838 visninger
|
Oprettet:
Skal/skal ikk i byen {{forumTopicSubject}}
Hey GIRLS..
Står lidt og vakler om jeg skal tage med tøserne fra mødregruppen i byen i aften..
Jeg har ikke nogle penge og jeg ved vi skulle spise pizza ol. og så skulle vi i byen efter og se noget mandestrip og drikke..
-Og manden er ikke meget for a jeg tager afsted, han er bange for der sker mig noget eller jeg er sammen med en anden (han har været mig utro, for år tilbage)
Den ene halvdel af mig siger a jeg skal tage ud a more mig, eftersom jeg aldrig kommer ud.. og den anden halvdel siger jeg skal blive hjemme, for jeg har ikke har penge til det..
HVA skal jeg dog gøre.. !?
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 608
Uden penge ingenting at drikke
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 14 Svar: 79
Så jeg stemmer for at du skal ha en hyggelig aften
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
at manden er bange for at du er utro ville jeg dog ikke lade påvirke mig, det skal da ikke gå ud over dig (mere end det har gjort) at han ikke kunne holde sig på
måtten
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
der er ingen der siger man skal bruge en halv million bare fordi man skal u byen ? så længe du lige har til pizza og en drink eller to synes jeg sku det fint ?
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jun 2008
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Mor skal også nyde det lidt
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 14 Svar: 79
Vi har da taget afsted nogle gange for at være kæreste også få lille pigen passet med en overnatning.
Helene, Syntes du sku tag dig en hyggelig aften med pigerne
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 520
jun 2008
Såå det er ikke fordi det er et kæmpe behov a skal ud a drikke, men netop for a hygg e mig og beholde mine nyer veninder ,og bare ha en hyggelig aften uden mand og barn.. william er lidt over 14 måneder, han har kun sovet ude en gang og passet få gange, så har altid været sammn med min søn dag og nat, så synes bare jeg trænger..
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 454
Som du selv siger, er han mere eller mindre grundet til, at du ikke har dine gamle veninder mere og det ville sq være trist, hvis det skal gå på samme måde denne gang. Fortæl ham dine følelser, fortæl ham at du har brug for at komme ud. Så må han sq finde sig i, at det er langt fra alle der er utro
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Ud med dig...
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 215
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
Håber virkelig du tager afsted og at du får en kanon aften....
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Jeg er også af en mening , at hvis man engang imellem kan få lov til og tage i byen og hygge sig , bliver man en mor med mere overskud osv
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
jun 2008
mar 2010
jeg siger ikke man behøver drikke sig mega stiv.. jeg er bare iblandt de få procent.. der ikke gider spilde mit liv på disse overfladiske ting der er opbygget på en alkohol kultur jeg hader!!!!
Du må være mig noget så uenig.. men man kan bestemt sagtens hygge sig og komme ud på andre måder en dette. Hold en aften med veninderne.. en dag med familien .. i stedet for at tage i byen.. er der vel ikke ngoet galt med? Dette ynder jeg at bruge min tid på.. får ikke noget ud af det andet.. det er bare et irriterende element for mig, hvis dette skulle være i min eksistens!!
Man behøver vel ikke være enig med alle!! Det er vel derfor det er kastet i et forum... vel ikke for at alle skal sidde og give et klap på skulderen..
synes det er foragteligt at nogle påtænker at gå i byen, når øko. ikke er til det... det er uansvarligt.. tsk tsk!!
mar 2010
Du efterhånden ved at være den her inde der bitcher mest ?
har ikke hørt dig sige noget positivt endnu, jo hvis man giver dig ret ?
mor til ... bitcher da ikke fordi hun pointere man ikke behøver drikke sig hammer lam ? og du kan da ikke tillade dig at svine folk til på den måde.. bare fordi de siger de synes hun skal tage ud med hendes veninder ? der er ingen der siger hun skal bruge en masse penge på det, det kun dig der mener det åbennbart? man kan sagtens tage i byen med veninderne uden at drikke sig fuld og uden at bruge en masse penge !
mar 2010
mar 2010
Så lad du være med at kommentere.
men husk lige på det var DIG der skrev en PB til mig, jeg svarede blot.
tror du skal være lidt mindre nærtagende, man må jo fandme ikke engang sige bøh på en forkert måde, uden du flipper ud (:
mar 2010
Læs trådens opstart.. der bliver svaret på det hun spurgte om.. hold dig nu til emnet.. og bland dig dog udenom hvad andres mening ér... tror jeg nu sagtens selv hun kan finde ud af at sortere i!!!
mar 2009
mar 2010
det skal nok gå alt sammen right ??
jeg siger skam bare min mening ligesom du gør..
