{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

veninde - er det mig den er gal med? {{forumTopicSubject}}

hej piger.

det bliver nok lidt langt..

jeg har denne veninde, som ikke svarer mig mere, når jeg skriver o.lign.
i får lige hele historien..
jeg har kendt hende i rigtig mange år, og vi var bedste veninder da vi var 10-13 år, cirka. hun er et år ældre end mig. vores kontakt stoppede lige pludselig. kan egentlig ikke huske hvorfor..
men så her for cirka to år siden (+-) mødte jeg hende tilfældigt ved bussen, og vi snakkede. det var rigtig dejligt at snakke med hende igen. så gik der et par måneder, så mødte jeg hende til open by night i byen, hvor hun kom løbende over til mig og viste mig sin gravide mave, og vi snakkede løs igen..
kontakten mellem os var lidt on/off på daværende tidspunkt. nu er hendes søn så 1 år, og siden hans fødsel (og lidt før), har vi snakket rigtig godt sammen og er blevet tæt knyttet til hinanden. vi snakkede rigtig godt sammen og var tit sammen osv. og nu er hun gravid med sit andet barn.
så her for et par uger siden, en søndag.. vi skriver sammen om formiddagen, at vi skal have en tøsedag om torsdagen, og rigtig hygge med tøsesnak, morgenmad m.m.
om aftenen sidder jeg i stuen med min mor og snakker. det er ved 22-tiden.. så pludselig hører vi et kæmpe brag udenfor, og vi skynder os ud og kigge, hvad der sker.. så er det en mand, der er kørt frontalt ind i en bil, der holder på den modsatte side af vejen, dvs ved min genbo.. jeg ringer straks til min genbo og siger det, og han stormer ud og ber mig komme ud.
da jeg kommer ud og ser manden, der havde kørt bilen, ser jeg straks, hvem det er! - min venindes papfar.. han er pløre fuld og kan næsten ikke gå. ikke smart. jeg fortæller så min genbo, at jeg kender manden og hele hans familie, og spørger så, om jeg skal ringe efter min veninde..
da jeg så ringer til min veninde, fortæller jeg, hvad der er sket, er hun på vej i seng, og sender derfor sin kæreste over til mig.. kæresten tager papfaren med hjem og ber mig sende politiet om til dem, hvilket jeg så gør..
jeg VED, min veninde hader sin papfar overalt på jorden! hendes reaktion, da jeg sagde det i telefonen var "ej forhelvede!..... jeg sender lige min kæreste over" ..
da kæresten kom over, snakkede vi fint og der var ingenting overhovedet..

lige siden den dag, har jeg ikke kunnet få fat på hende. hverken over telefon, facebook el.lign.
jeg mødte hende dog en dag oppe i byen, hvor hun gik med sin kæreste og hun vinkede meget hurtigt og løb over vejen og ind i banken.. hendes kæreste plejer at stoppe op og lige snakke lidt, men han gik bare videre uden at kigge tilbage..
jeg har skrevet til hende, ringet til hende osv.. men har intet svar fået..

hvis i var i mit sted, hvad ville i så gøre? jeg har tænkt lidt på, om jeg bare skal lade hende komme til mig og ikke tænke nærmere over det..
jeg kan ikke bare møde op hjemme hos hende, da jeg, på facebook, kan se, at hendes søn ligger med høj feber og er meget syg..

hvordan ville i reagere, hvis det var JER, der blev ringet op om aftenen og fik sådan en melding? ville i tænke, at den veninde, der ringede og sagde det, ville i aldrig snakke med igen? eller hvad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  veninde - er det mig den er gal med?
  • #1   19. dec 2011 mon ikke hun er rigtig flov over ham og hele situationen?
    ikke at det berettiger opførslen..

• #2   19. dec 2011 acs
    hun plejer bare ikke at reagere sådan overfor mig. kan godt forstå, hvis hun er flov, men når ting sker, som gør hende flov, plejer hun altid at sige det til mig.. også hvis jeg er indblandet i det..

• #3   19. dec 2011 Jeg ville ignore hende lidt, give hende tid og se om hun ikke selv vender tilbage

• #4   19. dec 2011 pernille
    hun har været mor i et år nu, og jeg har været der siden før fødslen.. det er mig hun kommer til med problemer o.lign.
    hun venter sig en ny til februar eller marts..
    jeg er nok bare ikke typen, der kan skrive sådan en, uden at lyde for flabet.. har tænkt længe over, hvad jeg kan/vil skrive til hende, og kan ikke komme længere end "er du sur over, jeg kontaktede dig angående din papfar?" .. og hvor lyder det dog flabet! jeg vil på ingen måde lyde som en sur kælling, når jeg skriver til hende, for jeg er jo bare træt af, jeg har "mistet" hende, da hun var en rigtig god veninde for mig..

ane
    hvis vi siger, uheldet skete for 5 uger siden, så har jeg ignoreret hende i 4 uger, og har stadig intet hørt, desværre...

• #5   19. dec 2011 smiley marts Dreng i vente 26+ smiley .
    har givet hende 4 uger, cirka, rundt regnet.. og jeg savner hende sku.. hun var den eneste, der kunne forstå mig, i grove træk.. jeg håber virkelig også, det ordner sig. smiley

• #6   19. dec 2011 smiley marts Dreng i vente 26+ smiley .
    det lyder meget bedre end mit! smiley tror jeg vil prøve at skrive noget lignende.

• #7   19. dec 2011 jeg har fået skrevet en halvlang besked til hende på facebook og venter på svar. kan dog se, hun er online nu, og har været det i lang tid, men intet svar er kommet...

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #8   9. sep 2012 Okay, jeg ved godt at det er en gaaaammel tråd, men jeg er altså spændt på, hvordan det her endte??

• #9   18. dec 2012 jeg er også ret spændt på hvordan det hele endte smiley

Kommentér på:
veninde - er det mig den er gal med?

Annonce