15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Samvær - LANGT :) {{forumTopicSubject}}
Hej i dejlige damer,.
Ja jeg har nok brug for af høre om der er andre der havde det på samme måde efter en tur i amtet & fik fassat samvær.
Igår den 8/2 var jeg i amtet med min søns far, sad hele vejen i bilen på vej der ind & håbede af han ikke dukkede op må jeg nok indrømme, men da jeg trådte ind af døren sad han der. Nå men siger ikke et ord til ham da vi egentlig er uvenner, & ikke snakker sammen. vi bliver kaldt ind & de er rigtig søde dem der køre vores sag. Den mand der var med inde siger så " nå men nu din søn er 9mdr må han jo kravle & alt muligt " måtte pænt forklare fra fødslen hvor syg han har været, vi har rent ind & ud ved læger samt været indlagt & hvor er jeg glad for jeg fik det sagt! For mit barn er åbenbart et skråbeligt barn derfor skal alt samvær forgå i mors hjem (:Maliks far havde ellers søgt hver anden week & anden jul, han har aldrig set malik - De siger så begge to der var med til møde " det med hver anden week det ligger rigtig langt ud i fremtiden det skal du slet ikke tænke på sker bare sådan " Kunne ha sprunget op af stolen & jublet har forsøgt af forklare anders maliks far det i så lang tid.
Nå men vi fik sat noget samvær sammen, der hedder hver anden Søndag & hver Onsdag 2timer. Anders skal komme her alene, hvilket han ikke ville han ville have sin dame med så nu må vi se hvor længe det holder.
Det gik egentlig meget godt men kunne mærke da jeg gik derfra jeg blev rigtig ked af det & bare skulle væk, jeg rendte ud derfra & fik mig en smøg, ventede på min mor der sq køre & fik snakket med Anders for engangs skyld & fik forklaret jeg ikke var sur eller noget bare ked af jeg lige pludelig sq dele mit barn med nogen når jeg ikke var vant det til & hold nu op han forstod mig! & jeg sq bare sige til hvis vi sq finde en anden dag end på søndag han sq komme (: er okay lettet men stadig ked af det.
Sq lige ud med lidt positivt & lidt brok
er der andre der har haft den triste følse med af sq dele jeres barn/bør? vænner man sig til det?
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 61 Svar: 213
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
- Min nye kæreste selvom vi har været sammen i 8mdr er han heldig hvis han må give mad eller køre med vognen (:
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Du skal se det ender sikkert med at han bliver rigtig glad for sin far og du vil få glæden ved at han er glad og så skal du nyde at ude i fremtiden kan du få lidt aflastning..:)
Det er svært at overlade sine børn til andre, jeg har selv to børn jeg deler med ders far og jeg vælger at se det fra den side at børnene har det godt, de elsker at være hos deres far og hans kæreste og så nyder jeg at have lidt mortid når de ikke er hjemme..:)
Man skal virkelig prøve at se det fra børnenes side og lade værre med at være alt for negativ!
Jeg er sikker på at du bliver rigtig glad for det med tiden selv om det er rigtig hårdt lige nu..
Han virker da også som en rigtig god far efter som han allerede nu er så samarbejdsvillig og godt kan se det er hårdt for dig.
Held og lykke med det!
Mvh Gitte
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 61 Svar: 213
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
Så vil egenligt sige Tillykke vi er mange der ville ønske faderen gad og ville acceptere vilkårene
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Ja, han havde måske meldt ud han ikk ønskede at ha med barnet af gøre, men glæd dig dog over han ønsker at ha med sit barn af gøre....
Jeg ville da i hvert fald aldrig være ked af mine børns far gad dem.....
Så kan du jo bare glæde dig over det skal foregå i dit hjem, så du ikke helt skal undvære ham
Personligt kan jeg heller ikke undvære mine børn ret meget.... Såkan godt forstå din tankegang.... men man er jo altså 2 om at lave et barn, og derfor mener jeg barnet har lov at kende begge forældre...
maj 2009
men nogen gange ville det være letter hvis man ikke var to om det grin
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
mar 2008
Og Noah er altså 2,5 år, så det ikk fordi det bliver nemmere at undvære dem...
Og nu tænker du jo så nok at jeg jo er sammen med Jesper, som er far til børnene..... MEN, Jesper arbejder de fleste af børnenes vågne timer, så det ikke fordi han har så meget samværd med dem i forhold til feks jeg har.... Derfor kan jeg udemærket godt sætte mig ind i du synes det er svært at dele Malik, jeg havde bestemt os haft svært ved det...
Derfor mener jeg bare du burde være glad for samværdet så foregår hos dig, og ikk hos Malik's far.... Derudover kan jeg ikke helt forstå at hans kæreste ikke må være med.... Du skriver at din kæreste mere eller mindre er gået ind og har taget faderrollen over for Malik, hvordan føles det måske på Malik's biologiske far?
maj 2009
Jamen det er udelukket fordi Málik er et " skråbeligt " barn der har brug for mor & trykke rammer dvs her hvor vi bor til opstart hvor de skal lære hinanden af kende, amtet ville ikke være med til hun kom med fx fordi de ville have málik sq lære sin far af kende, før noget andet sq ske
Jeg kan udemærket godt forstå maliks far hvis han synes det måske er sån lidt underligt min kæreste har taget den rolle, men igen det tror jeg simpelthen ikke rør ham, da han selv var inde på om min kæreste ikke bare ku adoptere ham ( det noget helt andet vi ikke skal ind på nu
mar 2008
Men ja, så giver det lidt mere mening
maj 2009
mar 2008
maj 2009
Nu må vi se, hun er selvf velkommen her hvis de mener det holder når malle har lært anders & kende
mar 2008
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 108
Hans far tager stoffer og drikker ( El som han siger "HAR" været misbruger) og han er meget usatbil, tit og mange gange er han ik til stede, samværdet er overvåget hos farmor men ja allligevel er jeg nervøs.
Jeg synes også det er meget vigtigt børnen ser deres far men det skal altså kun være når far er sig sselv og ik påvirket.
Jeg var i amtet i december hvor jeg havde søgt fuld forældre myndighed men fik nej til det og de nærmet havde ondt af far jeg var rasende jeg havde enda parpir fra et møde i børnhaven hvor far havde indrømmet han tog stoffer også selv om han havde børnen men det tog amtet ik så højt, jeg var skuffet sur og rasende da jeg kom der ud fra.
Nu venter jeg i øjrblikket på at høre fra amtet igen pga far har søgt om dna test på vores datter på snart 1 år, han vil have taget testen fordi jeg vil have børnepenge.¨
Ja puha jeg kunne skrive om en masse jeg har været ignnem omkring samværd.
Samvær - LANGT :)