{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Savner. {{forumTopicSubject}}

Nogle der har prøvet det med at miste nogle veninder pga man får et lille barn?
Det har jeg desværre, ikke fordi jeg er ked af det, for det beviser jo bare de ikke kan acceptere at man lige pludselig har fået barn, og ikke kan feste hver weekend, men nu sidder jeg jo f.eks som i aften og savner en veninde og snakke med, om barn, hus, mad og alverdens andre ting.
Og ved ikke om det her er det rette sted og finde det, men nu tager jeg chancen. er der nogle fra fyn der savner en veninde de kan hygge med sammen med børnene?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner.
  • #1   21. jun 2010 Hej.
    Jeg kender bestemt denne følelse - har det nemlig på nøjagtig samme måde. Desværre er jeg fra Kolding.Jeg har tilmed ikke boet i Kolding så længe, så synes det er ekstra svært at finde nogle søde veninder. Nogle veninder som måske er samme sted i livet som jeg - nemlig med barn/børn.

• #3   22. jun 2010 Elsker min Piger: Har desværre ikke msn, er der noget andet du bruger til at skrive med folk? for det er skam også hyggelig nok og skrive med nogle der kender til det med børn smiley

Louise nu med: Lige præsic og man er bare så ærgelig over det, for man har jo altså også brug for nogle gode veninder til at hygge med, og tag på cafe osv. Hvor på fyn er du egentlig fra?

Sandra: så er det jo slet ikke sjovt når man ikke har boet et sted så længe, så er det en helt ny vennekreds man skal hen og finde,. kan skisme godt forstå du syntes det er ekstra svært.

• #5   22. jun 2010 Louise: Jeg mistede rigtig mange da vi gik ud af skolen, men fik så mange af dem tilbage da vi blev det ældre, men de er så smuttet igen fordi jeg fik min datter smiley
    Jeg er fra Langeland:)
    Har også to kammerater der lige har fået to små piger, men det er stadig ikke helt det samme, snakker da godt med deres kærester, men det er stadig fyrene jeg har en fortid med, så det er ikke helt det samme, hvis du kan følge mig smiley

Vores er også den yngste i vores familier, og det er lidt træls for hun mangler tit en hun kan kravle rundt sammen med og hygge og vokse op sammen med osse smiley

Nej lige præsic kan man få venner med børn er det bare ekstra bonus, så skal man ikke tænke på at når man skal mødes eller over til hinanden at man skal ha tonsvis af legetøj med, for det har de jo når de selv har børn. smiley

• #6   22. jun 2010
    Jeeeg er ikke fra Fyn, men der jo ikke så lnagt derover til jylland smiley

• #7   22. jun 2010 Jeg kender det også godt, utroligt hvor fake man enlig kan være overfor andre hva?! Føj, nogen gange ville man ønske at livet havde en "udstemme" funktion!! smiley Hehe..

Kender til dine fornemmelser, men vi bor desværre heeeelt i Sønderborg! smiley

• #8   22. jun 2010 Jep det kender jeg godt , nogle aftner i ny og næ kommer det savn frem,

VI er en lille familie på 3, bor i 5771 - kirkeby , magnus er 15mdr , jeg er 20 og henrik er 26 (: send evt en pb hvis vi lyder som noget smiley vi er tilflyttere fra jylland , da vi kom herovre at bo blev jeg sygemeldt med bækkenløsning osv så har ikke rigtig mødt nogen - folk kommer jo ikke bare ind af døren af dem selv smiley så vi kender ikke så mange - endnu .

• #9   22. jun 2010 Jep det kender jeg godt , nogle aftner i ny og næ kommer det savn frem,

VI er en lille familie på 3, bor i 5771 - kirkeby , magnus er 15mdr , jeg er 20 og henrik er 26 (: send evt en pb hvis vi lyder som noget smiley vi er tilflyttere fra jylland , da vi kom herovre at bo blev jeg sygemeldt med bækkenløsning osv så har ikke rigtig mødt nogen - folk kommer jo ikke bare ind af døren af dem selv smiley så vi kender ikke så mange - endnu .

• #10   22. jun 2010 elsker mine piger : Jeg er både meget på facebook og herinde, så du bestemmer smiley

• #11   22. jun 2010 Jeg har mistet rigtig mange veninder (:
    en a dem er dog kommet tilbage, og rent faktisk ¨begyndt at være der.
    skal med til scanning på fredag og så¨dan, og det sjovt for det var hende jeg regnede mindst med.. men det viste sig hun var mere end selv min lillebror.
    nu ved jeg godt jeg kun er halvvejs og at der kan nå at ske meget men ja.

Jeg har en veninde der har termin om 19dage, man skulle tro jeg kunne snakke med hende.. men faktisk ikke. hun snakker kun om hende og hendes (: så når jeg har brug for at snakke baby eller noget tager 'Camilla 21+' for det meste den plads ;D hvilket passer mig mere end fint, for vi omkring lige underlige xD

• #12   22. jun 2010 "Underlige og tosse-Skøre" (ikke misforstå) mennesker er også nogle af de dejligste og snakke med, så super du har en du kan bruge smiley
    Det er guld værd smiley

• #13   22. jun 2010 jeg har også mistet rigtig mange veninder da jeg blev gravid..... det er sørgeligt at det skal være sådan, men så finder man da ud af hvem der er ens rigtige venner/veninder..... oven i det flyttede jeg til københavn i 08, og så er man bare mere ensom synes jeg....

• #14   22. jun 2010 *Louise mor til Jonathan * : jeg bor i brønshøj smiley hvem med dig ?

• #15   22. jun 2010 Ja jeg kender godt det med veninder der falder fra når man får barn. Specielt dem man slet ikke regnede med ville gøre det.
    Jeg er selv fra Fyn og jeg synes det kunne være meget hyggeligt smiley

• #16   22. jun 2010 Jeannie h: Hvor fra fyn er du fra?
    Det ku da egentlig være meget hyggeligt og prøve at se om vi kunne finde nogle stykker fra fyn der er ensomme også evt mødes til en hygge dag med børnene? Eller er jeg den eneste der syntes det smiley

• #18   22. jun 2010 Jeg bor i Odense SV. ja det kunne være rigtig hyggeligt hvis vi kunne finde en mødrehyggedag nogle stykker med børnene ;D

Kommentér på:
Savner.

Annonce