snyd eller??? {{forumTopicSubject}}
hej hej
når man nu bliver udfordret eller selv gør det...
så handler det om stemmer..
men jeg syntes jo folk selv skal have en mening til hvilken baby de vil stemme på. ( ved det kan være svært for de er alle så dejlige)
men...
når man gang på gang på gang får en påmindelse om af man skal huske og stemme på ens baby, og de samtidig har hivet en høj, så er det jo oplagt de gerne vil have man giver en høj igen, og stemmer på deres udfordringer..
men er det ikke snyd???
folk burde jo stemme efter deres egen mening, og ikke hvad de "føler" sig forpligtiget til..
hvad er jeres opfattelse af det??
jun 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 161
og det er skide snyd syntes jeg..
for hvis man bliver udf.. af en som har mange venner her inde, stemmer de ikke efter hvad de syntes bedst om, men oftest på vennens, af "pligt"...
siger ikke det er sådan hver gang, men meget meget tit..
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 91
Og mann kan jo ikke rigtig udf babyer. alle babyer er jo ganske dejlige . Det er jo ikk en genstan men et lille menneske.. !
jun 2008
syntes bare det er træls af når man har en udf, så skynder modparten sig og skrive til alt og alle.. "stem på mig stem på mig" træls..
for det er da klart alle nye her inde giver en stemme tilbage.. sådan var man da ohså selv, men eftersom det er begyndt og tage overhånd ( efter min mening)
hvis vi alle bare kunne lade en udf, være en udf og selv lade fold tjække dem ud, og stemme uden "pligt" så ville det bvare meget mere sjovt og mere spændende.. for ved man aldrg hvad udfaldet ville blive.
så husk.. stem af egen mening og ikke bare fordi i er venner..
jun 2008
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Svar: 21
jeg VED min guldklump er utrolig smuk, jeg behøver ikk få det bekræftet ved at tigge stemmer på en internetside
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 56 Emner: 85 Svar: 311
Sys der er for meget debat om det, hvorfor overhovedet gide og bruge sin tid på sådan noget, hvis man sys det er latterligt.... så ville jeg da personligt, bare ignorerer det....
men det er min mening, 100%
og ens er vi jo heldigvis ikke alle sammen, så ville det jo os være kedeligt...
Men hvis jeg får en opfordring om at stemme, går jeg ind, men stemmer da selvfølgelig på den baby jeg sys er sødest...
Og tilde, ikk nogen grund til at angribe sådan sys jeg... selvom du nok har ret...
jun 2008
har du ikke læst hvad jeg skrev.....
jeh skrev af man ikke var en spade hvis man skrev til sine venner.. gør jeg da også.. (hvis jeg når det) for de skrever tit først af de har stemt på micha...
DEt er ikke det jeg har noget i mod..
men det med af man aldrig har en chace fordi nogle altid når og skrive til så utrolig mange om af deres bab er i en udf..
selvom folk gør det er det jo ikke ensbetydende med jeg er sure på folk..
men vildt nok af få sådanne en skider.. men må jeg jo så ta...
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 291
jeg syntes personligt at min dreng er dejlig, og det skal jeg sku ik havde sådan en udfordring til at afgøre..
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 56 Emner: 85 Svar: 311
SÅ SLÅP LIGE AF!!!
for udover det har jeg ikk sagt noget tilsvinene til andre brugere....
Så værsgo og link til en falsk baby....
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 72 Svar: 233
snyd eller???