og som du selv siger, så emnet kastet i et forum.. ;p
mar 2010
Mange tak, det var jo lige det jeg ville frem til..
at hun var den eneste der ikke snakkede pænt (:
mar 2010
Mette 36: <i> Det er min reelle mening og det burde du vel ikke få ondt i numsen over.. vi er vel alle forskellige.. Jeg ser på tingene som jeg gør og lever som jeg gør... det rager vel ikke jer?? Jeg kan ikke se nogen grund til det.. og jeg har den holdning jeg har.. den gider jeg ikke diskutere med jer. Der er sku mange i det danske danske land.. dér deler samme holdning!! Man må godt ytre sig om ting, selv om det ikke er hvad personens hjerte ønsker.. men hun er i tvivl, derfor opretter hun et forum , som jeg besvarer ud fra mit livssyn og hvad jeg tror på!!
Trådstarter har nu spurgt om noget.. som jeg giver mit svar og min holdning omkring.
i forhold til Na******* HUn bitcher mig så snart hun kan komme til det.. så det synes jeg nu ikke du skal forholde dig til!!! Jeg kan skrive alt det ararabisk jeg lyster, vi lever i et frit land.. arabic aroos!!!
mar 2010
<i> vil opfordre jer til at slå kold vand i blodet og acceptere at folk er forskellige!!! Er ude af tråden.. det her er da for langt ude..
mar 2009
Merete>>
Her må jeg sq grine.. ja undskyld, men jeg har ikke ondt i min numse over noget som helst. Du har ligeså meget ret til din mening, som vi andre har til vores. Men jeg forstår ikke du skriver at
"Jeg ser på tingene som jeg gør og lever som jeg gør... det rager vel ikke jer?? Jeg kan ikke se nogen grund til det.. og jeg har den holdning jeg har.. den gider jeg ikke diskutere med jer."
-jamen søde merete, hvis du ikke mener det rager os, hvordan du gør og lever som du gør, og desuden ikke vil diskuterer det med os andre i dette forum, så kan jeg virkelig ikke få ind i min "numse" hovede, hvorfor f.. du så kommenter på tråde her inde!! Og hvis du føler dig trådt på, hver gang du skriver noget, er der måske netop en grund til det...
nov 2008
mar 2010
Det passer ikke en skid, jeg syne fint nok om dig indtil jeg kommenterede dit indlæg med MIN mening, og så så skrev en PB til mig og svinte mig til
ellers har vi kun skrevet sammen på ti indlæg, det med hvalen igår hvor du kom med en total lam og ikke sand kommentar og så det her.
Mit eneste problem med dig er du prøver at hæve dig over alle andre, og snakker total dårligt til folk, som om vi lort under dine sko. jeg jeg ved jeg ikke er den eneste der synes du for meget.. det fint du har din mening ligesom vi har, men vi sørger for at snakke ordenligt, det gør du ikke s;
Du må da kede dig ligeså meget som vi gør, siden du skriver som du gør så (: men måske skulle du få styr på hvad du sigr, for det da skide dobbeltmoralsk
mar 2010
mar 2010
Dem kan man næsten heller ikke undvære
nov 2008
Love it !
mar 2010
Ja det var noget med en der havde snydt hende i en handel.. og det ville hun have medhold i.. så skrev jeg noget i stil med at hvis hun havde så stort et problem burde hun købe fra nyt
Og så fik jeg en PB med at jeg valgte side, og at hvis jeg ikke havde noget positivt at sige skulle jeg ikke kommentere hendes indlæg mm. en a grundene til jeg mener hun er dobbeltmoralsk. under alle omstændigheder finder jeg mig ikke i folk snakker ned til mig uden grund. så jeg forsvarede mig selv, på en høflig men lidt provokerende måde og så kom jeg sku på filter hehe
*Laura*
Ja det bare med at finde det rette indlæg haha ;D
mar 2010
den eneste der rigtig sviner folk til her inde er ved at være hende (:
en million på at hvis vi oversatte hendes jallah jallah sprog så var det fornærmende, det ret sikkert derfor hun bruger det ? synes det total griner, når man tænker på hun ikke selv er jallah (: men jaja . hun er nok for god til at skrive her inde xD men jeg synes nu det fint nok haha
mar 2010
jeg er en tikkende hormon bombe for tiden haha
mar 2010
Hahah Griner
du har hvis ikke helt styr på det den kære merete (;
yndig pige du har btw (:
mar 2010
jun 2008
jun 2008
Ah på den måde. Men så burde man nok lade være at skrive noget overhovedet, hvis ikke man selv har mulighed for at svare tilbage på tiltale
jun 2008
Skal/skal ikk i byen