22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
haft en god dag ? {{forumTopicSubject}}
Hej piger, !
Har i haft en god dag ?
Her har dagen gået med arbejde, og nyde lidt alenetid med Oliver, da Henrik lige er startet på uddannelse, som Zoneterapeaut - det er på aftenhold, så kommer ikke til at se ham hver mandag i 3 år nu Men så længe det er det han vil, vil jeg selvfølgelig støtte ham alt hvad jeg kan
Ellers syntes jeg bare en styg kvalme har overtaget en al for stor del i mit liv Men jeg ved jo at der kommer noget godt ud af det
Imorgen skal jeg til lægen og have lavet vandrejornal, det glæder jeg mig rigtig meget til
Og så får jeg svar på den sidste HCG blodprøve imorgen kl 9 Tror nu den er helt fin, sidst lagde mit HCG på 200 så mon ikke også den er fin nu
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Så her har den stået på pakkeri af legesager til både inde og ude - alt tænkelige overtøj til frederic - og alt andet man sådan skal bruge når man nu i en mdr skal sætte hus i stand.
Skal dog lige til 2 års fødselsdag om formiddagen, have nøgle - spise derude i hus - frederic sove til middag - mens vi lige gør haven flugt sikker og får samlet sandkassen, så han bare kan tuller rundt mens vi arbejder indenfor de andre dage der kommer.
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
haft en god dag ?