{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Snydt.. Igen igen {{forumTopicSubject}}

Ja gider seriøst snart ikke handle med folk mere.. Jeg havde købt noget tøj herinde, havde overført pengene, ventede på pakken, den kom ikke. Skrev til hende at jeg ikke havde modtaget pakke, hvorefter hun så skriver at hun vil efterlyse den. Fair nok, men jeg bad hende så overføre mine penge tilbage og så måtte vi snakkes ved når pakken var blevet fundet, det skulle hun nok gøre da, har stadig ikke fået mine penge retur og nu gider hun ikke svare.. Hold K... hvor er det langt ude og gøre sig selv til tyv på den måde.

Lige et meget surt opstød herfra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt.. Igen igen
  • #1   30. nov 2010 Jeg må indrømme at jeg snart ikke har lyst til at handle herinde overhovedet mere... synes bareder er SÅ mange der snyder smiley Det er sku sørgeligt for dem som kan finde ud af det...!

• #2   30. nov 2010 Ja har det på samme måde, har simpelthen ikke lyst til og skyde flere penge af på folks private fornøjelser. Syns det skammeligt at folk med små børn ikke kan se de er dårlige forbilleder.

• #3   30. nov 2010 jeg syndes faktisk, sådan nogle skulle udelukkes her fra, og at det ville være okay, hvis i fortalte hvem det var, så man ikke handler med dem. for jeg gider da ikke midste penge på sådan nogen.

• #4   30. nov 2010 Jeg er stoppet med at handle herinde, er desværre blevet snydt 2 gange.

Det er sku trist....

• #5   30. nov 2010 Jeg er ikke bleg for at sige hvem det er, men det må man jo ikke. Men kan sige så meget at den ene har slettet sin profil herinde.

• #6   30. nov 2010 Fuldstændigt enig med Maria....

• #7   30. nov 2010 Send en pb så får i afvide hvem det er

• #8   30. nov 2010 Syntes det er en skam der er nogle som skal ødelægge det for andre herinde, har selv gjort nogle super handler herinde både som køber og sælger.

Er da heldigvis ikke blevet snydt og kunne heller ikke finde på at snyde andre, men kan godt forstå folk er noget tilbageholdende overfor at handle herinde når de er blevet snydt og nogle indtil flere gange.

Har et par gange ved handler herinde så trukket betaling via. trendsales. Der får man jo ved en handel navn, adressee mm på den som man enten køber/sælger noget hos/til hvilket er lidt mere sikkert syntes jeg og handler faktisk kun med dem som er valideret af folkeregistret derinde.

Men en skam man ikke rigtig kan gøre noget herinde, så folk kan se vedkommende ikke har rent mel i posen..

En indleveringskvittering kunne også være ne mulighed i mange handler, for kan sælger så ikke vise sådan en, har man ikke noget bevis for at vedkommende har sendt noget. Ellers skal man betale pakkeporto og det skal alligevel være et rimeligt beløb eller en tung genstand før det kan betale sig.

• #9   30. nov 2010 Jeg har også blacklistet et par herinde, men nej man må ikke skrive navne herinde..

• #10   30. nov 2010 Jeg tænker lidt, at man kan fx, bede om navn adresse og tlf, og så tjekke det på fx krak, så har man da gjort lidt.

For det er jo surt for os der er realle.

• #11   30. nov 2010 har jeg prøvet og gøre en gang joelina's mor, og alt passede, alligevel snød hun og skiftede nummer da jeg ringede hende op og truede hende med politiet men pakken så jeg aldrig

• #12   30. nov 2010 Hvis du havde adressen så havde jeg sendt politiet ud til hende. Ja jeg ikke hvad man ellers kan gøre.

Jeg opsøgte hende der snød mig på facebook fordi jeg fik hendes navn af en herinde. Jeg skrev og skrev og fik de dummeste undskyldninger, og der skete intet, før jeg skrev en besked til hende at min mand skulle til sjælland og jeg havde hendes adresse, og han var ikke en rar mand når han var sur. Dagen efter stod mine penge på min konto. Utroligt der skal sådan noget til.
    Hun sagde så at hvis det jeg havde købt af hende dukkede op hos mig kunne jeg bare beholde det uden beregning, men har dog aldrig set det.

• #13   30. nov 2010 joelina's mor, ringede skam også til dem, men de ville ikke gøre noget, så stod bare og kunne føle mig pænt snydt

• #14   30. nov 2010 Har du hendes adresse???

• #15   30. nov 2010 Enig i at det er møg surt at nogen af jer er blevet snydt. Er ikke selv blevet snydt og kunne ikke finde på det. Er på SU og ved hvor noget bare 100 kr. er at miste, så det vil jeg aldrig udsætte nogen for.

Har snart gjort mange super gode handler her inde som køber (der er åbenbart ikke nogen der kan bruge det jeg har til salg?)

Vi må appellere til at folk gør brug af foto album metoden, for det er vidst den bedste chance for at finde de seriøse, men ja det kræver jo at man satser smiley

Kan godt se fidusen i at tjekke folk på krak, men f.eks. jeg står ikke på nettet med hverken adresse eller nummer på. en psyko eks-kæreste, og mon ikke der er nogle stykker i lignende situationer som også er helt fine at handle med?

... Men ved at man kan få cpr. validering på nogle handelssider selvom man har beskyttet adresse osv. så det kunne være at vi skulle appellere til BG om at indføre et lignende system, og os der så vil handle kunne blive registreret og så ville hverken køber eller sælger bare kunne slette sig og oprette ny profil.
    ...det ville så nok koste et gebyr at blive oprettet, men til gengæld for sikkerhed er det vel okay med at ny oprettelse med validering kostede 50,- og os der er ger i forvejen 20,- eller hvad ved jeg...

• #17   30. nov 2010 ja det er sku øv:-( fatter ikk folk har samvittighed til det. jeg vil gerne ha en pb med navn, så jeg ikk handler med personen

• #18   30. nov 2010 nu er jeg heller ik blivet snydt.....utroligt at folk bliver ved med det men jeg vil også gerne vide hvem personen er

• #19   30. nov 2010 Tror desværre ikke at man sådan bare lige kan få politiet ud til en sag hvor man som privat person er blevet snydt for et lille beløb, men selvfølgelig kan man få navn og adresse og tjekke via krak, men hvem ved om det er opdigtet ??

Tit herinde står der jo bare noget i stil med "emma´s mor" så kan jo ikke se hvad personen hedder.

Så er der tale om større beløb spørger jeg gerne om vi kan handle via ts og betaler gerne de 4% som sælger mister ved det, da jeg så er sikret en rigtig adresse mm. og at der sidder folk som kan gøre noget ved det så det ikke gentager sig gang på gang. Så ja ville være fint man kunne der herinde også.

For det er jo lidt luset at folk bare kan skrifte deres brugernavn herinde også handle videre uden at sende noget til dem de handler med.

øvøv, at det skal gå ud over os som godt kan finde ud af det, har selv et album på min profil og sletter ikke nogle indlæg uanset om det har været en god eller dårlig handel for vedkommende som har skrevet. Kan skrive en kommentar såfremt nogle skulle være utilfredse, men håber ikke det ender sådan, da jeg syntes jeg er en sælger man kan stole på.

• #20   30. nov 2010 ejji altså søde... siger det igen.. trendsales-trendsales-trendsales.

Kommentér på:
Snydt.. Igen igen

Annonce