købt gave til fremmed..fjollet? {{forumTopicSubject}}
Kære kloge kvinder. jeg har netop udført en handling jeg har det lidt underligt med. jeg har købt en fødselsdagsgave til en fremmed. måske ikke en komplet fremmed, men ikke en der optræder "live" i min hverdag.
historien er:
under min graviditet kedede jeg mig noget så guds-jammerligt. det førte mig ind i et debatforum hvor jeg begyndte at opholde mig en del. derinde dukkede en figur op, som jeg havde nogle gode, lange og ret givende debatter med. af den type man tænker over i flere dage i ved. gennem et halvt års tid krydsede vi klinger(!!!) der, og en dag dukkede han op på facebook. der blev vi enige om at messenger var nemmere, hu-hej hvor snakken gik, og før jeg havde set mig om var debatten flyttet til sms.
faktisk tænker jeg at han er kommet til at betyde en del for mig, men det kan jeg ikke rigtig forlige mig med, fordi det ikke er en jeg nogen sinde har set "live" og heller ingen planer har om det. det ved jeg godt han har, men det må jo stå for hans egen regning.
nu har han fødselsdag på onsdag, og jeg har i en webshop købt en lille bitte gave, som bliver sendt til ham. ikke noget stort, men noget der relaterer til vores debatter. (en englemønt der hedder: protected by angels. og en kinesisk lykkemønt der bringer sin ejer held, lykke, velstand og kærlighed)jeg havde sådan en idé om at jeg skulle blive under 100 kr for ikke at signalere noget forkert, og for at han på ingen måde føler det forpligter ham til noget som helst.
men nu her går jeg og tænker......du har lige købt en gave til en fremmed. er du blevet komplet vanvittig?
er jeg blevet komplet vanvittig?
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Synes det er en fin tanke at købe en gave og han bliver garanteret rigtig glad for den.
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
jeg har da en kammerat fra nettet jeg blot har set 1 enkel gang ..
Og han betyder da alverden for mig ..
Man behøver ikke og have mødt folk for at synes de har en betydning i ens liv ..
Sys din tanke er rigtig rigtig søød
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
tror nu os han blir glad for den. smil
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
det var dejligt at lige få bekræftet at jeg ikke er blevet helt vanvittig *smil*
og dejligt at høre der er andre end mig her inde med "usynlige venner"
kristina>> jeg tror du misforstår. jeg er ikke forelsket. jeg vil slet ikke have nogen mand.
kærlig hilsen
janne. (som forsager mænd og alle deres gerninger og al deres væsen)
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Jeg kender det godt. Jeg var til mc-træf i foråret, hvor jeg mødte en MEGET MEGET fuld fyr. Han kiggede på mine patter og sagde at de vel nok er søde. Jeg tænkte at jeg synes faktisk han var ret træls. Men så styrtede han meget seriøst på sin mc. Så mødte jeg ham på facebook og vi begyndte at skrive lidt sammen. Jeg var godt nok ret afvisende i sytarten men ville jo gerne høre om hans styrt. Så gik vi på msn og sms. Og vi har nogle gode samtaler. Vi ved nogle ting om hinanden.
Det pudsige er, at vi omgåes de samme mc-folk men ingen af dem ved at vi snakker meget sammen. Han går hjemme med en ødelagt krop, og jeg går hjemme på barsel. Min kæreste ved det godt.
Jeg ved vi vil mødes igen til næste sæsons mc-træf igen, og er meget spændt på hvordan det vil være at se ham live. Sidst var han så fuld.
Men han giver mig en følelse af at være speciel.... den følelse får jeg self altid af min kæreste, men det er super-rart at føle sig værdsat og bekræftet fra anden side.... og den følelse kan man godt forelske sig i....
mar 2008
at få hans daglige indspark og kommentarer beriger hverdagen på en måde der er svær at sætte ord og handling på. men det er jo sådan set det jeg har forsøgt. at sætte noget håndgribeligt på det.
jeg vil glæde mig til at høre hvordan det går når din MC makker og dig ses igen
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
mar 2008
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
Jeg synes ikke du kan kalde ham fremmed når I har haft så megen kontakt og samtale. Min bedste veninde er en pige der bor i Slovenien og selvom vi aldrig har mødt hinanden kender hun mig bedre end langt de fleste jeg kender ansigt til ansigt.
købt gave til fremmed..fjollet?