{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Skal/skal ikk i byen {{forumTopicSubject}}

Hey GIRLS..

Står lidt og vakler om jeg skal tage med tøserne fra mødregruppen i byen i aften..

Jeg har ikke nogle penge og jeg ved vi skulle spise pizza ol. og så skulle vi i byen efter og se noget mandestrip og drikke..
-Og manden er ikke meget for a jeg tager afsted, han er bange for der sker mig noget eller jeg er sammen med en anden (han har været mig utro, for år tilbage)
Den ene halvdel af mig siger a jeg skal tage ud a more mig, eftersom jeg aldrig kommer ud.. og den anden halvdel siger jeg skal blive hjemme, for jeg har ikke har penge til det..

HVA skal jeg dog gøre.. !?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal/skal ikk i byen
  • #1   18. jun 2010 Helene.

Uden penge ingenting at drikke smiley så var jeg nok blevet hjemme med familien smiley Men det er da også hyggeligt at komme ud smiley

• #2   18. jun 2010 Hvis jeg var dig, ville jeg se om jeg ikke kunne finde nogle penge også tag ud og more mig, du skal passe på du ikke gror fast i hjemmet og keder dig, det går ud over dig selv og dit forhold.

Så jeg stemmer for at du skal ha en hyggelig aften smiley :) smiley

• #3   18. jun 2010 Som de andre hvis der er ingen penge er, så er den vel ikke længere smiley

at manden er bange for at du er utro ville jeg dog ikke lade påvirke mig, det skal da ikke gå ud over dig (mere end det har gjort) at han ikke kunne holde sig på
    måtten

• #4   18. jun 2010 jeg er nettop ved a gro fast og hverdag og weekender liger efterhånden hinanden- har mistet min omgangsgræd fordi jeg altid aflyste og fandt på dårlige undskyldninger.. Har været sammen med min kæreste siden jeg var 14 år og er idag tæt på de 22 år.. han har altid haft det skidt hvis jeg skulle ud, og fundet på alt muligt så jeg blev hjemme.. føler bare jeg er ved a miste de her piger også.. og ja det er lidt surt ikke og ha penge a gøre godt med.. har dog en gemmer men det skulle i bund og grund ikke bruges til den slags.. står bare og vakler, for jeg ved a i morgen har jeg fortrudt a jeg ikke tog med, men det er heller ikke sjovt a gå i byen uden noget videre..?!! humm humm..

• #5   18. jun 2010 Jeg ville tage afsted s;
    der er ingen der siger man skal bruge en halv million bare fordi man skal u byen ? så længe du lige har til pizza og en drink eller to synes jeg sku det fint ?

• #6   18. jun 2010 se du at komme afsted:-)

• #7   18. jun 2010 jeg synes også du skulle skrabe lidt i lommerne, og så komme ud og få en god bytur, også selvom manden ikke er meget for det, de mænd er frygteligt jaloux så snart vi skal noget uden dem he he..

• #8   18. jun 2010 jeg syntes du skal tage afsted - bed evt din moar om at låne 500(: køb lidt billigt og drik det inden i tager afsted i byen

• #9   18. jun 2010 Hælder osse selv mest til a tage afsted..Og fordi jeg måske bruger 300 er ikke verdens undergang for os.. det burde vel være nok, tager sjældendt ud så har ikke så meget forstand på den slags..!? og kørsel frem og tilbage er klaret så skal ikke bruge penge til en taxi.. ;D

• #10   18. jun 2010 Stemmer også for at du skal tage afsted. De andre fra mødregruppen skal også så hvorfor skulle du blive hjemme? ville også se om jeg kunne låne lidt til noget at drikke. Manden er sikkert også ude ved kammerater engang imellem.

