{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Kattekillinger {{forumTopicSubject}}

hej:-)

Vi købte for ca 3 uger siden 2 kattekillinger begge hanner, de var renlige der hvor de kom fra og viste også hurtig interesse herhjemme til og bruge den, men så her de sidste par dage sys jeg der begyndte og lugte grimt i det bryggerser hvor deres bakke stå og deres tæppe når vi ikk er hjemme. Jeg løfter så tæppet og der har de så skidt i og gennem pisset det , så der er et kæmpe mærke på gulvet som er vinyl og har vasket og vasket , men lugten forsvinder ikk:(? Forsvinder lugten nogensinde og blir de overhovedet renlige igen når de først er begynt??
De har ogaå pisset på nogen poser som lå i gangen som er et helt andet sted end hvor de er når vi ikk er hjemme.. Håber i ved hvad jeg mener

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattekillinger
  • #1   1. aug 2011 De her køre drenge kan afmærke teritorium og det stinker altså bare. Så af med kuglerne eller få dem til at gå ude. Du skal vaske det i rodalon til inden for så skulle lugten gerne forsvinde. Er afprøvet med en hvalp der ikke var renlig. ;o)

• #2   1. aug 2011 Der skal self stå KÆRE drenge. ;o)

• #3   1. aug 2011 Ok ville jeg prøve imorgen, kan simpelthen ikk holde den lugt ud.. Og de må først få fjernet boller når de er 6 måneder og de lige knapt 13 nu, så Sys der en evighed til og så kan vores hjem godt nok nå og blive ødelagt.. Vi bor i lejlighed så vi kan desvæære ikk ha dem ude, men må prøve og snakke med syrelægen om det imorgen:-) men tak for svar

• #4   1. aug 2011 Jeg opdrætter Maine Coon katte og mine killinger neutraliseres inden de bliver solgt så du kan sagtens gøre det nu. Hvis dyrlægen ikke vil er det fordi han / hun ikke er dygtig nok. Katte er somregel meget renlige. Der kan jo være en grund til at de pludselig ikke bruger bakken. Hvis du kun har en bakke kan det hjælpe at få en bakke mere. Er bakken ren? Kan de ikke lide kattegruset? Prøv dig frem. Og ja lugten burde rodalon tage. Held og lykke med dem.

• #6   1. aug 2011 De var næsten 11 uger, så det er jo ikke meget for tidligt, deres bakke er altid ren og det er det dyre kattergrus så det ikk burde lugte

• #7   1. aug 2011 Jeg skrev ca 3 uger og de var ikk sammen med deres mor mere fordi den løb og de var 2 søskende og begge har vi, så nej det sku nok ikk lige deres søskende de mangler når der ligesom ikk er flere. Og hvordan kan du regne ud at de er mangler 2-6 uger hos dem når de var næsten 11, hmm mit regnstykke siger sku så det er en uge. Men de slet ikk det mit spørgsmål er, så har du ingen råd, så pil ud a tråden tak!!!!

• #8   1. aug 2011 Der er jo ikk nogen mennesker der køber katte når de er 18 uger, jeg har snakket med dyrelægere og sådan og det betyder intet når de er 11 uger og de har bedst a de ikk er for gamle når de skal ud til nye familier, med hensyn til og knytte sig til deres ejere!!!!!

• #9   1. aug 2011 Ej hids jer ned de var 11 uger og moren var der ikk, læs dog hvad jeg skriver. Og de er sammen!!!!!!! Og jo det sagde han var ok, når de var klar.. Og lad vær og svar når i ikk svare på hvad jeg spørg om

Kommentér på:
Kattekillinger

Annonce