{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Herlev hospital {{forumTopicSubject}}

de har ikke rigtig styr på noget synes jeg.
jeg bliver gang på gang ringet op af dem ang jeg ikke er mødt op til aftalt tid, og jeg nævner hver gang jeg ikke har modtaget nogle breve fra dem, på trods jeg oplyste min adresse til første samtale for en sikkerheds skyld, selvom de burde have haft den iforvejen.

i torsdag da jeg ringede til dem igen, var jeg pludselig slet ikke i deres system og mine papir skulle gensendes fra lægen. idag har jeg modtaget mit første brev fra dem om at jeg endnu en gang ikke er mødt op til jordemoder besøg.

er der andre der har haft lignende eller dårlige oplevelser derfra, eller er jeg bare meget uheldig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Herlev hospital
  • #2   27. aug 2011 Puha har kun L....T !!!! at sige om herlev !!

• #3   27. aug 2011 Mor til Vigga & Silja, har du selv født der, eller bare hørt det?
    jeg overvejer stærkt at føde et andet sted. men det er nu herlev der ligger tættest på mig.

• #6   27. aug 2011 Har ikk født der - kender op til flere som har født der og desværre ingen gode historier - jo Dina smiley
    Men har været indlagt på børneafd med mine tøser = skod
    akutbørnemodtagelsen er super - men det er os gentofte personale.
    akutmodtagelsen for voksne = skod
    og andre afd = skod.

dog har deres afd for skulder skade osv været oki..

Jeg hørte os til herlev men valgte hillerød selvom det er 20min væk - men ja det var jeg tilfreds med og har kun hørt godt om dem fra de andre som jeg kender der har født der... plus deres børneafd er fantastisk.

• #8   27. aug 2011 da jeg skulle have min vandrejournal sagde at jeg egentlig ikke havde tænkt over hvor jeg ville føde, så min læge skrev herlev på fordi det er tættest på mig, men det lød til at jeg sagtens kunne ændre det senere hen.
    min far arbejder på hvidovre så jeg ville have det underligt med at skulle føde der tror jeg.

• #9   27. aug 2011 Du har fri sygehus valg. du siger til din læge at hun/han skal sende den til enten Hillerød - riget eller hvidovre osv.

• #11   27. aug 2011 Har født begge mine børn på herlev, og sikke nogen fantastiske forløb jeg har haft derude.... Begge gange.... Skulle det nogensinde ske jeg skulle ha flere børn, ville jeg klart vælge herlev igen...

Anden gang hørte jeg egentligt til hvidovre, men valgte selv herlev....

• #12   27. aug 2011 både og vil jeg sige.. for under graviditeten fik jeg en god behandling med mange ekstra tjek (da vi tidligere har mistet) og de var meget forstående... men ofte meget lang ventetid og fik slet ikke mit sidste jordmodertjek da hun havde lavet en fejl og jeg derfor mødte forgæves på..
    Fødslen var også sådan lidt.. ja forvirrende med forskelligt info fra hver person.. og på barselsafdelingen virkede de mege stressede og tjekkede faktisk intet inden de sendte os hjem.. du opdagede heller ikke at hun havde gulsot, så vi blev genindlagt og der fik jeg ingen mad (lå under lys med hende da hun gik i panik over at have briller på hvis hun ikke kunne mærke mig) og var døset hen + kunne ikke selv hente.. så jeg fik bare ikke mad + de havde sat temperaturen i rummet på 15 grader.. ikke smart til baby kun iført ble og min der lå i bar overkrop fordi hun skulle ligge hud mod hud..
    Generelt var de mega langsomme når man ringede på dem.. op til 30 min tog det..
    Så ja både og..

• #13   27. aug 2011 min læge har henvidst mig til herlev istedet for helsehuset her i ballerup
    så derfor skal jeg have mine jordemoder samtaler der.

• #14   27. aug 2011 Har kun hørt dårligt om Herlev, bl.a. fra min veninde, som i starten af sin graviditet blev sendt hjem med mange smerter fordi de ikke vidste hvad det var skyld i hendes smerter. Har haft nogle klassekammerater der har været i praktik der ude som heller ikke havde noget godt at sige, men har ikke selv nogle personlige erfaringer der fra.

• #15   27. aug 2011 Jeg havde ikke den fedeste oplevelse på Herlev. Hverken under fødsel eller på barsels afsnittet, men jeg tror det er meget individuelt. Man hører så meget forskelligt om alle forskellige sygehuse. Vil dog sige, at skal jeg ha flere børn så bliver det på Hvidovre jeg føder smiley
    Kender mange der har været super glade for at føde på Herlev, så tror man skal lukke lidt af for alt det man hører og danne sig sine egne indtryk

Kommentér på:
Herlev hospital

Annonce