{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Theas mor <3 .
Theas mor <3 .
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458

Er virkelig syg... {{forumTopicSubject}}

Hej piger nogle vågne? Jeg ligger med symptomer på halsbetændelse og lungebetændelse har det virkelig ringe og lægevagten nægtede at komme herud der var alligevel ikk noget at gøre om natten... Så nu ligger jeg og venter på kl bliver 8 om morgenen så jeg kan ringe til egen læge smiley øv!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er virkelig syg...
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#1   29. dec 2011 Nej for hver gang jeg sover snurre det i hænder og fødder.... Er sindsyg varm men tager jeg noget af fryser jeg ;(

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#2   29. dec 2011 Ja ikk andet for jeg ligger alligevel bare og vender og drejer mig smiley

• #3   29. dec 2011 jeg kan heller ikke sover.. ligger og tænker uddannelse..

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#4   29. dec 2011 Det kan du tro sødesofie smiley fik nogle lækre gaver og havde en dejlig aften smiley hva med dig?

• #5   29. dec 2011 ja og hvis lægevagten så endelige kommer ud til en, ja så er det bare en overfladisk undersøglse og et kontakt egen læge imorgen og så er de ude af døren igen...

vi havde en ude ved vores søn, han er hjerteoperateret så vi er meget ops på ham når han er syg osv. han havde havde det virkelig skidt og vi kunne ikk gøre noget for ham og havde havde feber osv.
    vi måtte ikk give ham noget mod feber og så skulle han bare have kærlighed og kildevand.... hmmm ja fortæl lige det til en 7 mdr gammel dreng, der er træt og vil sove men ikk kan.... det endte med at han sov i en sækkestol eller i hans barnevogn hvis den blev kørt frem og tilbage.... så meget hjælp får man ikk frem dem mere desværre..... det er bare ind og ud og videre til den næste hvis de altså gider og komme ud....

• #7   29. dec 2011 Lægevagter er virkelig nogle gange til at lukke op og skide i !! Undskyld mig, men det er de sku..
    Min mor ringede natten til d. 26 dec. da min stedfar var faldet på badeværeslet.. Hun anede ikke hvad hun skulle gøre, kunne ikke komme i kontakt med ham og var nok også lidt i chok.. Da han ligger i risikogruppen for blodpropper..
    Nå, men hun snakker med en sur dame, som siger at det kan da ikke være hendes problem, og min mor kunne jo bare lade ham ligge på badeværelse gulvet.. Hvis hun ikke ville det, så måtte hun jo vække naboen, så de kunne hjælpe med at få ham op.. Hun kunne da også prøve at ringe 112, men sådan noget pjat gad de da ikke bruge recuser (staves?) på.. Min mor blev så gal, at hun sagde : "tak for den hjælp jeg ikke har fået !" og lagde på. Så ringede hun 112, og vupti, 15 min efter, holdte der en ambulance i indkørslen..
    Heldigvis for at hun ringede 112, for han havde fået en lille hjernerystelse og et brud på kravebenet, så han skal gå hjemme i 3 uger.. + han var jo bevistløs fordi han nok havde ramt bordpladen ved håndvasken..
    Heldigvis kom han hjem dagen efter om formiddagen, og skal så røgten fotograferes i næsten uge, så de kan finde ud af, om han skal opereres..

• #9   29. dec 2011 Sofie* - lige præcis ! vi er kun 2 gange blevet taget seriøs.... første gang da min datter var 7 uger (2009) og så her for nogle mdr siden.... og vi har ringet et utal af gange..... jeg overvejer sku helt og lede være med at bruge dem, for man får ikk noget hjælp alligevel....

det er nemlig spild af tid og ringe og man bliver bare mere sur når man så har snakket med dem xD

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#10   29. dec 2011 Jamen jeg har så lunge og halsbetændelse og et infektionstal på 82 ;(

• #12   29. dec 2011 jeg tager aldrig mere til lægevagten hvis jeg kan undgå det.. vores datter var så tæt på at dø af sin sukkersyge på grund af en fejl fra lægevagten...

• #13   29. dec 2011 Pernille og Camilla : ja det regner jeg bestemt også med hun gør..
    Tænk sig, at sidde og være så flabet og ligeglad overfor en person der faktisk er chokeret over det der er sket, og ikke aner hvad hun skal gøre..
    Fair nok hvis hun ikke ville sende en læge ud, men at sidde og sige, at det ikke er hendes problem, og at 112 ikke vil bruge resucer på det, dét er virkelig for meget.
    Ja, tænker også HVAD NU HVIS??!! Altså.. Min farfar døde af blodprop, og min stedfar har før været indlagt, hvor de troede det var en blodprop.. Men det viste sig, at det var angsten for at få blodproper, der gjorde ondt i brystkassen.. smiley

• #14   30. dec 2011 Theas mor. Håber du bliver hurtig frisk igen...

Da Oliver var 6 mdr havde han meget høj feber og vi kunne intet få i ham i næsten et døgn. Vi ringer ved 2 tiden til lægevagten og han siger også bare lige så flabet, ja hvad tror i selv der er i vejen med ham...

Ja hallo altså, vidste vi det, så ringede vi nok ikke... Vi fik at vide at blev det ikke bedre kunne vi jo ringe igen hvis vi syntes det var nødvendigt...

Min kæreste legede også med vores hund som kom til at bide ham i fingeren. Så jeg sendte ham afsted til lægevagten. Der ovre spurgte de hvornår han havde fået stivkrampe og det kunne han ikke lige huske.
    Så siger de til ham at her var noget penicilin hvis han da troede han kunne huske at tage det...

• #15   30. dec 2011 Lægevagten er virkelig en omgang lort nogle gange !
    De vil sku nok hellere sidde og tjene penge ved at lave ingenting og drikke kaffe, end hjælpe de syge..
    Sorry, men det er sommetider min opfattelse af dem..

Kommentér på:
Er virkelig syg...

Annonce