{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Utæt kat! {{forumTopicSubject}}

Hey..
Min kærestes kat flyttede herind for et par uger siden :o)

Da hun boede hos min kæreste tissede hun ofte i risten på badeværelset, og lavede stort på bakken.

Herhjemme tisser hun i SOFAEN! Hun laver stadig nr 2 på bakken.
Hva pokker stiller jeg op? Det lugter rigtig grimt og har 2 små børn som ikke skal leve i en overtisset hjem :o(

På forhånd tak.
Hun er forresten 1år.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utæt kat!
  • #1   27. maj 2010 Lene - Nej hun er ikke sterilliseret, for hun ska ha killinger på et tidspunkt.
    Nej, men har snakket med dyrlægen og eftersom hun altid har tisset andre steder end i kattebakken, og der ikke er blod i hendes urin, så er det ikke blærebetændelse. Ja, det har den vel i og med vi lige har flyttet hende, men hun gjorde det også før hun blev flyttet, og der har hun ikke været stresset. Og nej, det har den ikke.
    Har snakket med dyrlægen og hun kan ikke give et konkret svar.

• #5   27. maj 2010 Hvad med det der "gå væk kat" -er det kun til udendørs brug?

• #6   27. maj 2010 Hun er 1 år..
    Og hun har lige været i løbetid.

Hun gør det KUN om natten!

Natascha - Har aldrig haft en hunkat som tissede i møblerne selvom den ikke var sterilliseret, så det noget værre fis :s

• #7   27. maj 2010 lyder til det er en dårlig vane som ikke er til at lave om på ved det hun har gjort det i en rist før underligt nok.. men at hun flytter det til sofaen kan også være tegn på misundelse på at børnene får så meget opmærksomhed og hun mister men som en anden også siger vil iikke neutralisere for at få killinger som der forøvrigt er mere end rigeligt af må i leve med tisseriet.. min han kat skulle ha været brugt til avl indtil han strintede div steder og tissede i datterens seng det stoppede efter han blev kastreret.

• #8   27. maj 2010 isa katte er ikke ens nogen hun katte gør det på sammen måde som han katte strinter..

• #10   27. maj 2010 Liane - Hun vil ikke ha opmærksomhed. Hun gemmer sig bag sofaen til børnene sover. Hun hader børn.

Natsha - Det har jeg ikke sagt. Men der er ingen garanti på det stopper hvis hun blir barnløs.

Det er jo lidt svært at gribe ind når det udelukkende er om natten..

• #11   27. maj 2010 Vi har også haft de problemer. Først med den ælste, dengang boede vi i lejlighed og det stoppede da vi flyttede til en større lejlighed. Hun protesterede simpelthen over plads mangel.
    Prøv at tænke over om der er noget I kan gøre anderledes, prøv at flytte bakken. Eller måske give mere opmærksomhed, hvis den tisser på bakken en dag, så ros ros ros smiley hehe

Vores mindste har også haft tisset.. hmm den mellemste er en han :S Nå.. men den mindste tissede i sofaen hos min søster, som havde kuldet. De var meget glade over at slippe af med hende. Men hun har ALDRIG gjort sådan her. Den første mogen hun var her, tissede hun i min kærestes dyne. Men det tror jeg bare var fordi hun var tryg og syntes han var dejlig. Jeg trænede bakke med hende og der har ikke været noget siden.

Det er altid så svært at vide hvorfor. Jeg har faktisk ikke nogen ide om hvorfor hun gjorde hos min søster og aldrig her. Men måske bliver det også en dårlig vane for dem. For nu lugter sofaen jo af hendes pis og så bliver hun nok ved med at komme der. jeg ville nok ligge plast på sofaen til at starte med, så jeres møbler ikke bliver ødelagt.

