{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper??
  • #1   8. nov 2010 ja op til 6 md for aæggene og der vil jo hverdag blive udknækket nye tror mig det har taget næsten et år for a få vores hjem loppe fri så han flre gang måtte spørge katte galleri til råds plus hvis man bruger frontline til dem et stykke tid så bliver de imune over for det så man ska gå tiol dyrlægen og få noget andet

• #2   8. nov 2010 Jaa, Altså jeg har også hørt at frontline ikke virker i længden.

Men det er fordi jeg finder lopper i min lejlighed og jeg har INGEN dyr. Min overbo, som jeg er oppe hos hver anden dag ca., hun er gået af med sin kat for 3 uger siden og jeg finder lopper hos både hende og mig. Og det er belastende!

• #4   8. nov 2010 pernillle ja det er skide belastene fik oz nogen til taler fra vg fordi line var jo oversået med loppe bid over hele kroppen og i ansigtet hele tiden og vi viste ikk det med frontline før jeg søgt råd på kg og det måtte jeg mange gang undeveks i det år det tog a komme a med dem så vi blev jo ved med a gi frontline da det er det eneste man kan købe i forretningerne nu..

men få sprøjtet så hurtigt så muligt i alle revener og paneler og alt ska ha en tur a tæpper i vaske masikinen og sofaer ja alt så sku det meget gene komme a med den når du ikk selv har dyr men det sdamme ska dem du kommer hos gøre ellers risikrer du a få dem med dig igen ..

• #5   8. nov 2010 Ja, de bider også mig rigtig meget!

Jeg må få købt og sprøjtet her hjemme.

Kommentér på:
Lopper??

Annonce