Mor skal også nyde det lidt smiley

• #11   18. jun 2010 Camillia 21+ Vi er heldigvis meget forskellige allesammen, så bare fordi du ikke har behov for at tag i byen, kan andre godt.
    Vi har da taget afsted nogle gange for at være kæreste også få lille pigen passet med en overnatning. smiley

Helene, Syntes du sku tag dig en hyggelig aften med pigerne smiley

• #12   18. jun 2010 Ta du helt sikkert afsted smiley

• #13   18. jun 2010 Jeg har aldrig rigtig gået i byen, netop fordi jeg var meget ung da jeg fandt sammen med kæresten, og han havde rendt hornene af sig (ikke helt desværre) - så han havde ikke et behov og synes selvfølgelig ikke a jeg skulle.. har da været i byen men ikke noget vildt for har altid sagt nej og svigtet og idag har det kostet alle mine gamle venner..
    Såå det er ikke fordi det er et kæmpe behov a skal ud a drikke, men netop for a hygg e mig og beholde mine nyer veninder ,og bare ha en hyggelig aften uden mand og barn.. william er lidt over 14 måneder, han har kun sovet ude en gang og passet få gange, så har altid været sammn med min søn dag og nat, så synes bare jeg trænger..

• #14   18. jun 2010 tag da afsted!! ...du behøver jo ikke være ude hele natten, tag tidligt hjem, hvis det er det der trykker manden. Synes bestemt ikke du skal være ligeglad med din mands følelser, men han må da kunne forstå, at du har brug for at komme lidt ud.
    Som du selv siger, er han mere eller mindre grundet til, at du ikke har dine gamle veninder mere og det ville sq være trist, hvis det skal gå på samme måde denne gang. Fortæl ham dine følelser, fortæl ham at du har brug for at komme ud. Så må han sq finde sig i, at det er langt fra alle der er utro smiley

• #16   18. jun 2010 Afsted med dig, du skal da heller ikke "straffes" fordi HAN har været dig utro... smiley
    Ud med dig...

• #17   18. jun 2010 du skal da helt klart tage atsted og det kan kun gå for langsomt:o)

• #18   18. jun 2010 Ja helt sikkert komdu afsted og more dig og få snakket om alt muligt crap som ikke lige er med din mand eller forældr osv...

Håber virkelig du tager afsted og at du får en kanon aften....

• #19   18. jun 2010 Jeg håber du kom afsted !

Jeg er også af en mening , at hvis man engang imellem kan få lov til og tage i byen og hygge sig , bliver man en mor med mere overskud osv smiley

• #20   18. jun 2010 Jeg tager ikke i byen og har ikke drukket i 2 år.. overhovedet! Salims far har heller ikke været dét.. vi er kommet videre over det trip... altså hvor sjovt er det at drikke sig mega stiv. . eller fise rundt på et disko dasko.. hvor alt er ovrfladisk. foretrækker også en aften med veninderne i stedet for

• #21   18. jun 2010 merete: man behøver jo ikk drikke sig mega stiv. det er sku sund at komme ud engang imellem

• #22   18. jun 2010 Tsk tsk.. var der nu en reel grund til at bitche, eller keder du dig??

jeg siger ikke man behøver drikke sig mega stiv.. jeg er bare iblandt de få procent.. der ikke gider spilde mit liv på disse overfladiske ting der er opbygget på en alkohol kultur jeg hader!!!!

Du må være mig noget så uenig.. men man kan bestemt sagtens hygge sig og komme ud på andre måder en dette. Hold en aften med veninderne.. en dag med familien .. i stedet for at tage i byen.. er der vel ikke ngoet galt med? Dette ynder jeg at bruge min tid på.. får ikke noget ud af det andet.. det er bare et irriterende element for mig, hvis dette skulle være i min eksistens!!

Man behøver vel ikke være enig med alle!! Det er vel derfor det er kastet i et forum... vel ikke for at alle skal sidde og give et klap på skulderen..

synes det er foragteligt at nogle påtænker at gå i byen, når øko. ikke er til det... det er uansvarligt.. tsk tsk!!

• #23   18. jun 2010 Merete ..

Du efterhånden ved at være den her inde der bitcher mest ?
    har ikke hørt dig sige noget positivt endnu, jo hvis man giver dig ret ?

mor til ... bitcher da ikke fordi hun pointere man ikke behøver drikke sig hammer lam ? og du kan da ikke tillade dig at svine folk til på den måde.. bare fordi de siger de synes hun skal tage ud med hendes veninder ? der er ingen der siger hun skal bruge en masse penge på det, det kun dig der mener det åbennbart? man kan sagtens tage i byen med veninderne uden at drikke sig fuld og uden at bruge en masse penge !