• #12   27. maj 2010 henriette nej det er absulut ikke nomalt hvorlange er hun i løb? jeg syndes i skal besøge dr dyr

• #13   27. maj 2010 Louise -Tak men hun blir desværre steralliseret på tirsdag :'/

• #14   27. maj 2010 Hmm ja for mig lyder det mest som stress hos katten, hvis den kun er et år, er blevet flyttet i ny lejlighed med to fastboende børn.. måske i skulle overveje hvis sterillation ikk virker og give den væk til et mere roligt hjem også anskaffe jer en ny killing der ikke er vant til noget, den blir hurtigere vant til børn osv :0)

• #15   27. maj 2010 maja - det går fremad med børnene.. så nu ser vi..

• #16   27. maj 2010 nååh okay så måske den bare skal have noget d.. ved ikke om i har plads men hvis den har yndlings sted hvor den kan have fred så lav en lille hule til den der og ingen adgang for nogen, så plejer de og falde til ro...

• #17   27. maj 2010 min første tanke er også blærebetændelse :o)

ang og få killinger så husk at der er masser af killinger der i forvejen ikke kan finde et hjem ;o) og katten er temmeligt ligeglad om den får killinger, alt efter hvad race i har så skal i også passe på den ikke bliver for gammel, er det en huskat så vil jeg skynde mig og få den parret

• #18   27. maj 2010 Sabrina - Hun er lige knap et år..
    Og killingerne ville vi ha til sommer når vi køber gård.
    Men det er ligemeget nu, for beslutningen er taget, vi får hende sterilliseret og køber en ny hunkat når vi flytter til sommer, som vi ka få killinger på. Vi har allerede afsat killingerne hvis det nogensinde sker.

• #19   27. maj 2010 isa.lad kun katten gå til den er et år så den bør ikke være mere end et år da det med tiden bliver for svært for den at føde :o)

• #20   27. maj 2010 Sabrina - Det kommer den heller ik til. Har haft kat og killinger før, så ved det godt. :o)

• #21   27. maj 2010 ja staniol kan de ihvertfald ik lide - så det råd du fik med det længere oppe ku godt virke - jeg vil ikke anbefale gå væk kat, vi brugte det nemlig ved vores gamle kat fordi den have et yndlingssted i vores væg at kradse og det virker, men det stinker vildt og tror ik det er særlig sundt for små børn :s

• #22   27. maj 2010 og forresten, hvis det kun er om natten, er det så ik muligt at lukke af til stuen?

• #23   27. maj 2010 Få hende sterilliseret..

Hvis i absolut skal have killinger på hende, skal det være snart, ellers bliver hun for gammel..

• #24   27. maj 2010 tanja hun er ikke engang 1 år. kun er jo stadi killing

• #25   27. maj 2010 michelle N - "Hun er forresten 1år." det vil jeg nu ikek kalde knapnok smiley

En alm. kat har bedst af at få killinger når den er mellem 1 år og 1,5 år ved deres første kuld, bortset fra hvis det er en race som maine coon så skal man helst vente til de er 2 år

• #26   27. maj 2010 Lene 34+ - Ej det er det ikke, det vil svare til at få børn når man er 18-20 år, det kommer helt an på racen hvornår den er udvokset..

• #27   27. maj 2010 Lene 34+ - Ja og jeg har fået forklaringen af opdrættere af flere forskellige racer der har opdrættet i flere år smiley Jeg kender ikke mange dyrlæger der har tid til at opdrætte ved siden af

SÅ hvis du havde en Abysinnier som er en af de racer der udvikler sig hurtigst, så vil du hellere vente til den er 2 år og dermed have en større riciko for fødselskomplikationer? Det er da uansvarligt :S

• #28   27. maj 2010
    Lene 34+ - Jeg angriber dig heller ikke :S

• #29   27. maj 2010 Lene 34+ - Jeg gider ikke fylde alle mine indlæg med smilier eller pakke dem ind i vat smiley Vi er trodsalt voksne mennesker

Kommentér på:
Utæt kat!

Annonce