{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

drømme {{forumTopicSubject}}

okay det starter efter min brors død i 2009

Jeg drømmer at han følges med mig hjem efter han egen begravelse, han fortæller mig at han ikke er død af epelipsi, men at vi først får af vide 1½ år efter hvad han virkelig er død af, 1½år efter får vi af vide at han døde af en overdosis methadon.
Tænker ikke videre over det der.
sommer 2010 drømmer jeg at vi mødes i køge og kører hjem i min mors kammerats bil, her fortæller han mig at jeg bliver nødt til at give slip på min datters far at jeg må komme videre for det ikke ham jeg skal være sammen med, jeg gir så slip på ham og finder mig min nuværende kæreste, desværre giver R helt slip på mig og der idag ingen kontakt.
I nat drømmer jeg så at jeg tilfældigt møder min afdøde bror vi stjæler en politibil og han kører og her fortæller han mig at det barn jeg venter er sund og rask og han ved hvlket køn det bliver, lige inden han når at sige det bliver vi stoppede og min bror og jeg løber væk, ind i en skov med ham politimanden i hælene på mig, jeg løber og løber og kan ikke stoppe, så er det jeg vågner brat det første jeg gør er at ringe til hans mobil (som self ikke eksisterer mere) puha det var ubehageligt men alligevel dehligt at "høre" hans stemme

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drømme
Kommentér på:
drømme

Annonce