{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TOTAL LIGEGYLDIGT INDLÆG
  • #1   8. jun 2010 nu spørger jeg.. hvad er lótus stilling?? og hvad bruger man den til?? hilsen den nysgerrige

• #2   8. jun 2010 en loutus stilling bruges bla ved meditition (staves) og skal bruges som noget i forbindelse med posetive tanker tror jeg nok

• #3   8. jun 2010 Pinligt meeeeen, når jeg er dårlig og træt så ligger jeg og nuldre hjørnet på min dyne som små børn smiley

• #4   8. jun 2010 haha sjov tråd .. når jeg er alene hjemme er jeg mørkerad - lidt da smiley

• #5   8. jun 2010 Jeg nynner den knald røde gummi båd når jeg har sex haha.. har lige set langt fra las vegas smiley

• #6   8. jun 2010 ok

• #7   8. jun 2010 jeg kan ikk slikke på min albue o.O

• #8   8. jun 2010 Når jeg er alene låser jeg døren om aftenen og gemmer mig helst kun i et rum, med mindre alt lys er tændt. men noget så lidt som en rotte eller en mus kan gøre jeg ikke er bange mere i:

Jeg snakker meget i søvne hvis jeg har haft en dårlig dag (:

• #9   8. jun 2010 jeg har så korte arme, at de sidste uger af graviditeten bliver en udfordring, mht. tørringen efter toiletbesøg...

• #10   8. jun 2010 ha ha skøre tøser!
    jeg har plastikposer på hænderne når jeg røre ved kød og dej!

• #11   8. jun 2010 Kigger under min seng når jeg skal sove alene;o)

• #12   8. jun 2010 Jeg snorker så meget at jeg nogle gange selv vågner af det.... he he...

• #13   8. jun 2010 Jeg er ikke bange for mørke og fremmede der kommer i mørket.. men det er min lille hund smiley hi hi.. så piver hun og løber ind under sengen (selv hvis det er en pose, der står hun ikke har set inden hun faldt i søvn... nogle gange siger jeg til hende at hun er en forklædt kylling.

• #14   8. jun 2010 Frk r - jeg kan heller ikke fordrage og røre rådt kød og har aldrig kunnet. ligesom jeg ikke smager på rådt kød ALT skal være gennem stegt og gennem kogt

• #15   8. jun 2010 jeg er også mørkeræd og så savler jeg når jeg sover :s
    og så bruger jeg 117 knive/gafler/skeer/glas når jeg spiser og drikker, for kan ikke have og blande forskellige madvare på mit bestik eller forskellige drikkevare i samme glas, virkelig sært.

natalie´s momse - jeg tror faktisk ikke der er nogen der kan slikke på deres egen albue haha

• #16   8. jun 2010 Natascha - PEPSI er bedre smiley

• #17   8. jun 2010 * Når jeg er stresset og sover.. skærer jeg tænder.. har før blevet beskyldt for at være en gal hund .. hi hi smiley For nogle år siden hoppede jeg til tandlæge fordi jeg troede at jeg havde fået et hul, dog var det pga. skæren tænder.. hun anb. mig at få en bøjle til 1200.- så jeg kunne passe på min tænder.. det var jeg dog for nærig til på daværende tidspunkt.

* Savler næsten altid når jeg sover..

*Blev født med skæve tommelfingre, på begge fingre

• #18   8. jun 2010 jeg kan forresten absolut heller ik spise med bestik der ikke passer sammen!! HADER det!

• #19   8. jun 2010 *Louise mor til Jonathan takker for inspirationen, nu ved jeg hvilken film jeg skal se i morgen, den er simpelthen genial den film med klovnen, den original titel er IT.

johnny

• #20   8. jun 2010 Jeg savler osse altid engang lå jeg i kims arm og sov mens han så film og han var helt væk i filemn så han mærkede ikke at han var smurt ind i savl HAHA..

* Jeg har total skæve lillefingre
    * jeg har grimme & klamme tæer
    * Jeg slår mur-arbejd-mænd prutter Og de kan sagtens lugte nogle gange.
    * min datter kalder mig for skatter (for det gør far altid jo smiley
    * Jeg elsker medister med brun sovs og ris..
    *min negl på min lilletå falder tit af uden jeg mærker det !

