{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinter overtøj...?
  • #1   7. aug 2010 har købt en mini a ture vinter anorak og en molo flyverdragt.
    Men næste år tror jeg at hun skal ha en reima flyverdragt da jeg altid har hørt at det holder bedst

• #2   7. aug 2010 Vi have en reima flyverdragt til sidste år/i år .. Og tror også det bliver Reima igen i år smiley

• #3   7. aug 2010 Jeg har brugt reima til de tre første og vil helt sikkert blive ved med det osse til Neela;0) Har prøvet både lego, minymo og kvickly og er vendt tilbage til reima hvergang... Har aldrig haft et vådt eller koldt barn med Reima;0)

• #4   7. aug 2010 har købt ticket to heaven til begge mine børn:-) Håber bare de er gode!

• #5   7. aug 2010 jeg havde Idat og ver de terre og Ticket to heaven til anton sidste år og alle var super kvalitet - ver de terren dog langt den lækreste ( men også dyrest) - IdaT overraskede mig meget positivt og sådan en har vi købt igen i år.

i år får han en meget lidt brugt Ticket to heaven (arvet) en ny IdaT og en mikkline, desuden har jeg en lidt tynd Freoli nok mest til bil og byture (tror ikke den klare en lang dag i en vandpyt smiley

til hverdag arbejder jeg i børnehave og kan udover de mærker jeg har nævnt anbefale f.eks bilkas , som faktisk er overraskende gode , colour kids (fra sportsbutikker) og didriksson som er vandvittig gode ( et svensk mærke)

Kommentér på:
Vinter overtøj...?

Annonce