stres {{forumTopicSubject}}
Ja, så har jeg været ved lægen, og fundet ud af at jeg har stres
Det kom sig af jeg det sidste lange stykke tid
efterhånden har haft ekstreme hovedpine anfald, og kan simpelthen ikke slappe af! Kan ikk sætte mig foran tv'et og koble af mere, skal være igang konstant, enten rengøring, eller hva det nu kan være..
Jeg står op kl.05.00 om morgenen, får min søn afsted, og resten af dagen gør jeg alt det huslige.. Selvom det ikke lyder af meget, føler jeg at al vægten herhjemme ligger på mig, og er bare udkørt kl.20 om aftenene, så der går jeg i seng...
Jeg har konstante kroniske smerter i ryggen, da jeg mangler en diskus i den nedre lændehvirvel, og burde blive opereret men så skal jeg være sengeliggende i 4 uger, og må ikk bære noget som helst i 6 mdr! Det ville jeg ikke kunne bære, da Theo nu er 11 mdr, og det er nu der sker såå meget som jeg vil være med til jo...
Vil ikke tage for mange smertestillende, da jeg så render rundt og er groggy hele dagen, så synes dagene er meget svære at komme igennem må jeg nok sige... Theo er mit lys, som holder mig kørende, og får smilet frem ved mig...
Er 22 år, og føler mig bare som en på 80, det kan da ikke være rigtig!
Men puha, hvordan hulen lærer man at slappe af???
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 17 Svar: 178
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
Sandra- Ja, kunne ikke beskrive det bedre selv.. Min kæreste er os ved at blive sindsyg, for han når næsten ikk at spise op før jeg tager tallerkenen, og selvom vi har en opvaskemaskine, så tager jeg lige hurtigt og vasker den af, så det er væk med det samme...
Hvordan slapper du af? For jeg kan mærke min krop stille og roligt siger at jeg bliver nødt til at slappe af.. Får migræne anfald, så jeg slet ikk kan noget...
Det er svært at sætte folk ind i hvordan man har det, for udadtil er der ingen i vores omgangskreds som ville ane hvordan jeg faktisk har det.. de synes mit overskud er ekstremt, da de altid ser mig smile og være igang, og hjemmet er pænt, og Theo er så tilfreds altid, men det de ikk ved er at indeni er jeg ved at bryde sammen
jan 2011
jun 2010
men det er rart endelig at have fundet en der har det på sammen måde så man kan blive forstået lidt
jan 2011
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
så ja.. nogle der har gode råd, så hører jeg dem også gerne:)
jan 2011
Men alle omkring én, selv om det er gode venner og veninder, så er jeg et meget privat menneske, om hvad der sker i hjemmet, og synes ikke det kommer nogen ved (noget jeg har med i bagagen hjemmefra) og det er egentlig ærgeligt, for ville sådan ønske jeg kunne lukke folk lidt mere ind, måske det ville hjælpe... Men ja, man kan jo ikke bare lige ændre sig fra dag til dag...
Jeg går mange ture, da vi os har hund, men da jeg mangler en diskus i min ryg er det mange korte ture, og ikke de lange ture 1-2 gange om dagen...
Sandra- du er ikke alene, og var faktisk "bange" for at ingen ville kommentere på mit indslag, for i min verden er det ikke noget man snakker højt om hvis man stresser, eller på anden måde har det hårdt...
Så er også glad for at se, jeg ikke er alene
jan 2011
Hvis det var dine gode venner/veninder, er det da noget så fejt at bruge de ting du siger, imod dem?! Det gør man bare ikke i min bog...
Har så til gengæld os "kun" 2 virkelig tætte veninder, masser af venner og mange bekendte, og kun de nærmeste ved meget om mig, men stadig ikke alt...
jan 2011
jun 2010
jeg har også altid været en meget åben person og elsker at snakke fordi jeg ved hvor meget bedre man kan få det af at komme af med tingne men man lukker også sig selv inde meget hurtigt fordi man føler man ik er helt normal og det ik er godt nok og at man kan blive kigget ned på fordi man har det sådan, sådan har jeg det.
jeg bruger alt for meget tid på hvad andre tænker om hvad jeg siger og gør og derfor tror jeg at jeg har fået stress fordi jeg er bange for det ik er godt nok.
selv om manden bliver ved at sige tag den med ro du gør hvad du kan og jeg synes du gør det godt så er de ord bare ik nok og efter så mange år er det svært at komme af med..
ja det kan tage meget lag tid og hvordan finder man bare lige de venskaber jeg er en meget genert person i starten i hvert fald, og er ik så god til at starte en samtale op med andre og når man så også går hjemme og ikke rigtigt kommer ud til noget er det endnu svære synes jeg man låser nærmest sig selv inde med sit stress og skal bare nå en masse
stres