• #21   8. jun 2010 fik dog mine tommelfingre opereret som 14 årig da de vendte indimod .. så lidt sjovt ud.. når folk så det... men ikke mange så det.. da jeg tit skjulte mine tommelfingre.. :=)

• #22   8. jun 2010 Jeg drikker IKKE af en mælk jeg ikke selv har åbnet !

• #23   8. jun 2010 Jeg kan stå op og tisse når jeg er fuld. har engang vundet 500kr på det !

• #24   8. jun 2010 hi hi hvor sjovt lykke... hi hi... drikker mælk som et lille abrn... hi hi.. elsker mælk om det er top eller bund er ligemeget smiley

• #25   8. jun 2010 Jeg er også rigtig ræd for at være selv, og holder mig som regel også kun til 1 rum + toilettet hvis jeg er selv hjemme, og hvis ikke tænder jeg lys i ALLE rum og åbner ALLE døre i hele lejligheden! ..
    - Da anders var på kursus ringede jeg ham op når jeg gik ind i seng, mens jeg gik og slukkede lys osv og lagde først på når jeg havde puttet mig helt ned under dynen..

* Jeg er meget genert overfor nye mennesker og virker på de fleste lidt snobbet..

* Jeg gør også den der med at fylde et glas med vand og så tager jeg ca.2-3 slurke, hælder det ud og starter forfra 2 min efter...

* Jeg HADER at tage ud af bordet og skylle af når vi har haft gæster, kan ikk fordrage at rører tallerkner andre har spist af..

* Jeg både salver og snorker når jeg sover..

* Og min tå ved siden af storetåen på min højre fod den buer hen mod tåen efter den... Går ALDRIG i åbne sandaler, det er ALTID ballerinaer eller slippers, jeg HADER den skæve tå...

• #26   8. jun 2010 merete - arrrg, Kan virkelig ikke drikke af en mælk jeg ikke har åbnet

- de sidste par år, har jeg fået en ide om at jeg skal lugte til ALT mad . altså pålæg, æg osv. kim laver aldrig mad fordi at jeg skal tjekke det hele først - menkan sgatens ta' på resturant og spise uden problemer

• #27   8. jun 2010 Lykke- haha det var da lige godt den sjoveste af dem alle griner..

Jeg er monste penippen nnår vi skal ha gærster og bordet skal dækkes, går op i de mindste detaljer, virkelig frygtelig nogen gange..

Og så skal jeg ikke ha de der "knopper" der er i de gamle skoleborde, får helt kvalme bare ved tanken, de er bare så klamme bvadr, aner ikke hvorfor

• #28   8. jun 2010 *trine - fedt udtryk 'jeg hader den skæve tå' haha..
    ´jeg viser heller ikke tåer til nogen. jeg har de grimmeste tær helt seriøs har altid haft mine sokker på, i sengen når jeg sov, når jeg havde sex osv. lige indtil den dag jeg fødte Lærke. der 'glemte' jeg mine sokker og ville ikke have sygehusets på. såååå jeg har sovet uden sokker i 2½ år smiley vi gik heller ikke i bad sammen før efter vi havde fået lærke for han måtte ikke se mine tær

• #29   8. jun 2010 natasjas' mor ... hvilken en af dem ?... øhm knopper ? skolen borde ? arg. ved ikke hvad du mener

• #30   8. jun 2010 Jeg prøver at cykle fra min skygge når det mørkt fordi jeg bliver bange for den s;
    så nogle gange når jeg skal hjem fra et sted køre jeg hellere to km omvej for at undgå markerne og sådan, for der er skyggerne farligst.. s:

• #31   8. jun 2010 Nadia - HAHAHHAHAHAHAH fuck jeg begyndte og grine der.. ligeså kæresten blev helt bange han ser nemlig film haha

• #32   8. jun 2010 Er jeg alene nu ???????????????????????!

• #33   8. jun 2010 Lykke- den sidste med og stå op og tisse, griner..

Ja vi havde de gamle brune skoleborde og der var sådan nogle byldeagtige dimser på

• #34   8. jun 2010 natasja's mor - når det tror jeg at jeg har hørt om smiley Haha, det sq rigtig min kammerat optog det fanme og jeg så det dagen efter det ser noget sjovt ug at jeg står op og tisser når der ligesom mangler en diller-daller haha... og nøøøj jeg var til grin, men har scoret mange drinks på det smiley

• #36   8. jun 2010 Jeg har hår forbi.. kan ikke tage at få feks et af mine lange løse hår fra hoved på min krop..

