Lorte sygehus! {{forumTopicSubject}}
Ja, nu må jeg vel ikke sige hvilket sygehus, for det vil jo være udhængning..
Men jeg har en gammel morfar, som i lang tid har døjet med hjertet, her på det sidste er han så begyndt at få blackouts og falde rigtig mange gange, op til 10 gange om dagen..
I går faldt han så baglæns og slog hovedet, og blev så sendt på sygehuset med ambulance, mine forældre køre så derind og får at vide han skal igennem nogle undersøgelser før de kan sige hvad der skal ske..
I dag, da min far har fri fra arbejde, kører de så derind igen for at besøge ham, men da de ankommer siger de først han er udskrevet og sendt hjem kl 15, NEJ siger min mor, for de har lige været hjemme hos ham og hente tøj, de finder så ud af han er flyttet til en anden afdeling.. Der går de så op, blot for at få at vide han er sendt til Skejby akut for at få en pacemaker, og som om det ikke var nok, så fortæller de lige at han var så bange at de måtte dope ham med beroligende inden de kørte med ham..
Så ikke nok med de ikke informerer os om at han bliver overflyttet til et andet sygehus for at skulle opereres, men de giver os heller ikke mulighed for at komme og sige farvel i tilfælde af han nu ikke klare den..
Vi snakker altså en mand på 88..
Og har bare så dårlig samvittighed for han har ikke set Axl endnu, og det var det sidste ønske han havde...
Men hvor er jeg bare harm og vred, synes simpelthen det er for groft..
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Øv for en oplysning at få..:(
Godt nok frækt at de ikke har ringet til jer også når han var bange!!!
Har i fået mere afvide? Er han blevet opereret? Har de set ham?
Håber alt går som det skal og han får set jeres skønne Axl..:) Og selvfølgelig bliver rask!
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 44 Svar: 606
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Nu skal han så tilbage til det første sygehus og ligge der igen, og så skal han ind og have lavet en hjerteklap på et senere tidspunkt, hvis det vurderes at han kan klare operationen...
Men IH hvor er jeg altså bare vred..
Men nu kører vi til Randers i morgen med bettemanden og besøger ham, også har han i hvert fald set ham, hvis der nu skulle ske noget...
Vi ringer til patientklagenævnet i morgen, og hører dem hvad de synes vi skal gøre..
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Men det var godt at han klarede det.
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Ja, i må ind og besøge ham så han også kan se oldebarnet..:)
XXX for alt går som det skal og for at i for noget hold i jeres klage!
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Lorte sygehus!