{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Useriøst, kan man gøre noget ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet noget tøj for noget tid siden jeg godt ville købe og får også en pris (140,00) af sælger.

Jeg skal lige undersøge mht. afhentning/aflevering mm og da jeg har gjort det er hendes datter blevet syg, hvilket er hvad der kan ske, så derfor er hun ikke så meget på babygalleri.

Da hun så kommer på igen spørger hun om vi skulle handle og nu er prisen så steget med 60,00 kr. altså er prisen nu 200,00 kr. men jeg har ikke fået mere tøj i pakken af den grund.

Spørger hvordan det kan være, hvilket hun ikke rigtig kan svare på og nu har jeg så fået denne besked.

"Tror bare vi skal glemme det, for vil ikke blande dig ind i hvorfor jeg har været rundt på gulvet.. "

Det har jeg så heller aldrig sagt hun skulle, men har bedt om en forklaring på hvordan det pludselig kan være det koster 200 og ikke 140 som først aftalt.

Syntes hun er usæriøs og efter min mening, men er det noget man kan gøre noget ved. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøst, kan man gøre noget ??
  • #1   24. nov 2010 Tror det ikke...

• #2   24. nov 2010 Bare så irriterende, havde det været på f.eks. trendsales kunne hun have fået en advarsel hvilket jeg syntes er ret rimeligt..

• #3   24. nov 2010 Syntes bare det er ærgeligt at flere skal rammes/snydes af den samme...

Tænker de ikke selv på hvordan de ville have det hvis det var dem selv det gik ud over ???

• #4   24. nov 2010 u blir jeg altså nød til at vide hvem det er og om i kender hendes rigtige navn, for at se om det nu skulle være den samme som sidder herinde og på trendsale.. har stadig ikke modtaget min pakke og er ved at blive tosset i hovedet over at være blevet snydt. dog ikke voldsom mange penge men bare princippet over at være snydt
    i kan sende mig en PB for ikke at udstille hende i åben forum

• #5   24. nov 2010 Det er så latterligt af dem der snyder herinde...
    Man bliver så harm hvergang man hører om det...
    Har prøvet det et pat gange og de har begge slettet sig som brugere herinde men det forhindre dem jo ikk i og oprette sig igen med andet navn...
    Jeg tror bare jeg holder mig til og handle med dem jeg har handlet med før...
    Men det er også bare svært for man har heller ikk lyst til at komme til at stemple nogen og det føler jeg man kommer til...

• #6   24. nov 2010 Det er meget trist at der er nogle som skal ødelægge noget for andre som godt ved hvordan man skal opføre sig.

Mangler lidt at man kan give folk en karakter mm. for at advare andre om det er en "god" eller "dårlig" bruger man er ved at falde i kløerne på..

Hvordan vil dem som snyder have det, hvis andre gjorde det samme overfor dem ???

• #7   24. nov 2010 Vi skal bare kunne få lov til at offentliggøre deres navne så tror jeg der er mange der vil tænke sig om en xtra gang..

• #8   24. nov 2010 Ja bare svært når man herinde bare kan lave sit brugernavn om.. :O)

• #9   24. nov 2010 lige mine ord irene. ville være nemmer ja hvis man kunne det, skulle være sådan at man ikke kunne ændre sit navn det ville gøre det lidt nemmere, men så igen ikke, da som i siger jo bare kan slette sig som bruger og så lave en ny...

• #10   24. nov 2010 Det er rigtig nok.. Men man må da kunne gøre noget ve dem..

• #11   24. nov 2010 Syntes også der må være et eller andet man kan gøre for at de ikke skal nedlægge og ødelægge en ellers super side som babygalleri !!!

• #12   25. nov 2010 Så lige en bruger herinde havde et fotoalbum, hvor man som enten køber eller sælger kunne vurdere henne så andre herinde kunne se om det var en de ville turde handle med..

Det er da en super idé og har nu også oprettet sådan et på min probil og bedt tidligere købere og sælgere om at skrive en vurdering derinde så andre kan se hvad jeg er for en.

Syntes det er en super idé for man hænger ikke nogle ud, men kan ved dem som har sådan et album se hvad andre syntes om brugeren både som køber og sælger.

Så kan kun opfordre andre til at gøre det samme... Kunne måske få nogle af dem som ikke har rent mel i posen til at overveje sitautionen endnu engang..

• #13   25. nov 2010 kanon ide smiley

Kommentér på:
Useriøst, kan man gøre noget ??

Annonce