{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Mangler en Diskus.. :( lidt piv.. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg mangler en Diskus i min nedre ryg, ved lænden... Det er ikke en diskud prolabs, mangler den simpelthen...
Man ved ikke om det er medfødt eller kommet i løbet af årene... Har haft smerter siden jeg var 13 år, men har nok på sin vis lært at leve med det, da det kræver en ret voldsom operation, som jeg ikke synes jeg er klar til at ta chancen ved..
Det er som regel folk som har været på arbejdsmarkedet, hårdt belastede folk, som ender med en manglende Diskus, når de når op på en 50 år og opefter... Så er lidt specielt at jeg mangler den smiley

Min graviditet var ekstrem hårdt for min ryg, især da jeg ikk kunne tage de smertestillende jeg har brug for...
Men men, nu er jeg bar lidt ked, da det bliver sværer og sværere at bære på min søn, og når man går selv hjemme, bliver man jo nødt til at bære rundt på ham... Og mine smerter er blevet så store, at jeg højest sover 2-3 timer om natten... dagene bliver mere og mere uudholdelige... Og er stadig bange for den operation, da jeg kan ende i kørestol, og skal være sengeliggende i næsten 3 mdr efter... smiley
Smertestillende kan ikk ta smerterne mere, og er ikk interreseret i at være total dopet, for ikk at ha smerter...

Lidt piv fra mig, tak til dem som gad læse det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler en Diskus.. :( lidt piv..
  • #1   19. jan 2011 Jeg haren kammerat der mangler en hvivel i ryggen, og han har også i mange år haft problemer med ryggen før de fandt ud af hvad der var galt.
    Han har i dag ikke de store problemer og klarer hverdagen uden smertestillende. Ved ham er der ikke noget at gøre andet end smertestillende.

Ang. smertestillende, så findes der midler hvor man ikke er fuldstændig dopet, men der kan jeg anbefale at du får en henvisning til en smerte klinik og får hjælp der.
    Selv er jeg kronisk syg, mulig psoreasis gigt, og har været igennem et forløb på Allevia´ i Kolding og Århus, og er i dag på det mildeste smertestillende, som jeg kan holde mine smerter i skak med : )

• #2   19. jan 2011 Hold da op, ja så kender du ihvertfald til smerte... det er bar ikke sjovt at gå igennem hverdagen med ondt smiley
    Findes der såkaldte smertekliniker?
    Jeg har været på Odense universitets hospital flere gange... Det eneste de sige, er en operation...
    Og min læge vil ikk give mig mere smertestillende, end det jeg allerede får, da det er en del.. så, føler mig bar magesløs, som om min ryg total har overtaget over mig...

• #3   19. jan 2011 Ja der findes smerte klinikker. Jeg er tilknyttet denne her:

http://www.allevia.dk/

Gå til din læge og bed om at blive henvis til smerteklinik. Du vil først blive henvist til det offentlige, men der er sidst jeg hørte over 2 år ventetid, og så skal du bede om at komme over til det private, og dem her kan jeg anbefale : )

• #4   19. jan 2011 Tusind tak smiley

• #5   19. jan 2011 SÅ lidt : ) Håber du får din læge til at sende dig videre til dem.

Kommentér på:
Mangler en Diskus.. :( lidt piv..

Annonce