utak er sgu verdens løn.... {{forumTopicSubject}}
jo mere jeg tænker over igår, jo mere vred bliver jeg.
igår skulle det stå. julearrangementet i min datters pasnings ordning. (pulje ordning = mini vuggestur for dem der ikke er bekendt med begrebet)
jeg sidder i bestyrrelsen og havde derfor båret en stor del af forberedelserne. dvs. at jeg havde skaffet en julemand vi kunne finde i skoven. tøj til ham. en æske chokolade til ham. jeg havde (fra bunden) lavet maden til 63 personer (børn, søskende, forældre og nogle bedste forældre). simpelthen det klassiske julebord. men fra bunden. det eneste jeg ikke havde lavet selv var remouladen, for min erfaring siger at børnene ikke kan lide den hjemmelavede.
ved 15.30 tiden er jeg og den øvrige bestyrelse færdige med at dække bordene, og de andre forældre + søskende og noget familie ankommer og vi går i skoven. pånær vi frivillige står med 3 børn hver i snit, for der var mange af forældrene gad ikke gå med.
da vi kommer tilbage ser vi det samme system angående juletræs dansen, og ikke mindst sangen var en pinlig omgang, hvor mig og et enkelt andet forældrepar stod og sang alene imens børnene dansede om træet. som forøvrigt var sponsoreret af det syngende forældrepar.
og nu var det så tid at spise. jeg satte min datter ved en af personalet, for jeg skulle jo sørge for maden. og imens folk fylder deres tallerkner HAGLER kritikken så ned over mig. HVORFOR havde jeg ikke rørt remouladen selv?? HVORFOR havde jeg ikke ringet og fået en anden mors frikadelle opskrift?? HVORFOR var der KUN 3 slags kiks?? HVORFOR var der kun 1 fiskefilet pr person osv osv. imens jeg stod i det var jeg egentlig i stand til at svare logiske svar, men som de blev mere aggresive, blev jeg hårdere i filten. FORDI jeg kun er EN om det daglige i andre er TO om. FORDI jeg godt kan lave frikadeller selv. (jeg er uddannet kok) og jeg kunne jo se på sådan som det sank i maden at det må have smagt udemærket, for der belv spist præcis som beregnet, og der var ikke en hel masse tilbage da jeg og øvrige bestyrrelse pakkede det væk.
idag går jeg bare med hvad FUCK bilder de sig egentlig ind?? jeg er IKKE tjener for en bydreng, jeg er ikke deres tjenerstepige, jeg havde udført et (efter min egen mening) ret stort stykke arbejde midt i min eksamens periode, og DET var hvad de så selv ville byde ind med??
det er ikke fordi jeg havde forventet ros, kys og kram. slet ikke. men møgfald......den havde jeg sgu ikke set komme.
utak ER sgu godt nok verdens løn....!!
-og her får du så 3 gratis gæt på hvam der IKKE rører en finger når sommerfesten nærmer sig!
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Jeg kan sku godt forstå du er sur. Det ville jeg godt nok også være. Uforskammede mennesker!
Men det er selvfølgelig nemt at sidde og brokke sig når man ikke selv har lavet en skid.
Du får et klap på skulderen af mig for at ha lavet en hyggelig dag for børnene. Fuck forældrene
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
uforskammet......det er lige det perfekte ord. det dækker nøjagtig over hvad jeg føler de er.
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 22 Svar: 804
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
puha kan godt forstå at du ikke gider stå med det til sommer! Så kan de jo se hvordan det er
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 133
ØV ALTSÅ! Og jeg forstår godt at du ikke har den store lyst til at hjælpe ved Jeres sommerfest.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
jeg beklager min lettere irritable (wink) tilstand da jeg skrev indlægget.
tak for jeres opbakning, og tilkendegivelser. det er rart at se der er nogen i verden der sætter pris på andres frivillige arbejde.
ungerne havde en fantastisk dag, og det må være essensen. det hygger jeg mig med. for det er trods alt min datters venner, og dem hun til sommer skal i børnehave og med tiden i skole med
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Skulderklap til dig søde....
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
Og de andre skulle have en god røvfuld!
utak er sgu verdens løn....