687 visninger
|
Oprettet:
Hvordan vidste i , i klar børn? {{forumTopicSubject}}
Ja har tænkt lidt på hvordan unge som mig selv ved de klar til a få en bette baby?:)
at man i et godt stk tid ikk kan det man som fx 24 årige normalvis gør . Tage ud og rejse se verden, komme til hyggelige fester med veninder og drikke sig snaldret. Bare tag en impulsiv tur fx i djurs sommerland uden a bekymre sig om bebs skal passes osv osv osv.
Også det med faktisk at opgive visse ting en hvis tid? Ens liv blir jo ikke det samme.
Er der slet ingen der har fået panik over disse ting i deres graviditet eller tænkt selv når barnet er født åhhhh gid jeg ku.... Nåå nej kan jeg ikk :/?
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 65
og selv om man ikk gider drikke bare det a ku tage ud til veninderne fx og spise og glo film en hel nat er jo ikk umiddelbart en mugelighed med en nyfødt fx:/ det mere de ting. Og så når folk kontakter en om man ikk vil det ene og det andet så forhindre det at man har et job tit tingene kan jeg da fornemme på de veninder jeg har med små børn.
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 402
Men det vare sjældent længe for min smilende, pludrende og ellers super glade datter får mig på ret køl. Jeg ville aldrig bytte hende for et andet liv.
/Carina
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 106 Svar: 613
skulle bare finde den rette mand og ganske rigtig som 19 årig blev jeg gravid.
maj 2009
For mig kan man godt rejse med et barn og tillade sig at gå i by og os drik sig vildt fuldt men self med måde
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
jeg synes ikke det har været slemt at give afkald på de ting, og jeg er oven i købet sådan en der har langtidsammet og som sjældent har fået passet børn, så det er LÆÆÆÆNGE jeg ikke har gjort de ting, og det er stadig sjældent, men det jeg har fået i stedet er SÅ meget bedre
maj 2009
jan 2009
det er sundt at savne hinanden (selvom det kan være hårdt)
vi fester da stadig med vennerne. og laura nyder at være hos mormor farmormor osv. og de nyder hende. man får en ny enagi ved at komme lidt ud engang imellem. jeg er mor men jeg er stadig ung sådan har jeg altid sagt det . jeg lever ikke livet som en fest glad 21 årig. men jeg fester da stadig tager fx afsted når hun sover kæresten/faren er evt hjemme når hun så står op igen er jeg der så hun opdager slet ikke jeg er væk. hold fast i den holdning selvom man meget let kan blive disset og kigget ned på ved at sige/gøre det . men man skal gøre det man selv vil og nyder.
maj 2009
Jeg ved ikk hvor dælen jeg sku lede efter nye veninder? Kommer jo ikk ud som de andre unge i ved i by .
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
med hensyn til rejser.. jamen der skal baby da med når barnet er gammel nok til en udlandstur
jan 2009
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Har da også igennem min graviditet savnet at ku drikke en øl sammen med gutterne/kollegaerne efter en fodboldkamp (arbejder som frivillig kontrollør) men ja altså sådan er det da også bare, de har lovet mig at når jeg engang kommer igen, og kæresten eller bedste passer baby jamen så holder vi en ordentlig 3. halvleg
Hvordan vidste i , i klar børn?