{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Hvordan vidste i at i måtte give en nat flaske? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvordan vurderede i at i var nødt til at give en natflaske..

Syntes simpelthen oliver om aftenen ikke gør andet end at spise og spise ved mig og de sidste nætter har han bare vågnet så tit, og han er ikke ked af det om natten bare han får lov at amme ved mig..
Så tænker har jeg ikke nok mælk? Eller er det mon bare noget andet..
Skal lige siges han er 3½ måned og spiser kun ved mig og har altid gjort det.

Så har lige et spørgsmål, hvordan vidste i at i måtte give en flaske som tilskud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Lægning af Stor formats fliser 250 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan vidste i at i måtte give en nat flaske?
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   15. maj 2012 Også min tanke... lyder som om han er ved at sætte produktionen lidt op, tager max en uge =) Og det bliver den jo kun ved han spiser mere og oftere =)

• #2   15. maj 2012 okay:-) Jamen håber bare det er det, for vil så gerne bare amme ham!

• #4   15. maj 2012 Bare lad ham spise alt det han vil hos dig, det skal nok ændre sig hvis du bare hænger i smiley
    Har været igennem det flere gange da jeg ammede min datter .
    Og der var mange der sagde at jeg skulle give hende flaske eller jeg ikke havde nok, men jeg fortsatte og ammede hende 100 % til hun var 6 mdr og derefter ammede jeg ved siden af til hun blev 1 år ..

• #5   15. maj 2012 Jeg oplevede det samme da Selma var 3½ måned.
    Det hjalp da hun begyndte at få grød da hun var 4½ måneder. Hun blev simpelthen ikke så mæt af min mælk mere, så i en måneds tid ammede jeg hver anden time døgnet rundt. Det var lidt hårdt, men det var altså bare fordi hun havde brug for rigtig mad.

• #6   15. maj 2012 Jeg tænkte det samme da min datter havde den alder, men det gik væk igen. Hun øgede også bare mængden. Folk var dog ret hurtige til at sige at jeg skulle give flaske og at hun sikkert ikke blev mættet nok osv. men synes nu hun tog ret fint på da. Og hvis alle babyer skulle over til flaske så hurtigt pga de hverken blev mætte nok pga manglende næring eller manglende mælkeproduktion, og det virkelig stort set skete for alle, så har mødre godt nok haft et problem i stenalderen og så forstår jeg ikke hvordan vi stadig havde en menneskerace. Så jeg fortsatte da hun ikke tabte sig og lod hende spise og det gik også helt fint smiley tror også det var sådan et appetit spring

• #7   18. maj 2012 Jeannie H - Enig... jeg ammede også bare videre selvom hun ville spise hele tiden. Hun tog også på som hun skulle, (måske endda lidt rigeligt :-))

Kommentér på:
Hvordan vidste i at i måtte give en nat flaske?

Annonce