{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Kan det virkelig være rigtig ? {{forumTopicSubject}}

Min datter på lige over 1 mdr. vil gerne bruge benene så derfor få hun lov at stå selvf. med støtte.. Men så siger svigermor idag at det er alt for tidligt og at hun ikke må stå på sine ben.. Er det virkelig rigtig at hun ikke må det ?

Hvis hun ikke må, hvorfor må hun så ikke det ?

Og hvornår må hun så begynde at stå ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det virkelig være rigtig ?
  • #1   2. jan 2009 Jeg ved ikk om de ikk må, men jeg har oz nogle gange hørt det..

Marc som er 4, snart 5 mdr, står meget på benene nu..

• #2   2. jan 2009 det siges at de ikke må pga at de skal blive hjulbenet mener jeg smiley

• #3   2. jan 2009 så længe hun ikke står hele tiden og med for meget støtte på benene så tager hun ikke skade.. der er sku ingen af mine børn der er blevet hjulbenet. og de har begge stået meget..

• #4   2. jan 2009 Hehe, begge mine børn var helt vilde med at bruge deres ben tidligt, og sundheds plejesken sagde at det var der ikke noget galt med, bare det ikke var for meget...

• #5   2. jan 2009 Hmm, det tror jeg altså ikke der har så stor en betydning... så læge hun ikke står hele tiden, så tror jeg ikke det gør så meget...

• #6   2. jan 2009 Som flere andre siger så længe det ikke bliver for meget og for længe af gangen så sker der altså ikke noget ved det og så længe hun ikke støtter for meget på benene så hun bære sin egen vægt selv som Hippentossen også siger.

• #7   2. jan 2009 min lille dreng som også er en måned (faktisk præsis i dag) vil også gerne "stå" på hans ben... det får hn lov til, men self også med støtte... det kan godt være at det ikke er godt for de små ben, da de ikke er så stærke i dem, men jeg syns bare det er godt at de prøver til...

• #8   2. jan 2009 overtro siger min sundhedsplejerske, for jeg fik mange kommentare fordi Anton også "stod" på sine ben og derfor spurgte jeg hende om han måtte eller ej.

De må hvad de kan - var svaret - ikke presse barnet til noget men heller ikke stoppe det de selv prøver på - og så alt med måde selvfølgelig

• #9   2. jan 2009 Undskyld jeg først svare nu på alle jeres svar men som i alle nok ved er det ikke altid nemt at finde tid når man har børn hehe =o)

Men i hvertfald menge tak for jeres svar.. Mente heller ikke selv at det kunne være rigtig, men er jo meget rart lige at være sikker..
    Hun bære nogle gange vægten selv, men hun siger også fra når hun ikke gider mere..
    Så hun bestemmer jo selv hvnår hvor meget og hvor længe..
    Og mener også selv at så længe at de selv gør tingene og man ikke presser dem, ja så må det jo være fint nok..

Men tak alle sammen..

Kommentér på:
Kan det virkelig være rigtig ?

Annonce