2.043 visninger
|
Oprettet:

2. apr 2008 Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
Tænker i over hvad i skriver på Facebook? {{forumTopicSubject}}
Har her det sidste stykke tid lagt mærke til at en del af de unge mødre jeg er venner med sidder og beklager sig på Fb bla
Skriver de at de er for dårlig at de bare skal side alene derhjemme med deres barn mens alle andre skal i byen
Og hvor er det bare for dårligt at de skal side alene hjemme med et sygt barn og ikke kan komme i byen mm.
Tænker bare om de ikke har tænkt sig om inden de valgt at få deres barn/børn.
Ser slet ikke ned på unge mødre , eller noget. Er selv ung mor.
Men undre mig over at folk skriver sådanne ting på Fb.
Hvad er jeres mening? Tænker i over hvad i skriver?
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Nu synes jeg aldrig at min søn er irriterende, så skriver jeg om hans sygdom på fb skriver jeg noget med at det er synd for ham, og jeg håber han snart finder ro, eller at feberen falder. Kunne aldrig finde på at finde ham til besvær.
Men jeg bliver af og til rigtig irriteret på hans far, og der er jeg meget obs på ikke at skrive det på fb, og heller ikke her. Den slags ting skal man passe på med at lægge ud offentligt, for det er simpelthen ikke fair overfor den anden part.
Jeg HADER når jeg ser at folk skændes over fb.
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
Tænker også meget over hvad jeg skriver på Fb. Har bla en svigerinde som jeg ikke kan særlig godt med, hverken hende eller min bror er på Fb, så nogen gange kan det godt være fristende at få sige frustrationer ud derinde, men syndtes ikke det er fair.
apr 2008
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 138 Svar: 1.103
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
nemlig. Min søns far er ikke aktiv på fb, og ville ikke se noget.. Meeen, vi har fælles venner og jeg er venner med hans familie. og selv hvis jeg ikke var, ville jeg stadig ikke skrive noget i den stil! Jeg ville helt sikkert fortryde det senere!
Hverken han eller hans familie er her på BG, men alligevel forsøger jeg at lade være med at fortælle for meget. Kan skrive en smule af og til, men jeg går ikke i detaljer, for jeg synes bare virkelig ikke det er fair.
og jeg forstår ikke hvordan man som mor kan være irriteret over at skulle tage sig af sit syge barn!!
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Men jeg ville aaaaldrig beklage mig over mine børn, jeg kan godt skrive nena er en møgunge men jeg tror alle dem jeg er venner med ved jeg ikke mener det ondt
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Men ja, jeg tænker over hvad jeg skriver på facebook, det har jeg ikke altid gjort. Der svæver sikkert også nogle billeder/videoer rundt omkring jeg ikke er skide stolt af, men altså man har også lov at begå fejl, så må man bare håbe de ikke bider en i røven en dag..
apr 2008
Line . Jeg syntes da bestemt også at Kian kan blive for meget en gang imellem da han virkelig prøver grænser af og skal afprøve alt det grimme sprog han høre i bh og hos min søster , men kunne alligevel aldrig finde på at skrive sådan på Fb.
Så vil jeg hellere gå en tur ud i have og få luft og lige være mig selv ti minutter eller snakke med min mor om det, da hun ved hvordan han er til tider
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Der kan jeg få luft uden at min mor siger, ej men hun er jo os kun 3 eller at min veninde begynder at fortælle om hvor træsl hendes egne børn er... Der kan jeg ligesom lige smide en sjov bemærkning af og på den måde få luft uden at folk skal kommentere det eller ja... ja det er svært at forklare
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Men jeg beklager mig så aldrig over at sidde hjemme med mine syge børn - Dem kan jeg godt lide at passe trods sygdom- Jo jeg bliver lidt frustreret hvis de har det rigtig skidt, men sjældent at jeg brokker mig over det..
Til gengæld har jeg en på listen som er i byen nærmest hver weekend. Hun afleverede sin søn et påar dage gammel for hun skulle altså på druk.. Jeg er ved at knække mig over hende, og nogle af de andre der mindst to gange om måneden skal på druk..
Jeg må være ærlig og sige at druk siger mig absolut INTET! Og derfor tænker jeg at når man har valgt at få barn/børn så bør man foretrække dem fremfor at være stiv.
mar 2008
Jeg kender hende så fra før og har fulgt hende, og min ærlige mening er at hun ikke bør have børn. Det er en ustabil familie der flytter minimum hver halve år, tit oftere.
Hun er glad for barnet, men hun magter vist ikke rigtig at tage sig af det
Jeg møder tit andre der passer barnet fordi moren igen har været på druk. Og så er hun noget ustabil i humøret med sine konstante kærestesorger mv..
Det er SKRÆMMENDE at man kan få lov at have et barn på den måde.. Og jeg fatter det simpelthen ikke. Alle hun kender holder hånden over hende for det er jo hårdt... JA, det er det også for os andre, men vi passer vores børn og tager ikke på druk.
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Jeg haaader folks ligegyldige opdateringer, og jeg skjuler altid folks nyheder, hvis det bliver for meget. Mest af alt hader jeg klynke-opdateringer a la "Ejj, hvor er mit liv bare lort for tiden, bla bla bla." Når så der er nogen, der spørger, hvorfor vedkommende skriver det, er svaret "det vil jeg ik fortælle her. Jeg skriver på chatten." Jamen flot.
Årrk!
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
Men jeg kan slet ikke forstå dem som beklager sig over deres barn/børn og rent faktisk mener det.....
apr 2008
Vi snakker da sammen når vi mødes.
mar 2008
Jeg gider ikke snage, jeg skal nok finde ud af noget hvis jeg vil.
Men det kunne da godt være jeg skulle breuge 5 minutter på lige at gå lsiten igennem, det har jeg ikke gjort siden den blev oprettet...
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
Kunne generelt ikke finde på at kritisere folk og fæ på nettet, det er slet ikke fair. Og aldrig diskutere eller hænge min mand ud på nettet, jeg ville flippe en kriger hvis han gjorde det om mig.
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Tænker i over hvad i skriver på Facebook?