• #37   9. jun 2010 AD tanken om nullermænd i navlen smiley

• #38   9. jun 2010 Fed tråd :o)
    Ud af skabene tøser :o)

+ Jeg køber slik og gemmer det så min mand ikke får noget af det og voldæder når jeg er alene hjemme :o)

+Bliver sindssyg når skoene står ved siden af skohylden og ikke PÅ den!

+Hvis det banker på døren og jeg har fri og går og dalrer rundt og ikke føler mig præsentabel gemmer jeg mig i huset så ingen tror jeg er hjemme..her på landet kan folk nemlig finde på bare at gå ind.

+Elsker at spise rugbrød i små "ryttere" som babyer :o)

+ Ynder at skære en Yankie bar ud i skiver og spise den med en gaffel :o)??????!!!!!!!

+ Løber igennem stalden om aftenen når hestene skal fodres inden jeg går i seng, får gang på gang overbevist mig selv om det er nogen efter mig derovre.... er ellers ikke mørkeræd.

Er vi paranoide???????? NEJ DA VEL ;o)

• #39   9. jun 2010 Mor igen til september!

Altså den der med at gemme sig den kender jeg alt for godt smiley Ha ha hvor er det åndssvagt.....

• #40   9. jun 2010 Kan ikke koncentrer mig når vi spiser, hvis det gryder, kopper og alt står og roder smiley

• #41   9. jun 2010 hahaha smiley jeg gemmer mig også hvis jeg ikke gider åbne døren hehehe..
    Jeg har en total irriterende last.. Jeg kan ikke røre ved papir og ubehandlet træ, spækbrætter, breve osv.. Jeg bliver helt dårlig.. Det så ånssvagt for hvis jeg tvinger mig selv til det kan jeg godt, men add.. får det som hvis der er nogle der river neglene ned af en tavle.. smiley

• #42   9. jun 2010 Haha Kezzie - Jeg dræber også blomster, det er helt sindsygt... smiley

• #43   9. jun 2010 jo og så savler jeg og snorker altid om natten.. min kæreste mener jeg bliver besat hehe..

• #44   9. jun 2010 he he. gemmer mig faktis også hvis jeg ikke gider snakke med nogen. eller sender min datter ud og sige jeg ikke har tid

• #45   9. jun 2010 Maiken.

Den har jeg også brugt smiley Jeg siger bare hun skal sige jeg sover smiley

• #46   9. jun 2010 he he, siger bare hun skal sige jeg er på badeværelset eller sådan noget.
    vi har tit besøg af johoveds vidner og er så træt af dem.

• #47   9. jun 2010 skal jeg drysse salt eller andet med en ske så kan min hånd ikke stpóppe med at ryste igen

• #48   9. jun 2010 genial tråd smiley

Jeg elsker kagecreme og kan spise det rent smiley

Jeg kan spise hvad som helst til morgenmad - selv lagkage smiley

Når jeg er alene om aftenen er jeg overbevist om at nogen kigger ind ad vinduerne, SELVOM vi bor på 1. sal smiley

Når jeg er alene hjemme om aftenen tænder jeg ALT lys og sidder kun i stuen, bevæger mig kun hvis jeg skal tisse smiley

• #49   9. jun 2010 Nåh ja. Når den står på tynd mave skyller jeg altid ud samtid med at jeg er ved at springe kummen så de andre ikke kan høre det smiley Uhm lækkert.

• #50   9. jun 2010 Og nårh ja...

jeg bryder mig ikke om at nogen kan høre jeg tisser, så jeg putter altid toilet papir i kummen eller tænder for vandet smiley hahaha..

Mor igen til september - haha hvor fed at du gemmer slik for din mand smiley

• #51   9. jun 2010 LOoOL Alt for griner. Vi er alle tossede :o) Men det er det der gør os interessante. Vi har inde på hundegalleri også en gang haft sådan en tråd her, og det skræmmende ved det er, at både i den tråd og i denne tråd har jeg mange af de "skørheder" i nævner.

Mon man har OCD så?

Tænker ikke over det i det daglige, men hvis nogen kommentere de der "småting" ved mig, kan jeg godt selv se det er helt skørt :o)

• #53   9. jun 2010 Når jeg vasker op, SKAL tingene vaskes op i en bestemet rækkefølge - derfor skal jeg enten gøre det helt alene, ellers må min mand gøre det helt alene, for jeg bliver så irriteret og skælder ud, hvis han ikke gør det "rigtigt" xD

• #54   9. jun 2010 kan heller ikke tage hvis min fyr fylder opvaskeren op da han slet ikke stiller det særlig logisk. og bliver síndsyg hvis han bytter plads på maden i spisekammeret.

