512 visninger
|
Oprettet:
Må hun virkelig det? {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke om det har været oppe før, men forleden dag, læste jeg at Anni Fønsby havde fået sin dom, og skal halvandet år i fængsel, og dette MED sin 1 årige datter. Kan det virkelig være rigtig, at hun må/kan det?
Hvad mener I?
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
der har været flere børn i Ringe statsfængsel som jeg bor tæt på - nogen af dem har været i dagpleje hos en alm. dagplejemnor udenfor tremmerne
om det er forkert..... tjaaa det er sgu svært, men hvorfor kan erik ikk ha`den lille - det ville være mere optimalt, barnet har da en far.....
men nogen har jo ikk muligheden - jeg kender også et par der har haft et barn i døgnpleje hvor begge forældre havde fået lange fægselsstraffe
mar 2008
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
Men der er jo lige præcis familie afd. i nogen fængsler, og de børn, der kommer med derind, de har det sku godt ... der er jo legeplads, køkken, og indkøbs mulighed, og de skal jo også selv lave mad, det er jo stort set ligesom, hvis hun stadig var ude .. de har bare nogen regler derinde!
det barn vil sku ikke bemærke, at hun er i fængsel -- tværtimod!
Hvad havde i dog egentlig selv valgt at gøre, hvis det var jer, der stod i den situation???
mar 2008
jeg syns ikk de første tre år af et barns liv skal være i et fængsel hvor den største påvirkning blive fra andre indsatte - kald mig dobbeltmoralsk men jeg tænker at en del af dem der ryger i fængsel måske ikke lige er der fedeste selskab og de bedste rollemodeller for små børn - heller ikke selvom de er under 3 år.
jeg forstår godt man tager dem med hvis man ingen andre muligheder har - hvis faderen er på stoffer, selv fængslet, voldsmand el.lig men Erik virker da som en intelligent man d der burde kunne passe godt på sit barn indtil mor er hjemme igen. måske har de selv sat sig i dillemmaet da der jo blev slået ret kraftigt på at hendes starf skulle være lille da hun jo havde det lille barn - så kan hun jo ikk så godt bagefter "bare" lade det blive hos farmand.......
Må hun virkelig det?