{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket hospital
  • #1   25. apr 2013 Herlev, fordi det er tættest på. smiley

• #2   25. apr 2013 Ingen af dem. Havde jeg intet valg, ville jeg tage Herlev, og så føde ambulant.

jeg ville hellere føde under et køkkenbord, end på Hillerød.

• #5   25. apr 2013 Jeg har hørt det skulle være dårligt på Hillerød. Afstanden er næsten den samme for os Hillerød er dog lidt tættere på.

• #6   25. apr 2013 Har selv haft et rigtig godt forløb med min ældste søn på Herlev.... Også med dem yngste, men det var pks og kan derfor ikke rigtig samlignes smiley

• #7   25. apr 2013 Min veninde blev kaldt for hysterisk, da hun ringede til Hillerød og sagde at hun ikke havde mærket liv hele natten eller morgenen. JM i telefonen sagde at hun kunne se på journalen at hun ringede hveranden dag ca. og sagde at hun mærkede mindre liv (hun var på det tidspunk ti dage over tid, med tvillinger og havde kun en moderkage). Hun fik besked på at slappe af, og fik en tid om eftermiddagen.
    Ved middagstid tog hun derind alligevel, og kom til ret hurtigt. Begge børn var afgået ved døden, og kunne ikke reddes.

pigen ville nok have været til at redde, hvis ikke hun var blevet dømt som værende hysterisk.

Jeg ville aldrig aldrig aldrig føde et barn på Hillerød.

• #8   26. apr 2013 Acs. Det lyder godt nok meget mystisk. Men får nemlig absolut ikke lov til at gå over id med tvillinger. Men blive sat igang eller får kejsersnit når man er 38 uge henne

• #9   26. apr 2013 Anja,
    Moderen havde lungehindebetændelse og derfor ville de ikke operere hende da de var bange for hendes helbred. Hun skulle have haft ks i uge 38 men de blev ved at udsætte det.

Det eneste mystiske er at hospitalet nedprioritetede børnene frem for moderen uden at høre hendes mening om det.

• #11   26. apr 2013 Mor til Freja,
    Problemet med Herlev er at det jo kun et to år siden de blev lagt sammen med Glostrup fødegang og alt er stadig kaotisk derude og vil være det længe endnu smiley

• #12   26. apr 2013 Kan i ikke vælge Roskilde eller Holbæk? smiley

• #13   26. apr 2013 Jeg ville vælge Roskilde (hvor jeg fødte og var rigtig glad for) eller Hvidovre smiley

• #14   26. apr 2013 Hvordan er Roskilde i forhold til de to andre?

• #16   26. apr 2013 Herlev er både lagt sammen med Glostrup og Gentofte så vidt jeg blev informeret da jeg fødte, dette inden deres nye afdeling var færdig smiley men jeg havde et super godt ophold på barselsgangen begge gange smiley

• #17   26. apr 2013 Kender ikke Hillerød men ville i hvert fald ALDRIG vælge Herlev, dem jeg kender der har født der har absolut ikke haft gode oplevelser, hverken med selve fødslen eller kejsersnittet eller med hjælp til amningen efter...
    Fødte selv på Roskilde og ville til hver en tid vælge der igen..
    Der er ikke ene stuer på Roskilde så man får det sammen med sin mand men mændene kan få en drømmeseng ved siden af en, jeg synes det var ok, på spids belastede tidspunkter kan man desværre hvis man er meget uheldig komme til at ligge på en 4 sengs stue hvor alle har sin mand med og et nyfødt barn.. MEN tror ikke det sker tit, jeg lå på 4 sengsstue med en ny mor hver nat men om dagen havde jeg stuen for mig selv til alle mine gæster.. Og men hjælp til amning var de der med det samme jeg havde brug for det både nat og dag.. Det var virkelig godt..

• #19   26. apr 2013 Roskilde er god. Men natasja har misforstået noget for manden må ikke blive der og sove. Dog må han være der fra 08-22 hver dag.

Jeg havde firmandsstue og det var fint nok. Vi var 4 lige da jeg kom, og endte med at være to.

• #20   26. apr 2013 Ville klart vælge Hillerød. Det virker mere åbent og lyst og så er det meget nemmere af finde rundt der oppe alt er skiltet godt
    Herlev er der ikke lyst og lækkert . Det er meget svært at finde rundt i deres bokstavs gange og så er det svært af finde en p-plads

Har oplevet en del positivt i Hillerød og kun negativt fra Herlev

• #22   27. apr 2013 jeg havde valget mellem herlev og hillerød, og har valgt Hvidovre.. så der skal jeg ud når tiden er smiley

jeg ville klart læse om de forskellige steder og samligne med hvem der har de bedste tilbud til dine behov.

jeg ved at herlev er så overbelastet, netop pga sammenlægningen, har flere veninder der blev bedt vente med at komme da de ikke havde plads på fødegangen.
    med min ene veninde resulterede det i en hjemmeføsel som abselut IKKE var planlagt.
    og har hørt om andre der nærmest har født i modtagelsen fordi der igen ikke var plads på FG.
    En ting der gjorde at jeg ikke kan lide herlev er at tingende ikke er på samme etage. Modtagelsen/svangergange, fødegangen, og barselsgangen. Jeg syntes man er meget udsat,. Men det er jo min mening.

• #23   28. apr 2013 Nej ACS, jeg har bestemt ikke misforstået noget, da jeg var der i aug 12, gjorde de alt for at manden kunne sove der med sikkerhed den første nat, min mand fik en drømmeseng ind ved siden af min seng og de kom også med en dyne og hovedpude til ham og det samme gjorde de til de andre mænd der ville sove der. Min man sov der den første nat, og fik af vide at han godt måtte blive den næste også men han valgte at tage hjem og sove..

• #24   28. apr 2013 Natasja, spøjst, det har jeg bare aldrig hørt om før.
    Min søster og jeg fødte der i '11 og min søster fødte der igen i '12. Sidst fødte hun endda om natten, og da hun kom på barselsgangen blev min svoger sendt hjem.

• #27   28. apr 2013 Jeg fødte på Hillerød, og det var jeg faktisk rigtig godt tilfreds med! De nye fødestuer er blevet super fine deroppe..Dog havde jeg flere gange pga. komplikationer i graviditeten fat i akutmodtagelsen for gravide, som man jo så automatisk også er en del af, og der var jeg mindre tilfreds.. Var indlagt over nogle gange, og der var godt nok indimellem nogle jordemødre, som burde have haft et andet job.. Det lod da i hvert fald ikke til at være det de brændte for.. Havde gentagende gange hvor jeg følte mig ekstremt dårligt behandlet, og mest af alt som en belastning for dem.. Men sådan tror jeg også godt man kan føle på Herlev.. smiley ... Når og hvis jeg igen en dag skal vælge, så ville jeg vælge hillerød igen! Men nu ligger Hillerød også en del tættere på end Herlev smiley

• #28   28. apr 2013 Vil dertil også lige tilføje at jeg tit hører folk snakke om at Hillerød generelt er noget lort,- men at deres fødeafdeling er super! smiley

• #29   1. maj 2013 Ja det var mærkeligt men der var mange mænd der sov der i august '12, måske har de lavet det om så fædre til førstegangs fødende må.. Det lød som en selvfølge og da vi fik rundvisning på afsnittende inden fødslen sagde det det også..

Kommentér på:
Hvilket hospital

Annonce