{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

Scrapbog {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at lave en scrapbog til min ældste datter (hun er 2 år) som starter ved fødsel og vil så bygge videre på den efterhånden.

Men kom i tvivl om jeg skal printe billeder ud selv på alm papir eller om jeg skal bruge det som er beregnet til billeder. Ved dog ikke om min printer kan æde det...
Overvejede også om jeg skulle få dem fremkaldt over nettet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scrapbog
  • #1   7. feb 2011 Hvad ville i gøre?

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   7. feb 2011 Jeg fremkalder over nette smiley Kan næsten ikke betale sig at printe selv med det det koster at få gjort over nettet.
    Jeg bruger foto.com. Ydersat tilfreds!!! Så længe billederne ikke skal forstørres op.

• #3   7. feb 2011 Ok. farverne bliver heller ikke så klare når man selv printer ud... Tror jeg vil bestille billederne på nettet så det bliver ordentligt. Den skal jo gerne fremstå ordentlig til når hun bliver ældre...

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#4   7. feb 2011 Ja det er også grunden til jeg valgte at fremkalde smiley Kvaliteten er bare ikke den samme når man selv laver dem.
    OG på foto.com, syntes jeg kvaliteten er super god..
    Så længe de ikk skal forstørre.

• #5   7. feb 2011 Er ved at bestille billeder nu. smiley Det er helt hyggeligt at lave sådan en bog. smiley skal også have en til den bette (6 uger gammel) Kan lige så godt komme i gang. smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#6   7. feb 2011 Ja det er rigtig hyggeligt at sidde og nusse med i det her triste vejr, men den bette sover smiley

• #7   7. feb 2011 Argh... Syntes billederne er noget store.. 9*13 er det mindste de kan gøre... Ville godt de var noget mindre, ellers fylder de for meget...

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#8   7. feb 2011 Jeg laver den der hedder 11 gange 15 mener jeg..
    Det er så fordi jeg syntes de bliver beskåret mærkeligt ellers.
    Men laver også en blanding af alm. foto album og scrap, og sætter det hele i et ringbind.. Ellers bliver der 1 million scrap bogs bare til Linea smiley har allerede 500 billeder af hende hehe

Kommentér på:
Scrapbog

Annonce