{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Samvær - anonym opkald.. LANGT {{forumTopicSubject}}

Sagen i korte træk..

Min mand har en datter på 7 år fra tidligere forhold, han har ikke set hende siden 2007 da moderen blev ved med at skrive til statsamtet at min mand slog sin datter og at vi bad moderen om at sende ordentlig tøj med til hende. (det var altid for småt). Nå men min mand og Statsamtet bliver enig om at lukke samværet ned, da min mand ikke var tjent med de beskyldninger hun kom med. men han til hver en tid kunne få det åbnet igen..

nå men så skriver min mand til moderen sidste år i håb om at de nu efter en lang pause ville kunne finde ud af og samarbejde om datteren, han skriver han savner hende og han meget gerne vil til at se datteren igen. så skrivere moderen at hun ikke synes han skulle se hende, hun var lige startet i skole og det var svært for hende. og hun havde nogle forskellige problemmer. min mand siger så at hvis der er noget han kan gøre så hjælper han gerne.. men hun siger bare at hvis han vil se datteren må han gå i gennem statsamtet og hun ville gøre alt for at han ikke får samvær, og hvis det lykkedes ham at få samvær så gjorder hun hvad hun kunne for at det blev overvåget samvær..

Min mand og jeg beslutter så at hvis datteren har det så svært som moderen siger, var det nok bedst at vi ventede med at søge samvær igen, for datterens skyld..

Men så fik min mand en opringning i går, fra en der ville være anonym og hun fortæller at hun har daglig gang med datteren og at datteren hver dag, hænger med hovedet og siger hun savner sin far. og så fortæller hun at moderen bare siger til datteren "din far har ikke tid til at se dig" hvilket bestemt ikke er korrekt.. hvis min mand kunne havde han sin datter 24/7 herhjemme..

Men er der nogen af jer der ved hvad man kan gøre? andre der har prøvet noget i samme stil?

Støtter min mand 110% og kæmper sammen med ham..

Men ja hvad havde i gjort hvis det var jer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samvær - anonym opkald.. LANGT
  • #1   31. jan 2012 Er dybt forarget over at statsforvaltningen gik med til at lukke samværet. I stedet for at give ham samvær og give hende en løftet pegefinger.

Jeg vil tro at når der er gået så lang tid, vil statsforvaltningen støtte moderen i at det skal være overvåget.

Jeg ville helt klart søge om samvær hvis jeg var jer, og hvis statsamtet mener det skal være overvåget, så må I gøre det en periode.
    Stakkels datter. Håber så meget i kommer til at se hende meget.

Tanker herfra

• #2   31. jan 2012 hvorfor melder han hende ikke til kommunen??

Jeg ved desværre ikke hvad i ska gøre når moren er sådan??
    Men vil ihvertfald søge om samvær i statsamtet og få overvåget til og starte med !!! Meeen moren fortsætter jo nok sin sindsyge handlinger..!! Men kom det der til hun ska på weeknd m¨han jo hente hende i skole og aflevere hende i skole??? Ellers er hun så stor hun selv ka gå ud i bilen og gå ind til morens lejlighed.. De to behøver bestemt ikke snakke snakker.!!!

• #3   31. jan 2012 Maria> Ja men for at sige det lige ud af posen, så var statsamtet så trætte af hende, for hun bruger bare alle midler for at min mand ikke skal se sin datter.. overvåget eller ej er også fint nok, for Min mand har intet og skjule og vil bare være sammen med hende.. men kan han så forlange at overvågningen sker af en "prossionel" eller skal det være en fra moderens familie?

• #4   31. jan 2012 Han ka søge om overvåget samvær på kommunen så det er en sagbehandler eller lign som har sagen!!

• #5   31. jan 2012 Heidi> statsforvaltningen ringede og snakkede med min mand om det ikke ville være bedst for ham og os.. for de synes ikke at han skulle hører mere på hendes løgn. de tjekkede jo datteren efter endt weekend ophold for mærker, da moderen blev ved med at melde for vold, og det viste sig jo at være falsk alarm. og selvom de havde fået datteren tjekket, ja så meldte hun det alligevel 2 dage efter..

