{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må hun virkelig det?
  • #1   3. jun 2011 altså det er vist noget med det er sådan nogle speciele steder man får sit barn med - altså hvis det er sådan et åben og ikk farlige indsatte - så kan jeg ikk se der skulle være noget galt. heller det end at undvære sin mor når man er så lille.

• #2   3. jun 2011 ja det må man indtil barnet er under 2 el 3 år.

der har været flere børn i Ringe statsfængsel som jeg bor tæt på - nogen af dem har været i dagpleje hos en alm. dagplejemnor udenfor tremmerne

om det er forkert..... tjaaa det er sgu svært, men hvorfor kan erik ikk ha`den lille - det ville være mere optimalt, barnet har da en far.....
    men nogen har jo ikk muligheden - jeg kender også et par der har haft et barn i døgnpleje hvor begge forældre havde fået lange fægselsstraffe

• #5   4. jun 2011 + at et fængsel år er 10 mdr og ikke 12 smiley men ja indtil barnet er 3 må hun godt. Nu sidder min mor i fængsel og har bla siddet i ringe mens en af de andew havde sin datter med, og jeg syns sku det er fint hvis man ikk har andre mulighedet og så længe man stadig kan tage sig af dem, så har de brug for deres mor jo smiley

• #15   5. jun 2011 Nadia: Ja, det er 10 mdr. Min mor har nu siddet inde i 6 år, og det er absolut IKKE hotelophold ELLER luxus! LANGT fra ..
    Men der er jo lige præcis familie afd. i nogen fængsler, og de børn, der kommer med derind, de har det sku godt ... der er jo legeplads, køkken, og indkøbs mulighed, og de skal jo også selv lave mad, det er jo stort set ligesom, hvis hun stadig var ude .. de har bare nogen regler derinde!

det barn vil sku ikke bemærke, at hun er i fængsel -- tværtimod!

Hvad havde i dog egentlig selv valgt at gøre, hvis det var jer, der stod i den situation???

• #16   5. jun 2011 jeg er ret sikker på at jeg havde valgt at alle mit barn blive hos faderen imens - hvis han ellers er kompetent og kærlig !

jeg syns ikk de første tre år af et barns liv skal være i et fængsel hvor den største påvirkning blive fra andre indsatte - kald mig dobbeltmoralsk men jeg tænker at en del af dem der ryger i fængsel måske ikke lige er der fedeste selskab og de bedste rollemodeller for små børn - heller ikke selvom de er under 3 år.

jeg forstår godt man tager dem med hvis man ingen andre muligheder har - hvis faderen er på stoffer, selv fængslet, voldsmand el.lig men Erik virker da som en intelligent man d der burde kunne passe godt på sit barn indtil mor er hjemme igen. måske har de selv sat sig i dillemmaet da der jo blev slået ret kraftigt på at hendes starf skulle være lille da hun jo havde det lille barn - så kan hun jo ikk så godt bagefter "bare" lade det blive hos farmand.......

Kommentér på:
Må hun virkelig det?

Annonce