{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

tænkte jeg lige så godt {{forumTopicSubject}}

Kunne spørger mange af jer erfarednde kvinder herinde. smiley ..

Det er sådan at min mens er udeblevet og får sådan noget brunligt udflåd, ikke meget med sådan ''pletvis'' smiley ..

Har taget en test, og den viste negativ. Men om der var nogen af her som havde oplevet det, og hvad åragen var? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tænkte jeg lige så godt
  • #2   11. okt 2010 okay synes bare det mærkeligt for det stratede igår med udflådet, som kommer pletvis og ikke andet smiley men ja, må se om den kommer nu her jo smiley

• #3   11. okt 2010 det plejer at være starten på menstruation..

jeg havde ikke noget brunligt udflåd da jeg blev gravid.. men har det derimod mange gange lige inden mens starter

• #5   11. okt 2010 okay det lyder dejligt, håber jeg så på smiley hehe min mens skulle bare have været der for 3 dage siden, skulle gerne starte på p-pillerne imorgen igen, men kan jeg jo ikke rigtig når min mens ikke har været det smiley

• #6   11. okt 2010 Der skal vel gå 7 dage fra du tog den sidste pille til du skal starte igen?? Men det kan være kroppen bare ikke mener det skal komme denne gang... Vent 3-4 dage og se om det kommer og tag så en test igen... Hvis der ikke er noget så tag til lægen og snak med ham/hende om du kan tage dine piller igen???

• #7   11. okt 2010 Ja imorgen er der os gået 7 dage smiley har kun mens i 4 dage ca smiley ja venter os nogle dage og ser smiley .. det stod der os man skulle gøre jo, i instruktionerne smiley .. Men ja ville bare høre jeres erfaringer, så det måske kan berolige lidt, os selvom i ikke er læger osv osv smiley

• #8   11. okt 2010 du skal starte på dine piller igen som du plejer. Det er ikke altid man får sin menstruation særlig meget når man er på p-piller. Af og til får jeg den slet ikke, ikke engang en lille dråbe eller noget mørkere udflåd. Intet..

min mens skulle også være startet for 3 dage siden men har ikke set skyggen af den endnu. Det plejer at være meget normalt at der bare kommer lidt farvet udflåd og så er det det, og så næste gang kan det være at det er helt anderledes, at du bløder som du plejer.

Har engang oplevet at jeg ikke fik det i 1½ år. Min mens blev svagere og svagere på p-pillerne men fik at vide af lægen at det intet gjorde, jeg var bare heldig at slippe for det på p-piller, så jeg skulle bare fortsætte med at tage dem som jeg plejede. Jeg skulle ikke være bange for hvis jeg stoppede med at tage dem kom den igen..

og det gjorde den også efter 1½ år da jeg stoppede med mine p-piller.

Når man tager p-piller bløder man ofte ikke ligeså meget som hvis man ikke tager p-piller så det kan sagtens være ret lidt engang imellem.

• #9   11. okt 2010 Vil bestemt ikke anbefale at starte igen... Tænk hvis hun er gravid??? Så kan hun skade barnet.... Jeg ville vente lidt og tage en test igen...

• #10   11. okt 2010 jeg har vel taget p-piller i 3-4 år og den har aldrig nogen sinde opført sig sådan ;s og nej har fået afvide man ikke må tage dem igen, men skal vente til mens kommer også starte op som man, gjorde første gang man startede på dem :s tager dem ikke, hvis nu jeg skulle være gravid.. Kan jeg ikke få mig selv til, står der os i indlægsedlerne fra p-pillerne man ikke skal mener jeg.. går lige ud og tjekker smiley

• #11   11. okt 2010 og ja der står i min indlægs seddel at jeg ikke må starte igen hvis mens er udebleven eller mistanke om graviditet smiley

Kommentér på:
tænkte jeg lige så godt

Annonce