{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvis fødsel går i gang
  • #1   7. maj 2009 Min mor ringede efetr en taxa, du hun skulle føde mig!!
    Så hvis der ikke er vildt lang til sygehuset, så er det en mulighed!!
    Hvem skal med dig til fødslsen? =)

• #2   7. maj 2009 Mener at hvis du er i fødsel og har ringet til fg (eller vandet går og de gerne vil at du SKAL ind til dem), så kan de sende en ambulance..

• #3   7. maj 2009 jamen min såkaldte veninde skulle med.. men det ved hun så åbenbart lige pludselig ikk om hun kan.. det er jo ikk sikkert hun er hjemme.. og hun har bil.. så takket være hende står jeg her og føler mig en smule dum.. lidt lissom idag hvor hun skulle ha været med til lægen for at snakke om min fødsel da alt gik galt sidst og jeg er mega bange for denne fødsel..! det kunne hun så heller ikk da hun pludselig skal i banken... ARGH...!

• #4   7. maj 2009 Jeg stod i den situation at jeg troede vandet var gået i 7.måned, og jeg ringede ind til dem, og de sendte en ambulance med det samme...
    Ring ind til fødegangen, sig du ikk har nogen bil, så sender de en ambulance...

• #5   7. maj 2009 Ellers prøv at ringe til dem på fg og hør hvad du har af muligheder..

• #6   7. maj 2009 Okay.. Vil prøve at ringe til dem og hører dem ad.. Tak for hjælpen

• #7   7. maj 2009 hvis du alligevel skal tage en taxa, så tegn et babyfalck abbonement der inkludere transport til fødslen, transport til vagtlæge , skadestue udbringning af medicin m.m.m
    førstehjælpskursus for dig og en mere det koster ca1100,- og har du ikke bil tjener det sig hurtigt hjem blot på kørslen til lægevagt.
    5% i rabat hos køb ved babysam....

(link fjernet)

hos os har vi fået hentet medicin 2 gange på døgnapotek ca 30 km væk, 2 gange kørsle til vagtlæge ( min vendindes barn den ene gang, min store pige anden gang, førstehjælpekursus for min mand og min næstældste datter)
    derudover fik vi sikkerhedskit til huset og babyfalsckasse med opfyldning.

du skal kigge på super abbonement.........

har du brug for kyndig rådgivning kan du få et telefonnummer af mig til en falckmand der ved hvad han har med at gøre.

Kommentér på:
hvis fødsel går i gang

Annonce