{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

OPRÅB ang snyd og bedrag her inde.. {{forumTopicSubject}}

Et lille OPRÅB endnu engang..

jeg har på det sidste set flere og flere der bliver snydt her inde..
det har ellers gået rigtig godt i et stykke tid siden jeg sidst kom med dette opråb. nu er det desværre tid igen.

en rigtig god ide når man køber/sælger elektronik er at lave en kvittering hvor reklamationen står på, hvad i sælger og hvad der er givet for det.. og hvor i begge skriver under på den..
så er i begge sikre i jeres sag..

og når i køber her inde så husk at få adr og tlf nr på dem inden i overføre pengene.. og tjek dem..
der er desværre flere og flere her inde der snyder...

Hver gang jeg sælger noget skriver jeg it fulde navn, adr og tlf nr..
det skaber tillid..

og når i byder på en vare eller siger i gerne vil købe den. så hver sød enten at overføre hvad i har aftalt eller skriv til sælger at i ikke er int i varen hvis i ikke er...
istedet for at man som sælger bliver nød til at afvise evt andre købere..

det er så ærgeligt ikke at få solgt sin vare fordi man venter i flere dage/uger på at køber skal overføre penge og der så intet kommer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OPRÅB ang snyd og bedrag her inde..
  • #1   7. mar 2010 HØRT!!
    Jeg er blevet brændt af med en autostol, som jeg fik gragtet til den anden ende af landet med hjælp fra bekendte osv for at hjælpe køber, spare porto osv...og efter flere uger gir de så endelig besked om, at de havde FORTRUDT!!!!
    Det ku de skisme ha sagt, inden jeg fik sat det halve af Jylland i bevægelse!!!

Man blir sgu så ærgerlig og mistroisk overfor ALLE efter sådan en omgang.

Ææv!!!!!

• #3   7. mar 2010 Det er så ærgeligt at så mange bliver snydt i marked herinde :o( synes tit jeg får henvendelser fra brugere der er blevet snydt og har også selv prøvet det...

• #4   7. mar 2010 Syntes det er trist at folk vil være det bekendt, jeg kunne ikke drømme om det men det er der desværre folk nu til dags der vil ;o( . jeg har en da modtaget penge for en vare via overførsel hvor hende far skulle hente det og der gik da næsten 3 uger fra jeg havde modtaget pengene. så husk her er både gode køber og sælger

• #5   7. mar 2010 hørt.. og i sidste ende går det udover os der ikke snyder for folk gider jo til sidst ik købe her inde..

• #6   7. mar 2010 Ja der sker mange ting herinde. F.eks at en ting jeg har solgt til en herinde, bliver solgt som ny nu.

• #7   7. mar 2010 Der er desværre rigtig mange der snyder og jeg er selv blevet snydt et par gange men jeg handler også en del og så skal det vel ske før eller siden smiley

Torben det er da helt utroligt du har været frosset 6 dage så må du have overtrådt reglerne mere end en gang.

• #9   7. mar 2010 Jeg er selv én af de mistroiske personer i forhold til handel på nettet. Men på trods af 6 års erfaring på Trendsales, en del handler på Gul&Gratis samt jævnlige handler her på BG, kan det tælles på én hånd hvor mange gange jeg er blevet snydt. Heldigvis.. Det er super ærgeligt at få brugere sætter alle sælgere i et dårligt lys. Jeg betragter mig selv som en ærlig og fair sælger og jeg håber at vi stadig kan bevare den gode handelsmoral her på BG

• #10   7. mar 2010 æv æv æv hvor er det skide træls når vi er nogle herinde som sælger ting og tøj og som er ærlige og sender varerne når pengene er registeret på konto at der så er nogle som ødelægger det

• #11   7. mar 2010 Er der en af jer ADMIN, som ved om man må oprette en anbefalelsestråd med de gode handler? så kunne man jævnligt skrive dem på, som man har haft gode handler - og KUN gode handler....?????

• #13   7. mar 2010 Maja, ja det sidder jeg også og tænker på, men om det bliver opfattet som udhængning hvis de negative handler også omtales

• #14   7. mar 2010 Sofiesmor: Du kan ikke lave sådan et emne uden at det bliver udhængning så det er ikke tilladt...

• #15   7. mar 2010 Lene, det regnede jeg faktisk med at du ville skrive.. men må man lave en gruppe med ris/ros i forbindelse med handler

• #16   7. mar 2010 Med hensyn til grupper så er det ikke rigtig noget vi blander os i..... Det er admin der har gruppen der bestemmer det..

• #17   7. mar 2010 ok, tak

• #18   7. mar 2010 lene hvis det er noget vi må lave så vil jeg meget gerne stå for den.. som en af dem der har været her inde siden babygalleri åbnede har jeg jo stor erfaring med salg og køb her inde..
    jeg har så været så heldig ikke at blive snyd ther inde.. og det er jo super lækkert når det sker..
    er dog blevet små snydt andre steder men det har mest været med hensyn til varesn stand osv.. har altid fået mine vare..

jeg har erfaring med køb og salg på nettet i over 10 år.. både med hensyn til elektronik. eget design og brugt marked..

så jeg laver gerne den gruppe og alle skal være så velkommen.. smiley

• #19   7. mar 2010 Hippentossen. jeg har faktisk allerede oprettet en gruppe:-)) men har været så fræk at låse den.

• #20   7. mar 2010 sofiesmor..
    ok jeg har så også lavet en men den er ikke låst..
    netop for at alle skal ha lov at kunne se hvem de kan stole på...

men om ikke andet så kan man jo bruge din til de slemme af dem.. griner.. smiley

jeg vil meget gerne være medlem.. som sagt har jo en del erfaring;-)

• #22   7. mar 2010 Må jeg blive medlem af grupperne?

• #23   7. mar 2010 har sendt til dig.. er ved at sende til jer alle der har skrevet her. så kan i selv bestemme og i lyster smiley

• #24   7. mar 2010 Jeg har valgt at låse gruppen, da jeg egentlig ikke synes at alle og enhver skal kunne gå ind og ansøge om medlemsskab. Jeg begynder med en låst gruppe at inviterere medlemmer/brugere som jeg har haft gode handler og de vil anbefale gode handler/brugere som vil blive inviteret og på den måde vil gruppens medlemsskab øges af ærlige sælgere og købere her på BG. På den måde tror jeg at man får samlet alle de sælgere og købere med en rigtig god handelsmoral:-)

• #25   7. mar 2010 ja det er rigtig nok. men syntes til gengæld også at det er synd at det ikke er alle der kan blive advaret.. eller få af vide hvem man ihvertfald kan stole på..

håber da at jeg bliver inv.. smiley

• #26   7. mar 2010 tak for invitationen.

• #28   8. mar 2010 jeg vil nu også gerne have en invitation smiley

og ja der skulle være noget mere system herinde! måske noget med cpr registrering (så ens oplysninger kan findes et sted), smileyer ? .. ja et eller andet

jeg er kun blevet snydt på guloggratis .. men det er også nok (:

• #29   8. mar 2010 Ja det er rigtig ærgeligt og blive snydt , har jeg desværre også prøvet

• #30   8. mar 2010 Men hvorvidt skal man blande sig? Her tænker jeg på det jeg solgte brugt som nu bliver solgt som nyt. Skal jeg kontakte de interesserede eller skal jeg være ligeglad?

Kommentér på:
OPRÅB ang snyd og bedrag her inde..

Annonce