Manglende respons Manglende respons
Er det kun mig som syntes det er ret irriterende, når nogle skriver de gerne vil købe også hører man ikke rigtig mere fra dem og de indlæg de har skrevet på ens annonce kan pludselig være fjernet..
Jeg måler, vejer mm. gerne alle mine ting for dem som er interesseret, men forventer så også at man holder det man skriver om at man godt vil købe. Det andet er da så useriøst og så irriterende at have fundet noget, have pakket det også venter man kun på svar fra køber..
Hvordan ville man selv have det hvis det var en selv som havde brugt tid mm. på at finde noget, pakke det sammen også at køber bare var tavs ??
syntes lidt det er mangel på respekt, hvad syntes du/I ??
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Syntes bare det er så irriterende og kunne ikke selv finde på det, for hvor er det bare luset..
okt 2010
Men man kan jo samtidig se hvornår en bruger sidst har været på og derfor er det så lidt irriterende hvis vedkommende ikke svare på ens annonce det samme er gældende for interne beskeder brugere imellem.
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg er måske bare en af dem, der gør det.
Jeg glemmer simpelthen at jeg har skrevet på en annonce, og det er virkelig pinligt!
Shame on me!
okt 2010
Det har da også glippet for mig en gang eller to, men er aldrig sprunget fra en handel og har været så pinglig når jeg er blevet gjort opmærksom på at der vist er noget jeg har glemt..
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 138
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Det kan jeg godt forstå er møg irriterende!
Manglende respons