{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.865 visninger | Oprettet:

Hvad skriver I - fødselsdagskort {{forumTopicSubject}}

Hej piger

Min kæreste har fødselsdag på Fredag, og jeg har planer om at overraske ham lidt.
Han har selv fri, og tror jeg skal på job, så min plan er at stå op som jeg plejer og så dække et fint fødselsdagsbord til ham, gå ind og sige tillykke med fødselsdagen og køre til bageren efter morgenmad, og så overraske ham når jeg kommer hjem igen 10 min. senere smiley

Vi skal have gæster om eftermiddagen og vi kommer derfor ikke på Bones for at spise som vi ellers plejer, så jeg har derfor tænkt mig at vi skulle derind til frokost istedet. Igen, er han uvidende om dette, da han tror jeg skal på job.

Jeg havde egentlig også tænkt mig at skrive et rigtig godt fødselsdagkort/brev til ham, som han skal have om morgenen sammen med hans gave. Men her kommer jeg i problemer, da jeg bare slet ikke har fantasien/kreativiteten på min side.

Her håber jeg derfor der er nogle af jer, der måske kunne være mig behjælpelig?
Jeg kunne godt tænkte mig at skrive lidt om hvor meget jeg holder af ham (vi har været sammen i 6 år) måske som et digt eller noget!? Vi har jo også prøvet at blive gravide i 8 mdr, og ved ikke rigtig om jeg skal nævne det deri, på en eller anden måde. Og en sidste ting, måske skrive noget med: Til sidst vil jeg ønske dig en rigtig skøn dag, og høre dig efter om du kunne tænke dig at spise frokost med mig på Boneskl xx.xx?

Nogle der kan hjælpe? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skriver I - fødselsdagskort
Kommentér på:
Hvad skriver I - fødselsdagskort

Annonce