588 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Manglende respons Manglende respons

Er det kun mig som syntes det er ret irriterende, når nogle skriver de gerne vil købe også hører man ikke rigtig mere fra dem og de indlæg de har skrevet på ens annonce kan pludselig være fjernet..

Jeg måler, vejer mm. gerne alle mine ting for dem som er interesseret, men forventer så også at man holder det man skriver om at man godt vil købe. Det andet er da så useriøst og så irriterende at have fundet noget, have pakket det også venter man kun på svar fra køber..

Hvordan ville man selv have det hvis det var en selv som havde brugt tid mm. på at finde noget, pakke det sammen også at køber bare var tavs ??

syntes lidt det er mangel på respekt, hvad syntes du/I ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende respons
  • #1   28. okt 2010 Ja det er ikke så meget det at man da så bare kan sælge det til anden siden, men at man har en aftale som en af parterne så ikke overholder..

Syntes bare det er så irriterende og kunne ikke selv finde på det, for hvor er det bare luset..

• #3   28. okt 2010 Selvfølgelig er det noget andet hvis man ikke kommer på så tit, men bydr man på noget vil jeg da mene man har interesse i at gøre handlen færdig og derfor så at komme på..

Men man kan jo samtidig se hvornår en bruger sidst har været på og derfor er det så lidt irriterende hvis vedkommende ikke svare på ens annonce det samme er gældende for interne beskeder brugere imellem.

• #4   28. okt 2010 Jeg er fuldstændig enig Irene. Jeg har også oplevet det samme med mine egne annoncer.

Jeg er måske bare en af dem, der gør det. smiley Altså her på BG glemmer jeg det ikke, for her er jeg tit online, men DBA og Trendsales.
    Jeg glemmer simpelthen at jeg har skrevet på en annonce, og det er virkelig pinligt!
    Shame on me!

• #5   28. okt 2010 Syntes bare næsten ikke man kan undgå at vide man har fået respons på sit svar, for man får i sin mail indbakke en mail om at der er kommet et nyt indlæg på annoncen, så burde være nemt nok at se der er sket noget...

Det har da også glippet for mig en gang eller to, men er aldrig sprunget fra en handel og har været så pinglig når jeg er blevet gjort opmærksom på at der vist er noget jeg har glemt..

• #7   28. okt 2010 Kan godt følge jer... Samtidig er det heller ikk fedt og skrive på en annonce man er intresseret i og så blir der ikk svaret..

• #8   28. okt 2010 Jeg er nok en af dem der er slem til at glemme at svare igen, for hvis nu de har skrevet en pris jeg ikke vil gi er jeg bare tit kun lige på og tjekker og så glemmer jeg tit at svare, men nogle tror også at man har sagt man vil købe fordi man har spurgt efter billeder eller pris???

• #9   29. okt 2010 Årh, nej jeg har heller aldrig sagt jeg vil købe og så springe fra!
    Det kan jeg godt forstå er møg irriterende!

Kommentér på:
Manglende respons

Annonce