• #55   9. jun 2010 Når vi fx. spise slik, chips, popcorn, udskåret frugt eller lignende udser jeg mig ALTID et stykke, inden jeg tager det, og bliver helt hysterisk hvis en anden tager det, men tør kun sige det, hvis det er min mand - altså bede om at få det stykke *DET ER SÅ BARNLIGT* I know :S

• #56   9. jun 2010 maiken - haha det med opvasken i rækkefølge gør jeg os smiley

maria - hvad er det for et tøringsritual?

det minder mig faktisk om at jeg aldrig bruger håndklæde til at tørre mig med, jeg tager min morgenkåbe på smiley det er så dejligt at blive duppet på den måde smiley

• #57   9. jun 2010 Hader folk der smasker - det er SÅ irriterende . &' Kim gør det ALTID !

førhen da kim og jeg begyndte og være kærester . når jeg skulle i bad ved ham skullejeg altid ''på toilet'' i ved prutte. og jeg gjorde dte kun når jeg ahvde tændt for bruseren. han måtte ikke vide jeg sked HAHa. syntes det var så pinligt hvis han hørte det eller vidste det var det jeg lavede, så gjorde det kun når jeg skulle i bad Og gør det stadig kun når jeg går i bad, for tanken om og skide, tørre sig og tage g-streng på igen AD. dog tænder jeg ikke bruseren mere

• #59   9. jun 2010 Det er bare en alt for nice tråd den her... smiley
    Har læst alle det er skrevet... smiley

Jeg kan spise ALT til morgenmad... stegeflæsk med persillesovs, pizza alt...
    Jeg snorker....
    Jeg kan IKKE sove med ryggen ud mod værelset... Så når jeg er alene hjemme har jeg virkelig et problem.. smiley

• #60   9. jun 2010 hehe.. hvor er der mange sjove ting i denne tråd... smiley

personligt er jeg skide bange for mørke, hvis jeg er alene hjemme hører jeg "lyde" alle steder (også når det er lyst udenfor.)
    jeg kan ikke drikke bundslatter af noget som helst og VIL have toppen...
    jeg kan ikke drikke af en flaske/kop eller andet som andre har drukket af...
    jeg er mega bange for filmen "fredag d. 13" med jason moderen, det skal så lige siges at min søn er født fredag d. 13 og hedder jason... skummelt ikk... smiley

• #61   9. jun 2010 og forresten så savler jeg som en gal når jeg sover.... smiley

• #62   9. jun 2010 *Louise mor til Jonathan: Jeg har haft det siden jeg var barn... Og jeg kan ikke have bar ryg.. Jeg er sikker på at der så kommer en mand i sort tøj og han bliver mega sur.. smiley Det er sku lidt sygt at man kan have det sådan...

Jeg ELSKER cola uden brus...

• #63   9. jun 2010 Maria - det var da en god rutine ting at gøre sådan synes jeg smiley

Jeg kan godt lide mennesker som også kan spise ALT til morgenmad smiley

• #65   9. jun 2010 Pia.

Også her, alt er godt til morgenmad smiley I går blev det feks. til pizza der var tilbage fra dagen før smiley

• #66   9. jun 2010 Janni, mor til en lille engel: ja kender det godt... smiley Og kæresten syntes det er så ulækkert når jeg spiser sådan noget til morgenmad... smiley
    Men det er MUMS... smiley

• #67   9. jun 2010 Jeg kan ikke falde i søvn hvis jeg ligger med ryggen ud mod gulvet og jeg f.eks ikke har dynen helt over mig...

• #68   9. jun 2010 trine og oliver: kender det alt for godt.... smiley

• #70   9. jun 2010 Pia - Jaa, det er faktisk rigtig belastende smiley

Nanna S - HAHAHA jeg tjekker også brusekabiner, men det er KUN hvis vi er hjemme hos nogen jeg gør det...
    Jeg er derimod TOTALT paranoid herhjemme, hvis jeg er i bad så tjekker jeg flere gange om der står nogen inde på badeværelset!! smiley ..

