{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  savner maven :(
  • #1   22. feb 2011 her går det godt, bortset fra manglende nattesøvn smiley savner overhovedet ik maven, men nu er det også 3 gang, så er luften gået lidt af ballonen hvis man kan sige det sådan smiley men kan tydeligt huske fra første gang at jeg savnede den helt vildt smiley

• #2   23. feb 2011 Her savner jeg også maven og min nattesøvn...

Lillepigen har fået halsbetændelse og er helt snottet til. Var ved lægen igår og de vil intet gøre da hun ikke har feber. Men bliver tilstanden værre vil de sende hende på børneafdelingen til OBS, men håber da det går den rigtige vej efterhånden. Nu har hun ligget siden i lørdags. Men vi andre ligger også.

Men eller går det fint. Hun vokser som en sindsyg, når slet ikke at bruge tøjet inden der er for småt.

• #4   23. feb 2011 Jeg savner bestemt også min mave, men savner ikke de smerter jeg havde til sidst..

Og lille pigen er bare super nem, hun sover ikke igennem men de 2 gange hun er vågen er ikke noget problem.

• #5   24. feb 2011 uha, jeg savner ikke min.. venter bare på at maveskindet trækker sig helt ind, så jeg kan passe alt mit nye tøj smiley weeh smiley

prinsessen har det godt smiley Nyder hende sådant.

• #6   27. feb 2011 Jeg savner så meget min, men nåede jo så heller ikke rigtig at nyde den.. Glæder mig virkelig meget til vi skal have nr. 2 og mærke de små spark osv... :0) Ikke at vi overhovedet skal det lige nu, men engang..
    Her kunne det gå bedre, Hjalte har været konstant syg den sidste måned, og nattesøvnen er en by i rusland.. Han vågner ca. hver 1,5 time natten igennem..

Kommentér på:
savner maven :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce