{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

eksamen .. øv :( {{forumTopicSubject}}

ja jeg fik min eksamens opgave i går og skal så op til eksamen på torsdag. jeg fik lavet lidt igår da jeg tænkte at jeg har hele tirsdag og onsdag. men det viser sig så at nogle fra den by vi bor i, ringer og siger at de har set min far køre rundt med blod i hele hovedet. jeg er total rystet og bliver helt hysterisk (jeg er en rigtig fars pige) og ringer selvfølgelig til ham, men han tager den bare ikke .. smiley har bare gået med mit hjerte helt oppe i halsen hele dagen og med telefonen på mig. og her til aften ringer min far og siger at det er rigtig nok det folk har set smiley var lige ved at begynde at græde, men han trøster mig og siger at han er ok med lidt svimmel.
det viser sig så at han er gået hurtigt/løbet ind i et lavt udhæng imens han gik med noget i hænderne som han kiggede på så han hamrede lige ind i den og bang, så lå han på jorden med blod oppe i hovedet. 15 sting oppe i pandelappen. :'/ så har hentet smertestillende og passet min far lidt i dag. (han er alene) så jeg har ikke fået lavet noget på min eksamen i dag og føler mig bare slet ikke forberedt. smiley min far har det fint til aften men stadig meget ondt i hovedet og er gået tidligt i seng, så endelig sidder jeg hjemme ved mig selv igen.

lige et surt/ked indlæg af mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  eksamen .. øv :(
Kommentér på:
eksamen .. øv :(

Annonce