update klage {{forumTopicSubject}}
hej jeg skrev et indlæg i går, om i ikk syntes jeg skulle skrive en klage til sygehuset.
her kommer indlægget.
hej nogle der har prøvet og klage og sygehuset før?
sagen er den min sp siger hvis jeg vl og har overskud til det skal jeg klage over den behandling jegfik af sygehuset da jeg ringede derind da jeg var gravid.
jeg ringede kl 9 om morgnen og havde tegn blødning og havde ikk mærket liv hele natten og morgnen og drak 2 glas vand der skete ikk meget, de sagde jeg bare skulle ringe igen kl 12 hvis jeg stadig ikk mærket noget,
blev sur og nærmest bad om at blive undersøgt hvor de bare sagde jeg skulle ligge min hen og slappe af.
ringede kl 12 igen og sagde der intet nyt var fik så en tid kl 14, da jeg kommer ind er der ikk meget liv og meget tykt fostervand det ender i akut kejsersnit.
bliver indlagt da hans blodsukker er meget lavt 0.9 og næste dag går han i kramper og de finder 3 små hjerne blødninger da han er 1 uge gammel.
mit spørgsmål er tror i de tager en klage seriøs?
kunne vi måske havde undgået alt dette hvis vi var komme ind med det samme?
mange af jer spurgte så hvordan vores lille dreng har det, og jo han har det godt og indtil videre udvikler han sig normalt heldigvis, men er noget spændt i arme og især ben pga de hjerneblødninger, og der er betydelig risiko for spasticitet i begge ben desværre.
og måske nogle indlærings problemer.
det er bare hårdt og vide om det er kommet pga de ikk tog mig ind på sygehuset med det samme, for de blødninger er først kommet efter han er kommet ud af mig.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 47
Synes det er rigtig synd for jer, men dejligt at han udvikler sig normalt indtil videre
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
de tager helt sikkert din klage seriøs. Den vil blive behandlet og besvaret. Men om du får noget ud af det, udover at komme af med galde, gøre opmærksom på fejl og mangler etc. er ikke sikkert.
Men jeg synes du skal undersøge om det ville have ændret noget, hvis du var kommet ind før, for hvis ikke det havde det, er der jo ikke så meget at klage over..
Men helt sikkert en skrækkelig oplevelse,og synd for den lille dreng.
dec 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 71
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 302
update klage