Camilal - DEt skal du ikke være ked af med mobilen sådan er det også med mig, og jeg får TIIIIIIT skæld ud over det smiley

• #72   9. jun 2010 Camilla 12+.

Ja sådan er det også her smiley Ovenover med det...

• #73   9. jun 2010 -min mobil er også altid på lydløs:-) Kan ikk lide at få et "chok"
    -elsker når nogen nusser mig i håret, så elsker at være ved frisøren:-)
    -Jeg skal have noget usundt HVER aften
    -tjekker altid om der er nogen bag bruseforhænget på toilettet

• #74   9. jun 2010 Ha ha ha ha ha !!!!!

+iøvrig gemmer jeg også en pose friske ærter (min livret) for min mand så han ikke får nogen - hænder jeg glemmer dem og blir vildt skuffet når jeg finder dem helt tørre senere...!!!

+kan ikke spise aftensmad hvis der ligger aviser og reklamer på spisebordet!! ROD!!

+ bliver let irriteret hvis gæsterne sviner på gulvet - der var jo rent da de kom!!!! Må gøre rent så snart de er ude af døren så det ikke står til mig til næste morgen....

+ uanet hvor varmt det er kan jeg ikke sove hvis jeg ikke har min dyne på!

+ når jeg ligger rigtig godt i sengen gnider jeg fødderne mod hinanden og ligger rigtig og putter :o)

+ HADER også at tage tøj på hvis jeg ikke er helt tør, det er møg irriterende at det klister på kroppen. Og af samme grund kan jeg heller ikke smøre creme på hvis jeg ikke bare er på vej i seng, får tøjet til at klæbe sig fast!!

+skal jeg på wc (prutte) på arbejdet går jeg ned i kælderen. Vil ikke have at kolleger kan høre jeg er på wc eller ser det er mig der kommer ud derfra hvis det nu lugter lidt...... vi er mange mennesker på sygehuset og kun 2 toiletter på hele afd!! Så står jeg på toilettet i kælderen og venter til jeg ikke kan høre nogen på gangen og flyver ud og forsvinder op af trappen.(lykkes for det meste uden at møde nogen :o))

+ Kan så absolut ikke holde ud at have en negl der river!!!!!! Bliver sindssyg og da især hvis den hænger fast i en karklud når jeg lægger tøj sammen!! UUUUHHHHH det giver kuldegysninger!!!

Synes sørme jeg kan blive ved at finde på noget....er man da virkelig så sær?????? Ha ha!!
    Godt der er så mange andre der også har sære ideer....

• #75   9. jun 2010 haha jeg gemmer mig også og åbner ikke døren hvis det banker på og jeg ikke venter nogen, jeg tager heller ikke telefon hvis det er hemmligt nr eller et nr jeg ikke kender.

jeg er bange for balloner :s ret upraktisk når man har børn...

jeg har en mærkelig ting med vores håndklæder, når jeg ligger nyvasket sammen og de skal på plads i skabet, så ryger de ind under dem der ligger der i forvejen og ikke ovenpå. ved ikke om det er fordi min underbevisthed sys det er unfair de ikke blir brugt ligemeget eller hva? haha

• #76   9. jun 2010 Carina K: Jep, den med håndklæderne kender jeg også for det meste... Arb. skade. På sygehuset sætter man ALT det nye på plads i skabene bag det gamle ellers står det og bliver for gammelt bagved :o)

• #77   9. jun 2010 og så kan jeg forresten (for at komme tilbage til trådstarter) både sidde og gå i lotusstilling haha

• #78   9. jun 2010 Lotus stilling er det ikke også skrædderstilling???
    Forstår ikke man kan have for korte ben til det :o)
    Jo min mor har uden tvivl, ha ha!!

• #79   9. jun 2010 Haha Henriette K - Du var da fra Sønderjylland ikke?! Måske skulle vi mødes i smug hver aften og spise noget usundt!! smiley Hahaha..

Okay, min største særhed er nok denne : JEG ER BANGE FOR GRÆS, altså at gå på det i bare tæer, eller sidde i det og så støtte af med hænderne!! .. Og hvis jeg sidder på græsset med sko på skal det være lukkede sko og med strømper under så jeg ikke kan mærke græsset på mine ankler..
    Jeg ANER IKKE hvorfor jeg har det sådan, men har haft det siden jeg var lille... F.eks når min farmor og farfar passede mig som barn så hvis der var godt vejr satte min farmor mig på græsplænen på et tæppe, og så kunne hun lige ordne nogle småting, fordi så vidste hun at jeg BLEV på tæppet, og jeg har ALDRIG stukket af fra tæppet, med mindre jeg har haft sko på... Ellers lavede de en "sti" til mig ud af hynder til havestolene så jeg kunne rende mellem mit tæppe på græsset og terrassen!! smiley .. Og det hænger altså ved.. JEG HADER HADER HADER græs...

