{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.880 visninger | Oprettet:

Madplan og penge {{forumTopicSubject}}

Hvor mange penge bruger i om ugen på mad?
Og laver i madplan, og hvordan ser den ud?

Vi har 1000 kr. om ugen, men sad lige og så luksusfælden og der kunne de klare sig for 600 kr om ugen, hvor det lagde de resterende til side.

Det vil jeg også! men synes sgu ikke at 600 kr er ret meget til morgen, middag og aften en hel uge????
Synes faktisk også at 1000 kr er få penge, men jeg er også enormt dårlig til penge smiley

Kom med en masse at jeres spareråd, og hvordan i får det til at hænge sammen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Madplan og penge
  • #1   6. jun 2011 vi bruger ca. 500 kr om ugen på mad og vi er mig min kæreste og vores søn.. men det skal så også siges af vi spiser ikke morgenmad hjemme kun i weekenden.. men vi kan leve for 500 kr hvis jeg laver madplan og køber ind 1 gang om ugen..

• #2   6. jun 2011 michelle N - Har i så kød i fryseren i forvejen, så i ikke bruger penge på det?
    Og hvordan ser jeres madplan evt. ud?

• #3   6. jun 2011 det kommer jo an på hvad i spiser til de forskellige måltider ?
    Her har Emil og jeg 2000 til mad i mdr smiley og det er også bleer , tandpast og så vidre ..

• #4   6. jun 2011 lullee - hvad vi spiser? det er jo forskelligt :S derfor jeg spørger om råd smiley
    Kæresten spiser ikke morgenmad ...nogengange heller ikke frokost.
    Jeg spiser som regel yoghurt eller rugbrød til morgen og rugbrød til frokost, og frugt i løbet af dagen .... noget derhen af smiley

• #5   6. jun 2011 vi bruger 600 om ugen på mad og der er bleer osv også indkluderet, det er ikke altid der bliver handlet for 600, men så er det måske 700 ugen efter. vi har de 2400 om måneden og så skal de bare holde smiley

og så laver vi nogle gange en madplan, kigger alle tilbuds kataloger igennem og handler i lidl. det er noget billigere end i de andre butikker, vi handler ikke kun der, men hovedparten af maden bliver købt der smiley

• #6   6. jun 2011 ckh ; hahhha det var ikk helt sårn ment smiley mente at hvis i spiser købe brød fra bageren hver uge store bøffer og sårn smiley hehe

• #7   6. jun 2011 her bruger vi ca 6-700 kr om ugen

• #8   6. jun 2011 vi har ikke kød i forvejen det køber jeg ind hvis der er et super godt tilbud ellers køber jeg det ind 1 gang om ugen.. vores ser evt sådan her ud..

mandag: rugbrød ( det er en dag jeg har sent fri så det er det nemmeste)
    tirsdag: pastasalat med kylling
    onsdag: deller med kartoffelsalat
    torsdag: stegtflæsk med pasillesovs
    fredag: medisterpølse med sove og kartoffel
    lørdag: pasta med kødsovs
    søndag: madpandekager..

lige for tiden ser den ikke sådan ud da jeg er på kur men det kunne typisk være sådan en af vores uger kunne se ud.. vi handler i netto for der mener jeg af jeg får mest ud af mine penge...

• #10   6. jun 2011 Lullee - hehe når okay smiley nej vi spiser bare billig brød osv smiley

• #11   6. jun 2011 ja lav madplan og handl i en billig butik smiley da jeg gjorde det - holdt vi den på 800,- incl ddet hele - så blev det 1000kr , og nu ja der handler vi hver anden dag for 300,- nogle gange mere. ups smiley

• #12   6. jun 2011 Her er de lidt svært at sige hvad vi bruger ugentligt. Men vi har en madkonto med 5000 om måneden til al husholdning, det er så inkl. vores to hunde.

Vi køber kød på tilbud, laver madplan hver uge, og sørger for at bruge rester så der ikke bliver smidt noget ud.

• #13   6. jun 2011 C K H !

Vi laver madplan hver uge. Vi bruger ca. 2-300 kr om ugen.
    Vi handler kun hver mandag og det spare man meget ved!
    vi køber kød ind, når det er på tilbud og fryser det ned.
    Det er fantastisk hvor billigt det egentlig kan lade sig gøre.
    Når vi handler "spare" vi ikke på noget.

Altså vi køber hvad der skal bruges og finder vi gode tilbud, ryger de med i vognen.

• #14   6. jun 2011 Vi har 400 kroner om ugen til mad til os 3, og det er så os til husholdningsting (nogen gange kan vi os ha bleer og hundemad med)
    Vi gør os det at vi handler hver søndag eller mandag, også handler vi næsten kun i Lidl. Når vi skal betale hæver jeg op til 400 kroner på kortet, og resten af pengene bliver lagt hjem i en bøt til evt brød, frugt og mælk som skal købes igen sidst på ugen.
    Når vi så starter på en ny uge tømmer jeg bøtten over i en "buffer" bøt, hvor vi så har penge til at købe kød for som vi handler stort ind af.

Kommentér på:
Madplan og penge

Annonce