• #6   31. jan 2012 Nadia> ja nu ligger det sådan at min mand ville starte på en frisk og flyttede til jylland fra ishøj, hvor moder og datter skulle bo endnu.. og han henter hende gerne, men vi snakkede så om i går at når samvær var kommet op og køre (som det forhåbentlig gør) er der så ikke noget der hedder børnetoget, eller har de lukket det ned?

• #8   31. jan 2012 S&Lærke> vil ikke sige han gav op.. Han tænkte mere på hvordan hans datter havde det med at der altid var krig mellem mor og far. og at datteren tit skulle hører dem skændes.. det sys han ikke hun var tjent med.. og med den moder som hun har, ja så ville min mand også været blevet kørt i sænk når hun nu er så sindsyg som hun er.. her mener jeg det med at hun kan finde på hvad som helst..

• #9   31. jan 2012 for hver gang hun var ved os ringede moderen jo hele tiden og "tjekkede" og hvis datteren var lidt ked af det så gik hun helt i selvsving. og om vendt hvis hun hørte datteren havde det ssjovt så gjorder hun alt for at skabe dårlig stemning.. og det er der ikke nogen som kan holde til i længden.. hun er virkelig styg når det gælder min mand og samvær med datteren.

• #10   31. jan 2012 Hvor er det spild af resourcer at få overvåget samværd fordi det ikke passer moderen at datteren skal se sin far smiley

Jeg håber ALDRIG jeg kommer til at blive så sur og bitter smiley

• #11   31. jan 2012 Line> du har så ret... og nej håber heller aldrig det rammer mig.. men det gør det heller ikke nemmere at moderens familie elsker drama..

• #12   31. jan 2012 linda> ja desværre er det for nemt. det er jo ikke altid moderen barnet har det bedst ved.. men min mand blev så trist i går da han fik den opringning, for hvis hans datter er så ked af det fordi hun bare vil have sin far, så skal hun også bare være sammen med ham.. og han har lige ringet og sagt at han vil søge samvær igen, og at nu er der ingen kære mor længere.. for nu er det på tide at moderen tager sig sammen og tænker på sin datter.. så det er jo bare skønt..

håber din ven kan vinde det han ønsker..

• #13   31. jan 2012 Forstår ikke at i kontakter moren.. Når i ikke ka snakke med hende?? Det er jo bare og skrive direkte til statsamtet..!!

Godt nok en trist historie.. Og håber på det bedste for jer..

• #14   31. jan 2012 nadia> gjorder min mand, i håb om at hun var blevet voksen og fornuftig. og at de kunne få samvær uden statsamtet.. da han mente man godt som voksne kunne finde ud af det sammen..

• #15   31. jan 2012 og ja, (som han selv siger) kunne han jo have sagt sig selv at hun stadig var sådan.. men han gav det et forsøg alligevel.. men nu vil han kæmpe en kamp for at få hende at se igen..

• #17   31. jan 2012 Det er også fint han opsøger hende..! smiley Men han ska ikke blive ved fx med og sige så går han i statsamtet osv.. DET SKAL HAN BARE GØRE!! smiley Og så ignorer hende.. smiley

• #18   31. jan 2012 Ja og så når samvær har været så lad vær og tage imod opkald osv fra hende og lad alt gå igennem statsforvaltningen eller hvem der nu får sagen.. smiley
    Og så lade hende være psukotisk og sur osv..! smiley

• #19   31. jan 2012 Den gang var han ung og dum.. Og han vil slet ikke gøre det samme som dengang. Kommer hun på weekend ja så kan moderen passe sig selv fra fredag til søndag..

Nadia> han har på intet tidspunkt "truet" med amtet.. Og han har kun skrevet til hende den ene gang. Og det var engang for meget siger han. Så han giver den bare gas nu via amtet så han kan se hende igen..

