{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

at købe på baboom {{forumTopicSubject}}

ja jeg købte noget af en fra baboom.. og satte penge ind på hans konto.. også ville han sende den i torsdags.. pakker er her ikke endnu.. men han siger han har sendt den. og spurgte om han havde det nummer hvor man kunne følge pakken. da jeg har givet ham 282 kr til at sende den forsikret.. det jeg købte af ham skulle jeg gi 200 for.. og det var ikke så tungt. men nu svarer han mig slet ikke tilbage. og vil helle rikke give mig det nummer der.. nogen der ved hvad jeg skal stille op ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.
  • Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Hjælp til græsslåning 300 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Billeder og lamper hænges op 1.200 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at købe på baboom
  • #1   12. okt 2008 prøv at snakke med admin der inde..

eller kan sådan noget ikke politi anmeldes? jeg havde også fortalte min historie til alle, måske han får kolde føder... nu ved jeg ikke hvor gammel han er , men jeg ville nu ikke købe noget der inde af folk under 18år..

• #3   12. okt 2008 Hvis ikke han vil give dig nr , er der noget galt vil jeg mene .
    Jeg er selv bruger af QXL, og 282 kr for en forsikret pakke lyder af meget i mine øre . så må det godt nok være tungt .

Hvis ikke du kan få kontakt til ham , vil jeg mene det er svindel , meld det til politi ..

Mvh jane

• #4   12. okt 2008 okay har skrevet til hjælpe admin, og de siger at jeg skal vente til i morgen hvis den ikke er kommet endnu.. syntes bare det så træls at man ikkekan stole på folk. men kan til hver en tid gå i banken og få oplysninger om ham, da jeg har hans konto nummer og navn

• #5   12. okt 2008 jon S
    det er ikk 282kr til porto men 82kr men er det ikke 10kr mere end normalt? han har ikke sendt pakken hvis han ikke vil give dig det nummer... men hvis du kan få oplys adresse på han så må det være nemmer for politiet vel..

• #6   12. okt 2008 hvis ikke du har pakken i morgen så syntes jeg du skal ringe til din bank og få dem til at trække pengene tilbage... og hvis du så skulle gå hen og få pakken senere så kan du jo bare overføre pengene igen....

• #7   12. okt 2008 det lidt svært at over fører dem tilbage, da jeg var inde i hans banko f sætte dem direkte ind på hans konto. men har stadig kviteringen

• #8   12. okt 2008 En forsikret pakke koster fra 70 kr og opåefter . måske han har taget for embalage også til at pakke ind i .

jeg reagere på at der står hun har givet 282 kr til at han kan sende den forsikret og 200 kr for det hun har købt = ialt 482 kr , måske jeg har læst det forkert ?

• #9   12. okt 2008 ps. en forsikret pakke kommer som regel dagen efter den er sendt max 2 dage efter .

• #10   12. okt 2008 hmm så ved jeg ikke lige hvad man kan gøre...

Jon S: hun har givet 200 kr, for genstanden og har ialt betalt 282 for at få pakken sendt forsikret..

• #11   12. okt 2008 jo det kan jeg godt. men det jeg skulle købe af ham er ikke længere i hans annoce... syntes det rigtig træls.. og har set efter om ikke posten har været der med sån en lap papir men det har de ikke.

• #12   12. okt 2008 okay her får jeg den med det samme når de har været her.. har lige set på hans profil og han er kun 16 men han har været logget på mange gange siden jeg har sendt ham beskeden.. og har lige skrvet til ham igen

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #13   12. okt 2008 olivers mor: Jeg arbejder for Post Danmark, og vil lige informere om at nogen gange kan der godt gå 2 dage inden en pakke kommer frem, det kommer helt an på tidspunktet man indlevere den. Og så køre pakkebudene ikke ud om lørdagen, så jeg vil lige se tiden an til i morgen inden jeg vil gøre noget.
    Håber at din pakke dukker op, det er træls når man har betalt for en vare og den ikke dukker op når man forventer det.

• #14   12. okt 2008 det tænte jeg os, så venter lige til i morgen..

• #15   12. okt 2008 men det der undre mig er at han ikke svarer tilbage eller giver mig det der nummer man får. for hvis han havde sendt den ville han jo ha det nummer og skrive det til mig

• Tori

#16   12. okt 2008 ja det er rigtig nok. Men som du selv skriver er han kun 16, så det er jo ikke sikkert at han har taget den sedel med hjem, mange smider den faktisk væk lige så snart de får den, for som de siger jeg ved jeg har sendt den. Også mener de ikke at de skal bruge den til noget, men den er lige så meget købers forsikring jo.

• #17   12. okt 2008 Olivers Mor, det er weekend og mange fester snarere i weekenden end at tjekke mails, så giv ham en chance.
    Tulle, man kan ikke få tilbageført pengene når man først har sendt dem over til en andens konto med mindre den anden godkender det. Synes det er utroligt at folk tror det.
    Heidi N, politiet har simpelthen for få hænder til at kunne tage sig af de små sager. De får bestemt ikke for høj løn.

Og angående alderen så er der lige så mange "voksne" der snyder derovre.

• #18   12. okt 2008 jamen han har været på sin profil op til flere gange idag. og ikke svaret og det plejer han ellers nok at gøre

• #19   13. okt 2008 Idet mindste er han ikke en af dem der har slettet sin profil efter at have modtaget penge. Det er der flere der har været ude for derovre.

• Tori

#20   14. okt 2008 Hva så, har hun modtaget hendes pakke eller har han snydt hende?

Kommentér på:
at købe på baboom

Annonce