• #80   9. jun 2010 mor igen - nej ikke helt det samme da fødderne hviler på lårene i lotusstilling smiley

• #81   9. jun 2010 trine og oliver: Jo jeg bor i Svenstrup ved nordborg;-) Ja kan da være vi skal gøre det:-) Jeg går helt amok hvis jeg ikke har noget usundt i huset som slik eller chips..HE HE

• #82   9. jun 2010 haha nogle grineren nogle der er ind imellem

jeg kan ikk tage at folk røre ved mit hår, får kulde gysninger af det. kan ikk fordrage at have løsthængende hår ( mit hår er så langt at jeg næsten kan sidde på det )
    jeg snoker når jeg sover
    jeg kan ikk spise kyllingelår og kyllingbryst ( altså det med ben) men kan godt spise kyllingfilet
    jeg hiver altid 10 gange i en dør når jeg har låst den, fordi jeg ikk tror den er låst.
    når jeg er alene hjemme, er alt lys også tændt og bliver bange ved hver en lyd der kommer... men det er kun om aften.
    jeg elsker at synge, selvom det lyder som at trække en kat i halen.

• #83   9. jun 2010 jeg skal altid tjekke når min kæreste laver mad, for jeg mener at han ikk kan finde ud af at lave, selvom han godt kan.

når han vasker op, tager han tingene i en ulogisk rækkeføgle.... det første jeg vasker op at glasene, for vil ikk have den ned i beskidt vand, selvom man måske kun har taget bestikket....

• #87   9. jun 2010 Nanna - hæhæ den med postkortet kan jeg godt huske smiley smiley

Jeg samler på bamser og jeg kunne aldrig drømme om at smide dem ud, de har også alle sammen navne smiley

• #88   9. jun 2010 Genial tråd. smiley

Jeg er bange for mørke så når jeg er alene, er alt lys tændt og rokker mig ikke ud af sofaen før jeg næsten har tisset i bukserne smiley
    ( Er altid overbevist om at der er en der står med en dolk og kigger ind på mig. )

Kan ikke tåle at få klippet og fillet negle på tærene, får kuldegysning.
    Bvadr. Hehe.

Kan ikke stoppe med at kigge på folk hvis de smasker, og det er så pinligt stirre bare på dem. Ups smiley

Savler helt vildt sindsygt når jeg sover.

" Jeg vil ha min moar " Det er simpelthen det jeg råber når jeg er syg, temmelig pinligt når man har barn og er flyttet i eget hus smiley

Åbner munden hvergang jeg giver Victoria mad, helt vildt pinligt når man er ude og spise. smiley

Er enormt bange for døre, er helt sikker på de kan låse sig selv f.eks når jeg er på wc, tager altid nøglen med mig smiley

Det var nogle af mine små særheder smiley

• #89   9. jun 2010 Jeg knækker tommel-fingre inden jeg skal sove... KAN IKKE sove hvis jeg ikke gør det...

Og så nusser jeg mit eget hår... smiley

• #90   9. jun 2010 Louise - hihi den med "jeg vil ha min mor" gør jeg også.. især når kæresten og jeg tumler og han holder mig fast så jeg ikke kan gøre noget smiley hahaha

• #91   9. jun 2010 Jeg stopper en tot hår ind i ørene til det rammer øretrommerne, og siger sådan en knasende lyd. Det har jeg gjort siden jeg var lille....

