Herlev hospital {{forumTopicSubject}}
de har ikke rigtig styr på noget synes jeg.
jeg bliver gang på gang ringet op af dem ang jeg ikke er mødt op til aftalt tid, og jeg nævner hver gang jeg ikke har modtaget nogle breve fra dem, på trods jeg oplyste min adresse til første samtale for en sikkerheds skyld, selvom de burde have haft den iforvejen.
i torsdag da jeg ringede til dem igen, var jeg pludselig slet ikke i deres system og mine papir skulle gensendes fra lægen. idag har jeg modtaget mit første brev fra dem om at jeg endnu en gang ikke er mødt op til jordemoder besøg.
er der andre der har haft lignende eller dårlige oplevelser derfra, eller er jeg bare meget uheldig?
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 143
jeg overvejer stærkt at føde et andet sted. men det er nu herlev der ligger tættest på mig.
dec 2010
Men har været indlagt på børneafd med mine tøser = skod
akutbørnemodtagelsen er super - men det er os gentofte personale.
akutmodtagelsen for voksne = skod
og andre afd = skod.
dog har deres afd for skulder skade osv været oki..
Jeg hørte os til herlev men valgte hillerød selvom det er 20min væk - men ja det var jeg tilfreds med og har kun hørt godt om dem fra de andre som jeg kender der har født der... plus deres børneafd er fantastisk.
maj 2010
min far arbejder på hvidovre så jeg ville have det underligt med at skulle føde der tror jeg.
dec 2010
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Anden gang hørte jeg egentligt til hvidovre, men valgte selv herlev....
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
Fødslen var også sådan lidt.. ja forvirrende med forskelligt info fra hver person.. og på barselsafdelingen virkede de mege stressede og tjekkede faktisk intet inden de sendte os hjem.. du opdagede heller ikke at hun havde gulsot, så vi blev genindlagt og der fik jeg ingen mad (lå under lys med hende da hun gik i panik over at have briller på hvis hun ikke kunne mærke mig) og var døset hen + kunne ikke selv hente.. så jeg fik bare ikke mad + de havde sat temperaturen i rummet på 15 grader.. ikke smart til baby kun iført ble og min der lå i bar overkrop fordi hun skulle ligge hud mod hud..
Generelt var de mega langsomme når man ringede på dem.. op til 30 min tog det..
Så ja både og..
maj 2010
så derfor skal jeg have mine jordemoder samtaler der.
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 736
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 439
Kender mange der har været super glade for at føde på Herlev, så tror man skal lukke lidt af for alt det man hører og danne sig sine egne indtryk
Herlev hospital