{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer der ikke skal udenlands
  • #1   20. jul 2010 sove.

• #2   20. jul 2010 vi tager på camping på als i en uges tid.. i et stort tunneltelt..
    der skal vi bare hygge slappe af og gå en masse lange ture. og være lidt på stranden self..
    ikke noget vildt. men væk fra hverdagens larm og trummerum;-) vi glæder os..

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #3   20. jul 2010 Vi skal en uge i sommerhus på langeland og ellers bare nyde livet og slappe af... Nedtælling er begyndt for jeg trænger virkelig til ferie... 8 arbejdsdage tilbage.. og 18 dage til jeg går fra til barsel... skønt..

• #4   20. jul 2010 Vi har været 3 dage i sommerhus og så har vi lavet endagsudflugter til Randers Regnskov, legelandet i Vejle og Jyllands Park Zoo....alle 3 ting var et hit hos ungerne (de er 15 mrd og 3½ år)

• #5   20. jul 2010 Vi skal på en masse ture, i legoland, djurs sommerland, kattegatcenteret, vorbasse marked, Randers regnskov, tivolifriheden, til københavn og besøge lidt familie, og nok også i tivoli derover smiley
    Ellers står den på afslapning, og familie besøg smiley

Henrik og jeg tager en uge til London til sep. uden Oliver, da vi skal over og høre koncert:)

• #6   20. jul 2010 Vi skulle også have været til cypern en uge i august, men har været nødt til at aflyse, da jeg er sygemeldt og så kan man jo ikke holde feire ;o(
    I stedet for tager vi nogle forskellige endags ture, sommerland sjælland, stranden, skovtur, svømmehal (an på vejret), biblioteket, tivoli, bon bon land osv. Lidt an på hvordan vejret bliver, men en god blanding af gratis glæder og lidt dyrere ture.
    Nok også en tur til zoo kunne jeg forestille mig ;o)

• #7   20. jul 2010 Vi skal lave hus smiley Det er bare ikke ferie i min verden men skidtet skal jo laves

• #8   20. jul 2010 jeg holdte en uges ferie i uge 27, arbejdede uge 28 og har nu fri i 29 og 30.
    I uge 27 tog vi en afbudsrejse til Mallorca. Det var SÅ lækkert. Det var virkelig en luksusferie. Mmmh.
    I de her 2 uger har vi ikke nogen planer.
    Eller vi skal i hvert fald i Fårup sommerland. Det er også det eneste der er planlagt nu. resten kommer bare som dagene kommer smiley

• #10   20. jul 2010 Vi bygger om til den helt helt store guldmedalje.....og der er jo en deadline... eller det vil sige jeg hjælper ikke rigtig til.....kun med ros og kys til manden..... Er så stolt af min dejlige mand....

• #11   20. jul 2010 vi skal en uge til Fanø, og så skal vi i Aalborg zoo også.. måske Djurs sommerland men ved det ikke

• #12   20. jul 2010 Vi skal til sverie et par gange her i løbet af sommeren hos nogle venner. Vi skal blandt andet besøge Liseberg forlystelsespark, så skal vi ud og sejle og sådan.. (betragter det ikke rigtig som udenlands)

• #13   20. jul 2010 jeg sidder lige nu på als på camping med hele familien - vi har været i sønderborg idag, og senere på ugen skal vi til tyskland og så lørdag skal vi i tivoli friheden på vej hjem af, i næste uge tager vi endnu en camping tur, dog i vores egen fastligger vogn smiley

Kommentér på:
Jer der ikke skal udenlands

Annonce