{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Når man selv er et pattebarn! {{forumTopicSubject}}

Så sidder jeg her og er møg sur, møg ked og møg fornærmet, over noget hvor jeg egentlig ikke burde være det - det ved jeg godt.

Sagen er den at min storesøster + kæreste + niece tager på telttur, jeg spurgte om jeg måtte komme med - fik et nej, for det var en familietur KUN for dem - fint nok, udover at nu skal min lillesøster så med, så nu er det en familietur KUN for dem + lillesøster.
Jeg spurgte så igen om jeg så ikke også måtte komme med, tænkte det ville da være skide hyggeligt - men nej, nu var der så ikke plads! - det var så kun lidt af grunden - det hed sig så også at hun gerne vil have alenetid med kæresten, alenetid med vores lillesøster og vi nok alligevel blev uvenner.

Her er det så jeg bliver rigtig sur, for hun kører rundt i det når hun kommer med undskyldninger for at jeg ikke må komme med, hun kan sgu'da vælge at være ærlig og sige at hun ikke vil have mig med så.

Ja, jeg er møg fornærmet, og jeg ved godt at det er latterligt fra min side - men det bunder nok i at jeg aldrig tænker på hende når jeg skal nogle ting, det gør jeg så ikke mere.

Bare lidt brok herfra! Det lettede lige at få det ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når man selv er et pattebarn!
  • #1   27. jul 2010 Ja, men et eller andet sted så vedkommer det jo slet ikke mig - det er jo deres ferie- men bliver alligevel ked når jeg nu har spurgt og hun kommer med alle de undskyldninger, og så alligevel vælger min lillesøster at hun skal med. smiley

• #2   27. jul 2010 Og lige nu ved min mor det højst sandsynligt allerede, så kan de 2 sidde og sladrer om det sammen.
    - Hun er den første hun ringer til, når vi bliver uvenner!

• #3   27. jul 2010 Linda - Jeg sagde også at hun i det mindste kunne være ærlig.
    Men nu har hun da ringer og sagt at jeg både kan komme med på ferie om 3 uger, og med i zoo ... jeg tror dog det bliver et nej.

• #4   27. jul 2010 Altså lige da det skete, var jeg nok også blevet lidt fornærmet, men et eller andet sted, så er det jo fuldstændig deres valg, hvem de vil holde ferie sammen med.
    Mine søstre foretager sig for eksempel også flere ting sammen, som jeg ikke deltager i. Det er simpelthen et spørgsmål om, at de svinger bedre sammen i deres personligheder, og det er da et eller andet sted fair nok

• #5   27. jul 2010 Janni N - De svinger ikke bedre sammen, absolut ikke - de kan ikke sammen de 2, min min storesøster vil jo selvfølgelig gerne kunne sammen med hende.

Ja, det er deres valg, men jeg forventer stadig en vis ærlighed derfra.

Og så gør det altså ondt at være den der bliver valgt fra.

• #6   27. jul 2010 tror jeg var blevet mega fornærmet, fordi de ikke bare havde sagt sandheden, for mig er der ikke noget værre smiley tror det med ferien havde egentlig ikke gjort noget. (:

• #7   27. jul 2010 Kan godt forstå du bliver fornærmet. Jeg kender der alt for godt. Mine mor, stedfar, lillebror og lillesøster rejser til Tyrkiet på torsdag, og der var jeg heller ikke inviteret med smiley Og min lillebror er altså 18 år, og min lillesøster er 15 år. så det er jo ikke fordi de er små at de kommer med. Men deres undskyldning er at jeg ikke bor hjemme mere smiley Jeg er fandme pisse ked af det/ sur over at de ikke engang har spurgt om jeg vil med. Jeg hader når man gør forskel på søskende. Altså at de giver mine 2 søskende mere end hvad jeg får, bare fordi jeg ikke bor hjemme mere smiley

• #8   27. jul 2010 okay. Men jeg får ikke rigtig noget smiley Det er derfor jeg synes det er PISSE uretfærdigt smiley

• #9   27. jul 2010 føj bare mig til listen over tøse-sure pattebørn

jeg var blevet TOTAL skuffet!

• #10   27. jul 2010 Ærlighed frem for alt, det kan vi hurtig blive enige om. Jeg besluttede bare, at jeg sådan set ikke gad og spilde min energi på, at være irriteret over, ikke at deltage i ting sammen med dem. Når det kom til stykket, var mange af tingene noget, som jeg faktisk heller ikke gad.
    Anne H. - forskelsbehandling fra forældres side kan som sådan aldrig være i orden, så kan godt forstå at du er sur og skuffet over at du ikke engang er inviteret med (trøst dig med, at dine søskende måske hellere ville have været afsted med deres venner/ veninder end deres moar).
    Samtidig ved jeg da godt, at min mor gør forskel på os. Hun ar tidligere hjulpet mig ud af en KÆMPE økonomisk krise, som jeg stadig betaler af på, min ældste søster hjælper hun mere med børnepasning, fordi de bor så tæt på hinanden og min anden søster hjælper hun ved, at hun bruger hendes tre ugers sommerferie på at hjælpe dem med at få deres hus sat ordentligt i stand..
    Hun hjælper os med de ting vi hver især har brug for, men kunne aldrig drømme om, at invitere nogen af os med på ferie og ikke nogen af de andre.

• #11   27. jul 2010 Janni: Det er også en god måde at gøre det på, som din mor gør. Men jeg tror nu ikke at de heller ville have været afsted med deres venner/veninder, for det er aller første gang mine søskende skal ud og rejse på den måde .. Og jeg har heller aldrig været ude og rejse. Kun i DK, da jeg boede hjemme. Og ligeså snart jeg flyttede hjemmefra så skal de udenlands. Og lige det sted jeg aller helst vil hen. smiley Sidste sommer var de godt nok kun på ferie i DK, men så i år så tager de til Tyrkiet. Jeg synes bare det er så uretfærdigt . hehe

Kommentér på:
Når man selv er et pattebarn!

Annonce