• #24   19. jun 2010 <i> Nadiaa... synes bare du skal passe dig selv.. gider slet ikke kommentere din kommentar!!! Og du skal ikke skrive pb* til mig igen og svine mig!!

• #25   19. jun 2010 Merete..
    Så lad du være med at kommentere.
    men husk lige på det var DIG der skrev en PB til mig, jeg svarede blot.
    tror du skal være lidt mindre nærtagende, man må jo fandme ikke engang sige bøh på en forkert måde, uden du flipper ud (:

• #26   19. jun 2010 Mashallah ***** Få dig et liv.. du sidder og dikterer mig.. og derefter en anden...

Læs trådens opstart.. der bliver svaret på det hun spurgte om.. hold dig nu til emnet.. og bland dig dog udenom hvad andres mening ér... tror jeg nu sagtens selv hun kan finde ud af at sortere i!!!

• #27   19. jun 2010 merete>> synes slet ikke du har noget pænt at sige! Du kan sagtens have dine meninger og lade dem komme til udtryk, ligesom alle andre i denne tråd gør.. du er dog bare den eneste, det ikke kan sige det på en pæn og ordentlig måde. Hvis jeg var trådstarter, ville jeg blive stødt over dit indlæg. Ikke fordi du siger din mening, men fordi du får det til at lyde som en synd at tage i byen med veninderne..

• #28   19. jun 2010 ingen grund til at bruge jallahjallah ord ;p
    det skal nok gå alt sammen right ??
    jeg siger skam bare min mening ligesom du gør..
    og som du selv siger, så emnet kastet i et forum.. ;p

• #29   19. jun 2010 Mette..

Mange tak, det var jo lige det jeg ville frem til..
    at hun var den eneste der ikke snakkede pænt (:

• #31   19. jun 2010 HOLD da helt op.. I har godt nok travlt.. se som I selv skriver. hvad med at forholde jer til den øverste linie... og så kommentér det.. Jeg bestemmer vel selv hvad jeg skriver.. og tænker kun at I keder jer lidt for meget.. det er vist jer der ikke kan tåle at andre ikke er som jer.

Mette 36: <i> Det er min reelle mening og det burde du vel ikke få ondt i numsen over.. vi er vel alle forskellige.. Jeg ser på tingene som jeg gør og lever som jeg gør... det rager vel ikke jer?? Jeg kan ikke se nogen grund til det.. og jeg har den holdning jeg har.. den gider jeg ikke diskutere med jer. Der er sku mange i det danske danske land.. dér deler samme holdning!! Man må godt ytre sig om ting, selv om det ikke er hvad personens hjerte ønsker.. men hun er i tvivl, derfor opretter hun et forum , som jeg besvarer ud fra mit livssyn og hvad jeg tror på!!

Trådstarter har nu spurgt om noget.. som jeg giver mit svar og min holdning omkring.

i forhold til Na******* HUn bitcher mig så snart hun kan komme til det.. så det synes jeg nu ikke du skal forholde dig til!!! Jeg kan skrive alt det ararabisk jeg lyster, vi lever i et frit land.. arabic aroos!!!

• #32   19. jun 2010 S&M: Der står vel ikke noget i reglementet om at man kun må skrive positivt?? Forstår ike hvorfor i tre ikke søger ind til politiet.. så får I brugt jeres talenter dér.. Jeg gider ikke diskutere med jer om mit svar.. sådan er jeg.. bliver sku irriteret over jeres vurdering om jeg kan det ene og det andet. pas nu jer selv.. og bidrag med dét i vil.. jeres **** er nu ikke særlige positive.. det er direkte hetz det I kører.

<i> vil opfordre jer til at slå kold vand i blodet og acceptere at folk er forskellige!!! Er ude af tråden.. det her er da for langt ude..

