{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

nr 2 kat sættes sammen med den gamle.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem med en lille ny killing.... Jeg har en hunkat på 2 år i forvejen og hun knurre nogle rigtig lange nogen og væser lidt af den nye og ellers så sidder hun bare og kigger på hende og snuser lidt til transportkassen....

Har i nogle gode råd til hvordan jeg ellers kan føre dem sannem???
Er det helt forkert det jeg gør???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nr 2 kat sættes sammen med den gamle..
  • #4   26. okt 2010 Tusinde tak for jeres svar... Der er meget bedre hjælp her end på KG.... smiley Og tusind tak..

• #5   26. okt 2010 Elisabeth: Ja det har jeg men blev sku sur... Og der er ikke megt hjælp at hente der og her inde er der altid svar at hente.... smiley

• #6   26. okt 2010 JA det bliver du da nød til... smiley

• #7   26. okt 2010 Du skal "bare" sætte dem sammen. Den lille skal lære at den er den lille, og det finder den kun ud af, hvis den er sammen med den store. Selvfølgelig skal du lige holde et vågent øje med om den store bliver for voldsom.

Husk at give den store meget opmærksomhed, ellers kan den godt blive ekstra sur på den lille... Taler her af bitter erfaring...

• #8   27. okt 2010 Har lige nogle spørgsmål....

Hvor meget ændrede jeres den gamle personlighed???
    Blev den gamle sig selv igen??
    Fik den sine vante rutiner igen???
    Vores hun går ved den lille nye hele tiden, og sidder og kigger, knurre lidt og væser lidt... Bliver hun ved den lille fordi hun holder øje eller??

• #10   27. okt 2010 Tak for jeres svar... smiley Vi er bare nogle puller-røve her hjemme... Vi har et helt specielt forhold til vores gamle kat... smiley Hun er vilrkelig mor og fars lille mis...
    Og igår der græd vi begge rigtig meget fordi vi ikke vil 'miste' vores gamle kat, forstået på den måde, at hun gør nogle ting...
    Hun får aften godbidder inden vi skal sove, og igår ville hun slet ikke røre dem, jeg måtte til sidst lokke hende og så spiste hun dem.
    Hun plejer at sove hos mig om natten og det ville hun heller ikke igår. Hun ligger altid sammen med en på sofaen og det gør hun helle ikke...
    Så vi blev meget itvivl igår om det var det rigtige vi havde gjort...
    Vi har fået en ny killing fordi hun ikke skulle gå og kede sig og havde lidt selvskab...

• #12   27. okt 2010 Nu var min den gamle 8 år da jeg fik den nye. Hun havde altid gået med en ældre kat, som hun var vant til fra hun var killing.
    Nu blev hun den store, og hun ændrede sig rigtig meget.
    Hun gik fra at være den her søde kærlige kat, til at blive en sur gammel dame, som bare ikke gad ham.
    Nu 2 år efter tåler hun ham, men han skal ikke komme for tæt på, for så får han en på skrinet.
    Han ved det og derfor holder han sig fra hende.

Hun blev sig selv over for os mennesker i løbet af et par mdr. Nu er kun kælen og kærlig overfor os igen. Men vi begik også fejlen at vi ikke gav hende den samme opmærksomhed da vi fik den lille. Vi har dunket os selv i hovedet mange gange, for jeg ved det jo godt. Har ført rigtig mange katte sammen, uden problemer. Men denne gang ved jeg ikke hvorfor jeg ikke gjorde som jeg plejer, men jeg ærger min meget over det.

Kommentér på:
nr 2 kat sættes sammen med den gamle..

Annonce