772 visninger
|
Oprettet:

29. jan 2009 Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
lidt uenighed... (hjælp søges) {{forumTopicSubject}}
Hej tøser....
Mine veninder er lidt uenige om at give mig råd nu jeg er gravid, blir helt forviret... he he...
Altså min ene veninde mener at nu jeg er blevet gravid må jeg endelig ikke ligge på maven og sove og jeg må ikke hoppe på trambulin, men min anden veninde mener at jeg overhovedet ikke skal tænke på det... så nu ved jeg ik rigtig hvad jeg skal tro, ingen af dem har selv været gravid, derfor aner jeg ik lige hvem jeg skal stole på... og jeg har jo ikke lyst til at gøre noget der ikke er godt for fosteret hvis det nu er....
Nini 6+
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Ang trampolin synes jeg selv du må vurdere.. Der sker jo ikke noget ved at dyrke motion og hoppe, det er nærmere hvis man ryger af det kan gå galt... Syns det er lidt ligesom ridning..
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
men tak for jeres svar
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 10 Svar: 253
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 19 Svar: 211
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
ang at ligge på maven giver det vist sig selv, på et tidspunkt kan det jo ikke lade sig gøre mere;-)
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
det kommer an på hvem man spørg, jeg har fået i vide a min jordmor det ikke er godt at hoppe for meget på trampolin? slet ikke når du kommer længere hen. ligge på maven må du indtil du føler det bliver ubehageligt, den tid kommer nemlig også (: for nogle før andre. nogen siger man må ride ? det der meget delte meninger om, jeg blev rådet fra det (har selv to heste, ) har dog været ude og ride to gange, men kun på bane og ikke noget vildt. men min veninde passer dem, fordi det ligepræcis er den farligste sport, og der sker mange uheld. og det dyr man har med at gøre så man kan aldrig være 100% sikker (:
Det bare mine meninger omkring det, og det jeg har fået i vide a min jordmor (:
mar 2010
jeg ved godt man godt må ride (:
men jeg blev rådet fra det, fordi man aldrig er 100% sikker på en hest (:
da det et dyr, og enhvor hest kan 'få et flip' og det kan være farligt (: da du kan falde a osv. også er det farligt fra jorden a da der også kan ske meget der jo (: det var skam bare det jeg ville frem til.
mar 2010
Det har ikke noget at gøre med jeg ikke stoler på mine heste.
jeg stoler fuld og fast på den store, og mere eller mindre det samme med walde, han er dog hingst og kun et år, så der er en del vej endnu (:
det har noget at gøre med at du aldrig kan vide dig sikker på om DU er forberedt på hvad dr kan ske, hvis hun bliver bange eller ej ? det noget at gøre med at Uheld KAN ske ? det ikke noget med tillid at gøre, for det stort set aldrig hestens skyld ?
lidt uenighed... (hjælp søges)