• #92   9. jun 2010 Trådstarter har ikke været på siden tråden er oprettet, hun får godt nok travlt, hvis hun skal læse hele tråden smiley Men hvor er det sjovt smiley

• #93   9. jun 2010 Når jeg laver toast så skal det laves i en bestemt rækkefølge..
    FØRST skinken også osten.. kæresten fatter det ikke smiley hahahah

• #94   9. jun 2010 Jeg åbner ikke munden når jeg giver mad.. men har også været vant til at hjælpe ældre mennesker.. men manden gør det og bliver vildt sur hvis jeg minder det på ham smiley

• #95   9. jun 2010 Jeg kan ikke røre ved et tørt håndklæde som er tørret udenfor smiley
    - så kim og jeg har IKKE fælles håndklæder hans skal tørres på snor og mine i tørretumbleren haha

• #96   9. jun 2010 tar aldrig den 1 tår af en cacao - der er altid en der skal tage den første tår og smage den for mig. fordi jeg engang fik en sur cacao smiley

• #97   9. jun 2010 Kezzie - godt så smiley

• #98   9. jun 2010 Kanon tråd : )

- Jeg kan godt slikke mig på albuen ; )

- Jeg er meget mørkeræd når jeg er alene, har præsteret at føle der var en der kiggede ind af vores soveværelses vindue, da vi boede på 3. sal!!!!

- Jeg snorker så meget at jeg vågner af det, og så savler jeg meget. Manden kan dog "nøjes" med at sige til mig at jeg snorker så stopper jeg i lidt tid : )

- Kan ikke have edderkopper, jeg panikker fuldstændigt, og manden skriger af grin : )

-Var tæt på en aften jeg var alene hjemme med ungerne at få svigerfar til at komme ind til os og lukke lofts lemmen, jeg fik den "Sjove" ide´at der sad en mand med en pistol pegende lige imod mig, og kunne ikke få mig selv til at lukke den, men efter 10 min. samtale over sms med svigermor fik jeg selv lukket den.

-Jeg kan ikke have at andre rører mine ører, hader det .

-Hader at skulle lave stort på arbejde.

• #99   9. jun 2010 marlene - HAHA ... er total enig smiley ADR! smiley

fuck jeg tror aldrig der har været sådan et godt indlæg, hvor det har været så sjovt og så langt smiley

• #100   9. jun 2010 Hader når folk taler med mad i munden, er ved at kaste op over det!

• #101   9. jun 2010 Jeg har også et flip med at de forksellige ting til aftensmaden skal ligge specielt på tallerknen, og så skærer jeg det ud i lige mange stykker kød, kartofler og min grøntsager deler jeg også op så der er et stykke til hver mundfuld! smiley ..

Jeg ELSKER du upoppede popcorn, altså dem der stadig er kerner, så ligger jeg dem op under overlæben og tager en ud af gangen og bider den "spidse" ende af inden jeg spiser resten af kernen!! smiley

• #102   10. jun 2010 kan slet ikke klare bræk lyde, bare det at se det toyota reklame hvor han brækker sig, får jeg det SÅ dårligt af.

• #103   10. jun 2010 jeg bryder mig faktisk heller ikke om at nogen skal se jeg børster tænder smiley
    jeg kan godt lide at male i malebøger - barnligt? ja måske men det er skide hyggeligt smiley

• #104   10. jun 2010 HA HA smiley

Jeg har svært ved at la være med at tisse i bukserne når jeg griner..
    Prutter under dynen når jeg sover..
    få at vide at jeg altid sidder med åben mund når jeg køre bil smiley

• LieAnn l
    LieAnn l Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 1
    #105   10. jun 2010
    Jeg HADER når folk sutter på deres finger efter de har spist!

• #106   10. jun 2010 Pernille: Kender godt den med malebøgerne..... har endda været nødt til at købe perler og sidde og lave perleplader der sku stryges... jeg drømte om det så tit og det holdt først op da jeg købte dem og gjorde det!!!! Manden gloede sgu også noget på mig :o) Ha ha! Nu kan bruge den undskyldning at de skal hænge på sønnemands værelse :o)

Lie Ann: PRÆCIS!!!! Hader det også!!!! Det er klamt!!!! Min mand kan finde på at gøre det og jeg skælder ud hver gang, det skal han dælme ikk lære vores søn, tag dog en klud eller et stk papir!!!

• #107   10. jun 2010 mor igen til september - det gjorde min kæreste ikke, han ville være med smiley hahahaha smiley

• #109   10. jun 2010 du GODESTE hvor er det her bare VOLD griner.. troede slet ikke det ville blive sådan en tråd. du godeste det er jo lige til at lave en gummicelle til os alle hihihhihihihiihhihihihihhihiihi

jeg kan ikke klare savl

jeg prutter uden hæmning og bøvser gg

jeg snorker

jeg gentager mig selv

Kommentér på:
TOTAL LIGEGYLDIGT INDLÆG

Annonce