Når man selv er et pattebarn! {{forumTopicSubject}}
Så sidder jeg her og er møg sur, møg ked og møg fornærmet, over noget hvor jeg egentlig ikke burde være det - det ved jeg godt.
Sagen er den at min storesøster + kæreste + niece tager på telttur, jeg spurgte om jeg måtte komme med - fik et nej, for det var en familietur KUN for dem - fint nok, udover at nu skal min lillesøster så med, så nu er det en familietur KUN for dem + lillesøster.
Jeg spurgte så igen om jeg så ikke også måtte komme med, tænkte det ville da være skide hyggeligt - men nej, nu var der så ikke plads! - det var så kun lidt af grunden - det hed sig så også at hun gerne vil have alenetid med kæresten, alenetid med vores lillesøster og vi nok alligevel blev uvenner.
Her er det så jeg bliver rigtig sur, for hun kører rundt i det når hun kommer med undskyldninger for at jeg ikke må komme med, hun kan sgu'da vælge at være ærlig og sige at hun ikke vil have mig med så.
Ja, jeg er møg fornærmet, og jeg ved godt at det er latterligt fra min side - men det bunder nok i at jeg aldrig tænker på hende når jeg skal nogle ting, det gør jeg så ikke mere.
Bare lidt brok herfra! Det lettede lige at få det ud.
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
maj 2009
- Hun er den første hun ringer til, når vi bliver uvenner!
maj 2009
Men nu har hun da ringer og sagt at jeg både kan komme med på ferie om 3 uger, og med i zoo ... jeg tror dog det bliver et nej.
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Mine søstre foretager sig for eksempel også flere ting sammen, som jeg ikke deltager i. Det er simpelthen et spørgsmål om, at de svinger bedre sammen i deres personligheder, og det er da et eller andet sted fair nok
maj 2009
Ja, det er deres valg, men jeg forventer stadig en vis ærlighed derfra.
Og så gør det altså ondt at være den der bliver valgt fra.
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 38
feb 2009
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
jeg var blevet TOTAL skuffet!
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Anne H. - forskelsbehandling fra forældres side kan som sådan aldrig være i orden, så kan godt forstå at du er sur og skuffet over at du ikke engang er inviteret med (trøst dig med, at dine søskende måske hellere ville have været afsted med deres venner/ veninder end deres moar).
Samtidig ved jeg da godt, at min mor gør forskel på os. Hun ar tidligere hjulpet mig ud af en KÆMPE økonomisk krise, som jeg stadig betaler af på, min ældste søster hjælper hun mere med børnepasning, fordi de bor så tæt på hinanden og min anden søster hjælper hun ved, at hun bruger hendes tre ugers sommerferie på at hjælpe dem med at få deres hus sat ordentligt i stand..
Hun hjælper os med de ting vi hver især har brug for, men kunne aldrig drømme om, at invitere nogen af os med på ferie og ikke nogen af de andre.
feb 2009
Når man selv er et pattebarn!