• #20   31. jan 2012 Heidi> øhh sorry.. Men ved ikke lige hvordan jeg skal opfatte dine indlæg.. Men sys jeg har forklaret hvordan og hvorledes det hænger sammen i grove træk.. Og nu var det jo heller ikke UDEN grund.. Det var for datterens bedste de i fællesskab valgte at pause samværet. Da han ikke var "klogere" dengang, gjorder de som de gjorder. Det var en helt ny verden det med amtet hvis man kan sige det sådan, og han anede ikke hvad han havde af rettigheder osv. Derfor det nok bare endte "så let" hvis man kan sige det sådan..

• #21   31. jan 2012 Det gjorder han IKKE for 4 år siden.. Og hvad er det lige du vil? Du gør mig sku forvirret.. Fatter ikke helt hvor du vil hen...

• #22   31. jan 2012 Så det du siger er at det er opdigtet eller hvad?

Prøver lige igen, så læs lige engang.. DET var IKKE uden grund de ringede, efter en LANG tur frem og tilbage med breve fra moderen om at min mand skulle have slået sin datter og alt det pis moderen kan finde på og pga datteren altid hørte dem skændes osv.. SÅ DERFOR valgte min mand og statsamtet altså at sætte samvær på PAUSE FOR DATTERENS SKYLD. For datteren blev SKØR i hovedet af og hører på det.. Så svært er det vel ikke at forstå. Ja sorry, men synes godt nok at du er mærkelig at skrive som du gør. Bare fordi at det ikke går i amtet som du kender det.. IKKE TO SAGER ER ENS.

• #23   31. jan 2012 Hvad de gør og ikke gør, hva deres regler er eller ej.. Aner jeg intet om.. Ved bare jeg først gik ind i tingene ang amtet efter jeg mødte min mand. At de ringer for at finde en løsning på moderens vanvid er da kun positivt.

• #24   31. jan 2012 Hallo han var ung og dum dengang.. Nu blev beslutningen jo ikke taget i går. Men for over 4 år siden.. Og han har på intet tidspunkt accepteret at blive beskyldt for at slå sin datter.. Sikke noget pis og fyre af.. Ej undskyld men igen synes måske du skulle undlade dine smarte bemærkninger når du ikke kender sagn i detaljer..

• #25   31. jan 2012 Der må jeg tilslutte mig Carina, vi har desværre osse oplevet at statsforvaltningen rådede far til at stoppe samvær for at barnet skulle få fred pga en meget manipulerende mor, der i dette tilfælde ødelagde barnet.....

• #26   31. jan 2012 Så tænker jeg bare.. Hvis mor er så syg i hoved og ødelægge sit barn på den måde.. Burde hun så have det barn NEJ??? Hvis jeg var far i dette tilfælde må man indberet det til kommunen og finde nogle fejl.. DER MÅ VÆRE FEJL..!!!

• #27   31. jan 2012 Nadia> vi går også all in nu.. For nu skal der ske noget.. Datteren skal ikke være ked og trist pga hun savner sin far.

• #28   31. jan 2012 Bestemt nej.. Og slet ikke hvis han er en ordelig far.. Jeg ka simpelthen ikke forstå sådan noget..!!

Vil ønske min søn havde en ordenlig far.!!!!!!!!!!

• #29   31. jan 2012 Altså han er nok blandt jordens bedste fædre, han er ihvertfald fantastisk overfor vores fælles søn.. Og han forguder sin datter..

Træls hvis din søns far er noget skidt.. smiley

• #30   31. jan 2012 Har heldigvis en MEGET god kæreste som er far for Nike..
    Men hans egen far ødelægger mere end han gavner.. Og er igang med retsag osv.. han er ikke egnet som far.. Men har været i Nike liv siden han blev født.. Så nike kender sin far.. smiley

• #31   31. jan 2012 Ej det lyder bare heller ikke sjovt.. At nogen forældre bare er mærkelige i hovedet. Ja forstår det bare ikke. Men håber virkelig at det hele ender som du ønsker, med den far ja så fortjener nike en ordentlig faderfigur. smiley

Kommentér på:
Samvær - anonym opkald.. LANGT

Annonce