561 visninger
|
Oprettet:
nr 2 kat sættes sammen med den gamle.. {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige kommet hjem med en lille ny killing.... Jeg har en hunkat på 2 år i forvejen og hun knurre nogle rigtig lange nogen og væser lidt af den nye og ellers så sidder hun bare og kigger på hende og snuser lidt til transportkassen....
Har i nogle gode råd til hvordan jeg ellers kan føre dem sannem???
Er det helt forkert det jeg gør???
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
maj 2008
maj 2008
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Husk at give den store meget opmærksomhed, ellers kan den godt blive ekstra sur på den lille... Taler her af bitter erfaring...
maj 2008
Hvor meget ændrede jeres den gamle personlighed???
Blev den gamle sig selv igen??
Fik den sine vante rutiner igen???
Vores hun går ved den lille nye hele tiden, og sidder og kigger, knurre lidt og væser lidt... Bliver hun ved den lille fordi hun holder øje eller??
maj 2008
Og igår der græd vi begge rigtig meget fordi vi ikke vil 'miste' vores gamle kat, forstået på den måde, at hun gør nogle ting...
Hun får aften godbidder inden vi skal sove, og igår ville hun slet ikke røre dem, jeg måtte til sidst lokke hende og så spiste hun dem.
Hun plejer at sove hos mig om natten og det ville hun heller ikke igår. Hun ligger altid sammen med en på sofaen og det gør hun helle ikke...
Så vi blev meget itvivl igår om det var det rigtige vi havde gjort...
Vi har fået en ny killing fordi hun ikke skulle gå og kede sig og havde lidt selvskab...
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Nu blev hun den store, og hun ændrede sig rigtig meget.
Hun gik fra at være den her søde kærlige kat, til at blive en sur gammel dame, som bare ikke gad ham.
Nu 2 år efter tåler hun ham, men han skal ikke komme for tæt på, for så får han en på skrinet.
Han ved det og derfor holder han sig fra hende.
Hun blev sig selv over for os mennesker i løbet af et par mdr. Nu er kun kælen og kærlig overfor os igen. Men vi begik også fejlen at vi ikke gav hende den samme opmærksomhed da vi fik den lille. Vi har dunket os selv i hovedet mange gange, for jeg ved det jo godt. Har ført rigtig mange katte sammen, uden problemer. Men denne gang ved jeg ikke hvorfor jeg ikke gjorde som jeg plejer, men jeg ærger min meget over det.
nr 2 kat sættes sammen med den gamle..