{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

arghh snydt af netbutik? {{forumTopicSubject}}

århh det er så irriterende, jeg har købt noget tøj fra en hjemmeside, eneste betalingsmulighed, var dankort eller bankoverførsel og jeg har ik dankort, så betalte med overførsel. (har jeg gjort før i andre netbutikker uden problemer)

nå men jeg bestiller og betaler d 1 februar og tiden går og jeg modtager ik en skid, d 5 sender jeg så en mail til dem og ber om status på min ordrer, får intet svar og sender efterfølgende flere mails og gennem deres beskedsystem på deres hjemmeside og der sker stadig ik en skid, først d 25 februar får jeg dette svar:

Beklager vores manglende svar - vi har haft problemer med at vores svar på mails ikke blev sendt ud og min mailsupporter har nu ved en fejl her den anden dag slettet HELE min indbakke, total katastrofe smiley Din ordre er afsendt herfra, men synes vi burde have fået den retur nu. Jeg finder lige ud af om vi kan levere nye varer til dig. Beklager alt besværet Mange Hilsner Gitte

det sys jeg så lyder som mega dårlig undskylding, men tænker, skidt pyt bare jeg får mine vare snart.

men der sker stadig ik en dyt og har både i sidste uge og idag sendt besked til dem igen, at jeg gerne snart vil have mine varer eller pengene retur! men får intet svar smiley

og så tænker jeg bare kan man ik gører noget ved det eller hva???

har lige været på forbrugerklagenævnets hjemmeside, men den var ski lidt indviklet og finde rundt på og sys kun jeg kunne finde noget om defekte varer osv, intet om at man ik modtager hva man har betalt for og så forstod jeg det også som om at med tøj osv var minimum 500kr før de tager imod klagen og jeg har købt for 432. og så koster det også penge og det er måske også vildt nok for så lavt beløb.

er der ik andet man kan gøre??? jeg har overvejet idag og få banken til at trække pengene tilbage, men ved ik om man kan det og så her over en månede senere og hvis de så alligevel når at sende imellemtiden?

hvor er det bare vildt irriterende altså:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arghh snydt af netbutik?
Kommentér på:
arghh snydt af netbutik?

Annonce