{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

haft en god dag ? {{forumTopicSubject}}

Hej piger, ! smiley

Har i haft en god dag ?
Her har dagen gået med arbejde, og nyde lidt alenetid med Oliver, da Henrik lige er startet på uddannelse, som Zoneterapeaut - det er på aftenhold, så kommer ikke til at se ham hver mandag i 3 år nu smiley Men så længe det er det han vil, vil jeg selvfølgelig støtte ham alt hvad jeg kan smiley
Ellers syntes jeg bare en styg kvalme har overtaget en al for stor del i mit liv smiley Men jeg ved jo at der kommer noget godt ud af det smiley
Imorgen skal jeg til lægen og have lavet vandrejornal, det glæder jeg mig rigtig meget til smiley
Og så får jeg svar på den sidste HCG blodprøve imorgen kl 9 smiley Tror nu den er helt fin, sidst lagde mit HCG på 200 så mon ikke også den er fin nu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  haft en god dag ?
  • #1   9. aug 2010 Vi fik den gode nyhed at vi i morgen kl 11.30 får nøglen til vores nye hus. Hvilken vi har ventet på i 8 dage...

Så her har den stået på pakkeri af legesager til både inde og ude - alt tænkelige overtøj til frederic - og alt andet man sådan skal bruge når man nu i en mdr skal sætte hus i stand.

Skal dog lige til 2 års fødselsdag om formiddagen, have nøgle - spise derude i hus - frederic sove til middag - mens vi lige gør haven flugt sikker og får samlet sandkassen, så han bare kan tuller rundt mens vi arbejder indenfor de andre dage der kommer.

• #2   9. aug 2010 Hvor lyder det bare super dejligt !

Kommentér på:
haft en god dag ?

Annonce