{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Hvordan vidste i , i klar børn? {{forumTopicSubject}}

Ja har tænkt lidt på hvordan unge som mig selv ved de klar til a få en bette baby?:)
at man i et godt stk tid ikk kan det man som fx 24 årige normalvis gør . Tage ud og rejse se verden, komme til hyggelige fester med veninder og drikke sig snaldret. Bare tag en impulsiv tur fx i djurs sommerland uden a bekymre sig om bebs skal passes osv osv osv.
Også det med faktisk at opgive visse ting en hvis tid? Ens liv blir jo ikke det samme.
Er der slet ingen der har fået panik over disse ting i deres graviditet eller tænkt selv når barnet er født åhhhh gid jeg ku.... Nåå nej kan jeg ikk :/?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Lægning af Stor formats fliser 250 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan vidste i , i klar børn?
  • #2   15. feb 2011 Jamen ens økonomi, bolig , Udd er jo ikk som sådan det der affgær om man er klar til børn;)
    og selv om man ikk gider drikke bare det a ku tage ud til veninderne fx og spise og glo film en hel nat er jo ikk umiddelbart en mugelighed med en nyfødt fx:/ det mere de ting. Og så når folk kontakter en om man ikk vil det ene og det andet så forhindre det at man har et job tit tingene kan jeg da fornemme på de veninder jeg har med små børn.

• #3   15. feb 2011 Hehe, selvom jeg er meget tættere på 30 end 20 så kan jeg da nogen gange godt tage mig i at tænke sådan.

Men det vare sjældent længe for min smilende, pludrende og ellers super glade datter får mig på ret køl. Jeg ville aldrig bytte hende for et andet liv.

/Carina

• #4   15. feb 2011 jeg har ikke været gået i panik men et par gange vil jeg godt indrømme at åh hvor ville det være nemmere uden laura (min datter) men så kigger jeg på hende og så kan alt andet være lidt meget . jeg har haft en fornemmelse hele mit liv at jeg skulle have børn i en tidelig alder.
    skulle bare finde den rette mand og ganske rigtig som 19 årig blev jeg gravid.

• #5   15. feb 2011 Fordi jeg personligt vil ikk ende i den situation at sidde alene hver dag året igennem alene fordi mine venner pg veninder er ude at feste osv. Jeg er udlært til juni og det var mit sidste mål og så sætter jeg nye så snart jeg færdiggør et mål. smiley og blot fordi man kan blive mor i en ung alder (er ikk gravid) vil jeg ikk bare droppe alt.
    For mig kan man godt rejse med et barn og tillade sig at gå i by og os drik sig vildt fuldt men self med måde smiley vil bare ikk fortryder der var så meget jeg ikk nåede hvis i forstår?? Heheh

• #6   15. feb 2011 jeg vidste da jeg lærte min mand at kende (kort før jeg fyldte 20)
    jeg synes ikke det har været slemt at give afkald på de ting, og jeg er oven i købet sådan en der har langtidsammet og som sjældent har fået passet børn, så det er LÆÆÆÆNGE jeg ikke har gjort de ting, og det er stadig sjældent, men det jeg har fået i stedet er SÅ meget bedre

• #7   15. feb 2011 Det self svært a sætte sig ind i det i mødre siger med i har noget der så meget bedre, når man ikk selv har:) men ja hehe

• #8   15. feb 2011 louise . bare fordi man får børn betyder det ikke at man ikke kan feste og drikke en gangiemellem det gør vi her hjemme og det er en glæde for alle.
    det er sundt at savne hinanden (selvom det kan være hårdt)
    vi fester da stadig med vennerne. og laura nyder at være hos mormor farmormor osv. og de nyder hende. man får en ny enagi ved at komme lidt ud engang imellem. jeg er mor men jeg er stadig ung sådan har jeg altid sagt det . jeg lever ikke livet som en fest glad 21 årig. men jeg fester da stadig tager fx afsted når hun sover kæresten/faren er evt hjemme når hun så står op igen er jeg der så hun opdager slet ikke jeg er væk. hold fast i den holdning selvom man meget let kan blive disset og kigget ned på ved at sige/gøre det . men man skal gøre det man selv vil og nyder.

• #10   15. feb 2011 Snakker jo ikk kun druk det jo det mindste problem:) hvad med rejse? Hvad med fx alle ens venner osv ikk er der for en fordi de har travlt med deres unge liv?:) jeg har oplevet selv uden børn nogen a mine veninder fast nye og åbenbart mere spændende veninder end jeg smiley og det de går op i er druk torsdag fredag og lørdag. Jeg har pt en periode hvor alt dette ikk fylder overhoved! Gider det slet ikk! Er helt optaget a min 2 praktik som sosu hjælper og i weeenden vil jeg ti gange hellere hygge i hjemmet.

Jeg ved ikk hvor dælen jeg sku lede efter nye veninder? Kommer jo ikk ud som de andre unge i ved i by .

• #12   16. feb 2011 Det der med veninderne og vennerne, sys tit man oplever de forsvinder når man bliver gravid, og de tanker havde jeg da også... men nej alle mine veninder (selv dem jeg faktisk næsten aldrig snakkede med) er begyndt at skrive rigtig meget, og alle er interesseret i hvordan det går osv... dog har jeg da nogle venner som stadig er dumme og ringe og spørge om jeg ik holder fest, eller skal med i byen, nu her sidst i graviditeten har folk dog fattet jeg ik gider, og så høre man ellers aldrig fra dem. men ser det sådan, jamen så de bare ikk værd at samle på..

med hensyn til rejser.. jamen der skal baby da med når barnet er gammel nok til en udlandstur smiley har vi da planer om her hjemme ihvert fald.. smiley og er kommet til at love mine små søskende på 6 at vi ska i lalandia engang, så det skal jo holdes, det er bare udsat lidt pga graviditeten og kommende baby smiley

• #14   16. feb 2011 det med vennerne kender jeg også godt . har dog aldrig haft en RIGTIG veninde sååh..

• #15   16. feb 2011 Camilla - ja sådan er det altså, og kan vennerne ikke leve med at man får børn og de stopper med at ringe/skrive/komme forbi jamen hvor meget ven/veninde er der så i dem ?

Har da også igennem min graviditet savnet at ku drikke en øl sammen med gutterne/kollegaerne efter en fodboldkamp (arbejder som frivillig kontrollør) men ja altså sådan er det da også bare, de har lovet mig at når jeg engang kommer igen, og kæresten eller bedste passer baby jamen så holder vi en ordentlig 3. halvleg smiley så man må jo bare få det hele til at passe sammen når man har valgt at få barn, men tror nu også det kommer ganske autmatisk smiley

Kommentér på:
Hvordan vidste i , i klar børn?

Annonce