Melon - for meget? {{forumTopicSubject}}
Hej tøser,
Er der nogle af jer der har haft erfaring med, at de små ikke kan tåle vandmelon eller kan få for meget af det?
Min den mindste, Phillip fik vandmelon for første gang idag, og han ÅD af det. Det var til frokost. Han spiste fint til frokost, men ville ingenting drikke - som han ellers plejer og virkede meget stille, men spiste som sagt fint, og åd af vandmelonen. Så blev han puttet ud, og efter ca 1 1/2 time vågnede han og brækkede sig ud over det hele. Og siden har han ikke kunne holde noget i sig. Han vil gerne drikke og have yoghurt, men der går max et kvarter så kommer det hele op igen. Nu har han så - indtil videre - holdt nogle mundfuld vand blandet med æblejuice i sig, og sover nu.
Er der nogle der har erfaring med det?
Hilsner Michele, og en Phillip der bliver meget lille igen når han er syg
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Det er så meget øv og meget krævende når de kaster op!!!
God bedring med lillemanden.
nov 2008
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 38
Det skal lige siges at han ikke har feber og ej heller tynd mave. Han har nærmere hård mave... og en masse luft...
God bedring til din lille...
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
tak
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 168
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
Hvordan har han det?
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
nov 2008
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 38
Tusind tak for jeres tilbagemelding. Han sov hele natten til igår uden problemer, og spiste fint igår. Jeg gav ham dog ingen fuldkornsprodukter. Han holdt det i sig, og var sit glade jeg ;o) Lavede i bleen 3 gange om formiddagen, ikke tyndt men heller ikke hård mave. Jeg tror simpelthen det var vandmelonen. Mærkeligt, for det skulle ellers være så sundt...
Hilsner Michele
Melon - for meget?