{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

ville i lade en lille hundehvalp være {{forumTopicSubject}}

alene hjemme fra fredag til søndag.. har en veninde der er taget på kærstetur med færgen til oslo de tog afsted i fredags hendes hun på 9 år og hendes søsters hund på 4 mdr er alen hjemme i huset de kommer ude 2-3 gang i løbet af dagen første gang ved 8 tiden og sidste gang ved 22 tiden. men det er jo længe for en lille hvalp at skulle holde sig kan se den har lavet en del ulykker del gnavet en del ting i stykker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ville i lade en lille hundehvalp være
  • #1   24. okt 2010 Nej det ville jeg ALDRIG gøre imod min hund.

• #2   24. okt 2010 Nej aldrig !

En lille hvalp har brug for omsorg mere en 3 gange om dagen. Det har en voksen hudn for den sags skyld også.

• #3   24. okt 2010 har en veninde vis hund og hendes søstere hvalp er alen hjemme. de komme ude nogen gange om dagen men bestemt ikke nok til den lille ikke laver ulykker. der er målt foder af til dem og det er det eneste de må få de må kun få mad en gang i løbet af dagen hvilket heller ikke er meget når man er en lille hvalp

• #4   24. okt 2010 Det er godt nok synd for hunden. Det kan man da ikke. Hvis ikke hun har kunne finde en til at passe hunden ordentligt, mens hun selv er på fornøjelsestur, burde hun nok blive hjemme!!

• #5   24. okt 2010 det ville jeg ALDRIG gøre, det er sgu synd for hvalpen smiley også for den anden, det er længe uden selskab :0( ja jeg ville også sige at man nok skulle blive hjemme...!!!

• Mille
    Mille Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 44
    #6   24. okt 2010 ALDRIG !!!
    Og så er det ligegyldigt om det er en hvalp eller en voksen hund. Hvis man skal på tur og ikke har nogen til at passe ordentlig på sin hund, så må man sætte den i pension.

• #7   24. okt 2010 Aldrig i livet om jeg ville lade min hund være alene i flere dage, de har brug for opmærksomhed. Hvis vi bare er af sted en hel dag, har jeg endda folk til at komme og være her lidt, for at underholde hende. kunne aldrig drømme om det andet.

• #10   24. okt 2010
    Jeg kunne heller ikke drømme om at efterlade min hund alene hjemme i længere tid.... Hun er faktisk aldrig alene hjemme, det sker måske sjældent at hun er alene hjemme en time maks 1½...
    Jeg har ikke købt hund for hun skal sidde og glo derhjemme, og jeg er så heldig at jeg kun arbejder 4,5 time og at min kæreste så i den tid tager hende med på arbejde i de timer jeg ikke er hjemme.
    Han arbejder på et plejehjem, hvilket er helt perfekt, de gamle mennesker elsker hende, og hun bliver forkælet af alle når hun er med..
    Kunne ikke drømme om at efterlade hende alene hjemme for at tage på fornøjelses tur. Ville slet ikke have ro i sjælen da man jo ikke ved hvad der kan ske :o(

• #11   24. okt 2010 Kunne ALDRIG finde på at lade min hund blive alene hjemme i flere dage, om det er en hvalp eller voksen hund ..

Giver Eva Ret, Hun burde ikke have hund !!!!

• #12   24. okt 2010 Om den er hvalp eller 20 år gammel, det er fuldstændig ligegyldigt!

Man lader ikke DYR være alene hjemme mere end en enkelt dag!!!

Jeg synes det er fuldstæding forrykt at man lader dyr være på den måde.

Vores kæledyr har brug for os, de har brug for tryghed og kæl og klap. Jeg mener ikke man skal have dyr hvis man ikke vil bruge tiden på dem!

• #15   24. okt 2010 ALDRIG i livet om jeg ville. katte er noget andet men det vil jeg heller ikke gøre mod mine katte.

fuck det er synd for de hunde smiley godt jeg har mine med over alt smiley

• #16   24. okt 2010 Jeg har det synspunkt at en hund kræver ligeså meget omsorg og kontakt som et barn.

• #17   24. okt 2010 Har i alle jeres hund med hver gang i tager hjemmefra?? Vores hund sommetider alene hjemme i 10-12 timer uden der kommer nogle og lufter ham, men er det mere end 12 timer kommer der altid nogle og lukker ham ud og sørger for mad mv?

Men vi har da før været nede hos mine forældre uden hund fra fredag aften eller lørdag morgen og til søndag aften... Og der kommer naboen 3-4 gange om dagen... Vores får mad 2 gange om dagen...

Vil så sige at han var over 1 år før vi tog fra ham mere end 24 timer...

En hvalp har brug for mad op til 6 gange om dagen, da deres maver er små og ikke kan tåle alt deres næring på engang, og selv ikke når de ikke kan komme ud bagefter når den trænger... At den bider ting i stykker er sandsynligvis fordi den keder sig, men det vil den sikkert også gøre hvis den var alene 2 timer... - Synes den lille, er alt for lille til at være alene så længe, håber ikke den får alene problemer for altid, men man skal også huske at en hund ikke har nogen tidsfornemmelse, så om den er alene 1 eller 2 dage ved den ikke!!!

• #20   24. okt 2010 Anni: det er ikke alle hunde det duer til vores vil æde til skålen er tom eller han brækker sig...

• camilla s
    camilla s Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
    #21   24. okt 2010 Det gør man bare ikke!

• #23   24. okt 2010 nu har jeg ikke læst alle indlæg , kun camilla's

så CAMILLA , nej for h.... det er ikke ligemeget i nogens verden at det er en hvalp .... hvalpen kan få mën, den kan få problemer med at være hjemme, problemer med at være ude uden at komme når man kalder da den ved at den bare bliver lukket inde og ikke ved hvornår den kommer ud igen
    den kan få opmærksomheds problemer , alti klistre til en , være utryg for at ende alene - da den jo aldrig ved hvornår den bliver efterladt igen ! - disse problemer kan den få som voksen - til følge for at blive ladt alene længere tid af gangen uden at have haft alenehjemme træning

^^ sagt med det er det SQ HELLER IKKE okay at lade en hund være alne i 3 dage , altså en voksen, så er der internater eller venner der kan passe. ellers må man droppe turen - og vil man ikke det ´skulle man aldrig have valgt at få en hvalp/hund

• #24   24. okt 2010 en halvp på 4 mdr burde være renlig men nej jeg synres den skal da ud 4 5 gange plus en lang går tur( de skal som regl tisser når de lige vågner eller har legede meget) . men hunden ødelægger ikk fordi den er alene men fordi den keder sig prøv med nogen aktivites ting bolde med hundeguf i og flakser osv..

Men jeg ville osse tage på tur vis jeg havde en til og luft mine hunde 3 gange om dagen det tar de ingen skade af bare de kommer ud og tisse og lige strække deres ben..

• #25   24. okt 2010 Lisbeth: Nej jeg har ikke min hund med overalt, men skal jeg være væk i mere en 10 timer får jeg ham passet.

Kunne ALDRIG finde på at lade min hund være overladt til sig selv så længe og nej heller ikke fra fedag til søndag selvom der kom nogen og luftede den..

• #26   25. okt 2010 camilla - kan se et er godt dine homoner snartr smutter ...

i din verden .- det hedder da i dyrerens verden , det er realitet - det jeg skriver , at du ved det .... men tag dig selv sammen, de ting jeg skrev er hvad der kan ske med hvalpen da (som alle ved) den man former, er den man får som voksen...

og nej self skal hverken voksen eller hvalp være alene

Kommentér på:
ville i lade en lille hundehvalp være

Annonce