{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Hvis i skal ud og køre {{forumTopicSubject}}

så husk en omgang ekstra tæpper, lommelygte(r) og noget at spise og drikke, ekstra bleer osv. HVIS nu uheldet er ude og i kører fast.
Hellere være på den sikre side end sidde med børn i bilen som fryser og er sultne/tørstige!
Mange tænker "neeej neeej det sker ikke for os" men der er altså mange tumper på vejene, selvom "vi andre" kører pænt og fornuftigt.
Hellere på den sikre side og pakke det ud igen, end sidder halve eller hele timer i en iskold bil!!!

Bare et godt råd fra en som VED via sin kæreste hvor mange (familie)biler der sidder fast rundt omkring (han kører transport om aftenen/natten, så han ser en del af DK)

Vi skal selv fra Holbæk til Herlev i eftermiddag og tilbage i aften (vi har 2 hunde som ikke kan komme med)
og jeg HAR pakket tæpper, vand, kiks og lidt forskelligt til -HVIS- uheldet er ude.
Og det er kun fordi min kæreste kører rigtig meget og er vant til at køre i vejret at jeg kører nogen steder i min "tilstand" *griner* plus at han lige har udstyret min svigermors bil med seriøse vinterdæk. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis i skal ud og køre
Kommentér på:
Hvis i skal ud og køre

Annonce