• #36   19. jun 2010
    Merete>>

Her må jeg sq grine.. ja undskyld, men jeg har ikke ondt i min numse over noget som helst. Du har ligeså meget ret til din mening, som vi andre har til vores. Men jeg forstår ikke du skriver at
    "Jeg ser på tingene som jeg gør og lever som jeg gør... det rager vel ikke jer?? Jeg kan ikke se nogen grund til det.. og jeg har den holdning jeg har.. den gider jeg ikke diskutere med jer."
    -jamen søde merete, hvis du ikke mener det rager os, hvordan du gør og lever som du gør, og desuden ikke vil diskuterer det med os andre i dette forum, så kan jeg virkelig ikke få ind i min "numse" hovede, hvorfor f.. du så kommenter på tråde her inde!! Og hvis du føler dig trådt på, hver gang du skriver noget, er der måske netop en grund til det...

• #37   19. jun 2010 Haha smiley

• #38   19. jun 2010 Merete..

Det passer ikke en skid, jeg syne fint nok om dig indtil jeg kommenterede dit indlæg med MIN mening, og så så skrev en PB til mig og svinte mig til smiley
    ellers har vi kun skrevet sammen på ti indlæg, det med hvalen igår hvor du kom med en total lam og ikke sand kommentar og så det her.

Mit eneste problem med dig er du prøver at hæve dig over alle andre, og snakker total dårligt til folk, som om vi lort under dine sko. jeg jeg ved jeg ikke er den eneste der synes du for meget.. det fint du har din mening ligesom vi har, men vi sørger for at snakke ordenligt, det gør du ikke s;

Du må da kede dig ligeså meget som vi gør, siden du skriver som du gør så (: men måske skulle du få styr på hvad du sigr, for det da skide dobbeltmoralsk smiley

• #40   19. jun 2010 ti=to

• #41   19. jun 2010 S & M
    Dem kan man næsten heller ikke undvære smiley

• #42   19. jun 2010 Jeg eeeeeeeeeelsker babygalleri .. Hvis man keder sig , så kan man bare gå herind , så er der masser af damer der bitcher fordi de har liiiidt for mange hormoner i kroppen .. smiley

Love it !

• #44   19. jun 2010 S & M

Ja det var noget med en der havde snydt hende i en handel.. og det ville hun have medhold i.. så skrev jeg noget i stil med at hvis hun havde så stort et problem burde hun købe fra nyt smiley

Og så fik jeg en PB med at jeg valgte side, og at hvis jeg ikke havde noget positivt at sige skulle jeg ikke kommentere hendes indlæg mm. en a grundene til jeg mener hun er dobbeltmoralsk. under alle omstændigheder finder jeg mig ikke i folk snakker ned til mig uden grund. så jeg forsvarede mig selv, på en høflig men lidt provokerende måde og så kom jeg sku på filter hehe smiley

*Laura*
    Ja det bare med at finde det rette indlæg haha ;D

• #46   19. jun 2010 S & M
    den eneste der rigtig sviner folk til her inde er ved at være hende (:
    en million på at hvis vi oversatte hendes jallah jallah sprog så var det fornærmende, det ret sikkert derfor hun bruger det ? synes det total griner, når man tænker på hun ikke selv er jallah (: men jaja . hun er nok for god til at skrive her inde xD men jeg synes nu det fint nok haha smiley kan godt undvære hende smiley

• #48   19. jun 2010 Ja jeg er bare glad for hun ikke skriver til mig.
    jeg er en tikkende hormon bombe for tiden haha

• #50   19. jun 2010 S & M ..
    Hahah Griner smiley
    du har hvis ikke helt styr på det den kære merete (;

yndig pige du har btw (:

• #52   19. jun 2010 smiley

• #53   19. jun 2010 Hvordan kan det være man kan sende beskeder til nogen man selv har sat på filter ? Det er da helt hen i vejret....

• #56   19. jun 2010 S&M

Ah på den måde. Men så burde man nok lade være at skrive noget overhovedet, hvis ikke man selv har mulighed for at svare tilbage på tiltale smiley

• #57   19. jun 2010 merete: Bitche det tror jeg vist ikk jeg gjorde. sagde min mening som du også gjorde... lad vær at kommentere i et forum, hvis du ikk ka tåle flk skriver dig imod.

Kommentér på:
Skal/skal ikk i byen

Annonce