scrapbog {{forumTopicSubject}}
der var en der spurgte efter eksempler på scrapbøger for et par dage siden, jeg har lavet et album med min babyscrapbog, der er ikke så meget i endnu..
Har kun lavet 1. side færdig, også er jeg igang med side 2 og 3..
men der er da en forsmag på hvad man kan gøre med scrapbooking =)
Jeg har også en med Dans og mine ture forskellige steder hen og div. oplevelser, men synes det er for privat til jeg vil lægge det ud på nettet..
Men det kan kun anbefales, det er så hyggeligt at fifle med, og man kan gemme mange flere ting end man kan med alm. fotografier, fx billetter fra turen osv.. I vores mappe har jeg fx den første lange røde rose jeg fik, presset og limet ind og mange andre sjove ting der ellers ville blive smid i æsker og aldrig fundet frem igen.. På denne måde synes jeg, man får meget mere glæde af sine minder...
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
jeg gør det at jeg finder alle mine dimser og dutter frem.. Køber klistermærker, tapet, glimmer, tuscher osv. når jeg falder over noget til en billig penge som samtidig er flot, ellers løber det jo op i en bondegård..
Så finder jeg bogen frem og lægger tingene på, flytter lidt rundt, og når jeg er tilfreds limer jeg det på..
synes skitser er umulige fordi tingene ikke kan komme på i rigtig målestok og man kan ikke lægge det under og overhianden og se den regulere effekt..
og med de rigtige ting er det slet ikke så svært =)
Storken er fra sådan et ark fyldt med vægklistermærker jeg købte i kvickly til 5 kr, glimmeret købte jeg sidste jul og tapetet i siden er fra en bog med tapetprøver jeg har tiltusket mig i den lokale colorama.. De har tit MANGE bøger liggende som man gerne må få hvis man spørger pænt..
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Ja, det der glimmer har de faktisk tit rundt omkring til billige penge, men jeg gør ligesom dig, køber hvis jeg falder over noget billigt, jeg ELSKER når fakta, netto, bilka, føtex osv har deres rodehylder.. Uh, det er GULD!!
jan 2011
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
i mit fotoalbum er der et MEGET LILLE udpluk fra min datters album...
jul 2011
Følger: 11 Emner: 6 Svar: 137
hvordan har du lavet den?
jan 2011
jamen det er papir nusseri:).... karton, mønsterpapir, snor, blomster, knapper, en masse lim:)..hihi.. m.m...
jul 2011
jan 2011
har lige sat 2 billeder mere ind af pynt jeg har lavet til maias værelse...
jul 2011
jul 2011
scrapbog