7. mar 2010 Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Total ØV Dag. {{forumTopicSubject}}
Well jeg har bare en herre meget lorte dag xD
Og jeg går ud fra det, bare for lige at komme ud med det jeg skriver det her indlæg..
Dagen startede faktisk godt, var ved scanning og lillefisen har det rigtig godt. dog ved jeg stadig ikke kønnet, da baby lagde med samlede lår (: men skal til scanning igen på onsdag, da de ikke kunne få et ordentlig billede af hjertet og se noget med hjertekamrene (:
Men så kom jeg hjem, og så det bare som om alt er noget lort. starter med jeg får et brev fra en advokat, om jeg er blevet smidt ud af min lejlighed, fordi jeg ikke har betalt husleje.. Hvilket banken siger jeg HAR ! og så siger advokaten hun ikke kan gøre noget før mandag.¨Nå men så blev jeg lidt bekymret og ringede til min bror og spurgte om ikke han ville være hos mig i weekenden, da jeg lige er flyttet til en ny by og bruger meget tid alene. det magtede han ikke lige, så ringer jeg til en veninde og hun vil kun hvis min bror kommer.
Ja undskyld, men jeg føler bare jeg er omkring helt alene i verden ligenu.. og at mine venner svigtet mig helt vildt. jeg skal altid være der for dem, men de er der sku aldrig for mig.
Undskyld skulle lige ud med det, det altså ikke et tude indlæg, er bare total skuffet og såret. men det kan være det er hormoner. s;
Positivt, baby ser sund og rask ud.
Min moderkage ligger med fronten ud, så den ligger også rigtig fint. dog vil der muligvis gå lidt længere tid inden jeg mærker baby sparke (:
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Nej jeg er også blevet meget overbevist om der ikke er meget veninde over det længere.. jeg er så sindsyg skuffet, og det ikke engang kun hende, det faktisk 3 ? de har tid til hinanden men ikke til mig s; men hver gang de tudefærdige skal jeg bare være det.
Jaae håber også det går iorden med min lejjlighed..
ellers flytter jeg sku til Hongkong eller noget (:
Og ja jeg er super stolt a min baby, men skal faktisk scannes 3 gange i den her månede, på onsdag den 9 (: og igen den 25.. og så idag xD
Så det bare rigtig dejligt, der er lidt positivt også..
mar 2010
Ja og havde det ikke været fordi jeg har kat med 4 killinger så havde jeg bare taget uden bys til en anden veninde. men det jo lidt svært så. og hun kan ikke komme til mig for hun har selv hvalpe heh (:
mar 2010
Det lyder som en rigtig god ide, jeg overvejer også at tage bussen hjem til min mor (hun bor en time her fra) efter min dvd og så bare hygge mig hele weekenden i min egen lille verden.. men det sjovt for der er bare nogle dage jeg kan græde over ingenting.. idag er det meget blandet..
For jeg er så stolt a min lillefis og glad for at se den udvikling der er sket. det hjælper selvfølgelig en hel del.. men samtidig er jeg også bare virkelig såret over den ringe støtte jeg får fra mine venner a når jeg har brug for dem.
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
mar 2010
mar 2010
Total ØV Dag.