{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

lidt uenighed... (hjælp søges) {{forumTopicSubject}}

Hej tøser....

Mine veninder er lidt uenige om at give mig råd nu jeg er gravid, blir helt forviret... he he...

Altså min ene veninde mener at nu jeg er blevet gravid må jeg endelig ikke ligge på maven og sove og jeg må ikke hoppe på trambulin, men min anden veninde mener at jeg overhovedet ikke skal tænke på det... så nu ved jeg ik rigtig hvad jeg skal tro, ingen af dem har selv været gravid, derfor aner jeg ik lige hvem jeg skal stole på... og jeg har jo ikke lyst til at gøre noget der ikke er godt for fosteret hvis det nu er....

Nini 6+

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt uenighed... (hjælp søges)
  • #2   23. jul 2010 Du må gerne ligge på maven, jeg sov på maven indtil jeg var i uge 38.. Så længe det ik gør ondt og er generet..

Ang trampolin synes jeg selv du må vurdere.. Der sker jo ikke noget ved at dyrke motion og hoppe, det er nærmere hvis man ryger af det kan gå galt... Syns det er lidt ligesom ridning..

• #3   23. jul 2010 Du må begge dele, du må alt hvad du plejer, men er i tvivl o kampsport, det tror jeg ikke lige, men man må ridde hest, og det er verdens farligste sport, så alt må man vel sådan ca;)

• #4   23. jul 2010 okay, altså jeg kan slet ikke ligge på maven pt, da jeg har så ømme bryster, men det stopper forhåbentlig på et tidspunkt...

men tak for jeres svar smiley

• #5   23. jul 2010 Du må gerne sove på manven og du må oss gerne hoppe trampolin.. Men alt med måde, så vær forsigtig på trampolinen.. Der kommer en dag hvor du simpelthen ikk kan holde ud at sove på maven mere, og så er det på tide at stoppe.. smiley

• #6   23. jul 2010 hehe altså jeg sov på maven da jeg var højgravid ! Trampolinen ville jeg holde lidt igen med specielt når maven bliver større.. men alt med måde ;o)

• #7   23. jul 2010 som mange andre os skriver.. du må ligge på maven så længe det ikke er ubehageligt for dig eller gør ondt.. men den med trampolinen ville jeg nok holde igen med... smiley

• #8   23. jul 2010 ingen trampolin... på vores trampolin er der sådan en advarsels dims om, at gravide ikke må bruge den... så lige det villle jeg nok undgå... ellers skal man jo bare fortsætte med det, som man hidtil har gjort..
    ang at ligge på maven giver det vist sig selv, på et tidspunkt kan det jo ikke lade sig gøre mere;-)

• #10   23. jul 2010 Det meget forskelligt hvad man må og ikke må ?
    det kommer an på hvem man spørg, jeg har fået i vide a min jordmor det ikke er godt at hoppe for meget på trampolin? slet ikke når du kommer længere hen. ligge på maven må du indtil du føler det bliver ubehageligt, den tid kommer nemlig også (: for nogle før andre. nogen siger man må ride ? det der meget delte meninger om, jeg blev rådet fra det (har selv to heste, ) har dog været ude og ride to gange, men kun på bane og ikke noget vildt. men min veninde passer dem, fordi det ligepræcis er den farligste sport, og der sker mange uheld. og det dyr man har med at gøre så man kan aldrig være 100% sikker (:

Det bare mine meninger omkring det, og det jeg har fået i vide a min jordmor (:

• #11   23. jul 2010 Camilla.
    jeg ved godt man godt må ride (:
    men jeg blev rådet fra det, fordi man aldrig er 100% sikker på en hest (:
    da det et dyr, og enhvor hest kan 'få et flip' og det kan være farligt (: da du kan falde a osv. også er det farligt fra jorden a da der også kan ske meget der jo (: det var skam bare det jeg ville frem til.

• #12   24. jul 2010 Sarah.

Det har ikke noget at gøre med jeg ikke stoler på mine heste.
    jeg stoler fuld og fast på den store, og mere eller mindre det samme med walde, han er dog hingst og kun et år, så der er en del vej endnu (:

det har noget at gøre med at du aldrig kan vide dig sikker på om DU er forberedt på hvad dr kan ske, hvis hun bliver bange eller ej ? det noget at gøre med at Uheld KAN ske ? det ikke noget med tillid at gøre, for det stort set aldrig hestens skyld ?

Kommentér på:
lidt uenighed... (hjælp søges)

Annonce