{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Anbefal overtøj til vinter. {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg vist så småt begynde at tænke på overtøj til vinteren til Malou, men jeg er helt i tvivl. Hvilke mærker er gode osv? Og hvad vil i anbefale hun har af overtøj hertil vinteren? Hvad med sko, hvilke er gode? Hun kan selvfølgelig ikke gå endnu - men tænker hun alligevel skal have nogen gode til når vi er udenfor.
Åh, der er så meget!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal overtøj til vinter.
  • #1   22. aug 2013 Jeg følger li med smiley De er jo nærmest jævn aldrene smiley

• #2   22. aug 2013 Køb de der overtræksfutter til når de skal ud vi var så glade for til hjalte

• #4   22. aug 2013 Hun har allerede 2 voksi poser og en kørepose. Men Malou vil ikke sove i barnevognen - så kun når vi skal ud og gå de vil blive brugt. smiley
    Og termofutter, bliver de ik kolde? Jeg ville da tror futter blev kolde..

• #5   22. aug 2013 Ingen sko påset barn der ikke kan gå -det ødelægger fodstillingen og gør dem platfodet..
    Isæt vinterstøvler med høje skafter er no go på et barn der ikke kan gå..
    Kig evt på mærket stonz, de har lavet en vinterudgave til en der ikke kan gå..
    Man kan også få thermofutter fra fx molo der er lavet ligesom en flyverdragt, dem startede Axl i og hans tæer var aldrig kolde..
    Hvad man synes er et godt mærke afhænger jo helt af hvad man forventer sig af det man køber..
    Axl havde en danefæ flyverdragt sidste år, den var god, han voksede dog ud af den, og jeg købte derfor en billig i Kvickly som var mindst ligeså god men kun kostede 1/4 af danefæen..
    Tænk har netop udgivet deres test af flyverdragter, her vinder reima topkarakter i alle henseender, imens FRIENDS fra Kvickly vinder bedst i test.. Ticket to heaven dumper derimod..
    Så hvad er godt, det kommer jo helt an på hvad du forventer dig af det produkt du køber..
    Sidste vinter da axl var et år havde han:
    Et termosæt fra Mikkeline
    En vinterjakke fra pomp de Lux
    Et par overtræksbukser fra Kvickly
    2 flyverdragter, en fra danefæ og en fra Kvickly
    1 par stonz futter
    Et par molofutter
    2par luffer
    3elefanthuer, 1i uld og to med fleece for
    4 hjelme dem brugte han når han sov i voksien for ellers svedte han som bare pokker
    En fleecedragt fra racoon
    Tror det var det..

• #6   22. aug 2013 Der burde være molo lagersalg starten af november i nordhavn, flyverdragter koster fr 350kr - køb sådan en, du vil elske den smiley
    Også har de også vinterjakker og bukser-
    Molo og hummels vintertøj er så fantastiske ! smiley

• #8   22. aug 2013 Lisette: hvor gammel var axl sidste år i vinter?
    Fuck mann alt det grej man skal ha smiley så hyggeligt altså smiley love shopping smiley

• #9   22. aug 2013 Axl blev 1 år den 6.dec sidste år
    Og han kravlede mere end han gik...

Kommentér på:
Anbefal overtøj til vinter.

Annonce